بازدید 3972

آغاز فصل تازه لیگ انگلیس با پیروزی پرگل لیورپول

کد خبر: ۹۱۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵ 10 August 2019

نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس توانست فصل جدید را با برد آغاز کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز هفته نخست لیگ برتر انگلیس یک دیدار در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول برگزار شد که در آن نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس یعنی لیورپول برابر تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده یعنی نوریچ قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر یک برابر این تیم به برتری رسید.
هانلی به اشتباه دروازه خودی را گشود تا این گل به خودی اولین گل فصل جاری لیگ برتر انگلیس باشد. در ادامه محمد صلاح مصری دیگر گل لیورپول را در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند. سپس فیرجیل فان دایک نیز گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند.

دیورک اوریگی بلژیکی زننده گل چهارم لیورپول در این دیدار بود. پوکی نیز در دقیقه ۶۴ تک گل مهمان را به ثمر رساند. سایر بازی‌های این هفته شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار هفته منچستریونایتد و چلسی به مصاف هم خواهند رفت.

شرح گل‌ها
دقیقه ۷، گرانت هارلی (گل به خودی) برای لیورپول: دیووک اوریگی توپ را روی دروازه ارسال کرد و گرانت هارلی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دقیقه ۱۹، محمد صلاح برای لیورپول: الکساندر آرنولد از سمت راست حرکت کرد، اما در محوطه جریمه توپ را از دست داد. با این حال فیرمینو توپ را به صلاح رساند و او با یک ضربه بغل پای زیبا دروازه را باز کرد.

دقیقه ۲۸، ویرجیل فن دایک برای لیورپول: محمد صلاح کرنر لیورپول را روی دروازه ارسال کرد و ضربه سر بدونِ پرش ویرجیل فن دایک از میان پا‌های دروازه بان وارد دروازه شد.

دقیقه ۴۲، دیووک اوریگی برای لیورپول: الکساندر آرنولد از سمت راست توپ خوبی را روی دروازه ارسال کرد و دیووک اوریگی در مقابل دروازه با ضربه سر گلزنی کرد.

دقیقه ۶۴، تیمو پوکی برای نوریچ سیتی: تیمو پوکی برای چندمین بار توانست پشت سر مدافعان لیورپول حرکت کند، اما این بار با یک ضربه هوشمندانه، آدرین را که می‌توانست در این صحنه بهتر کار کند، مغلوب کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی