بازدید 22432
در گف‌وگو با «تابناک» مطرح شد؛

جزئیات جدید از دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد/ هیچ بحث انتخاباتی بین قالیباف و احمدی‌نژاد نیست/ عکس‌های این دیدار برای چهار ماه پیش است

«پرویز سروری» که در زمان عضویتش در شورای شهر تهران از چهره‌های نزدیک به شهردار سابق پایتخت بود، انتخاباتی بودن دیدار وی و احمدی نژاد را رد کرد. این فعال سیاسی اصولگرا همچنین درباره خبر منتشره مبنی بر دیدار محمود احمدی‌نژاد و قالیباف طی روز‌های اخیر اظهار کرد: طبق اطلاعاتی که بنده دارم، این دیدار در فروردین ماه انجام شده و عکس منتشر شده در این راستا برای چهار ماه پیش است.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 08 August 2019

چندی است که زمزمه هایی در فضای سیاسی و انتخاباتی کشور به گوش می رسد که حاکی از ائتلاف ها و دیدارهای انتخاباتی مختلف است. یکی از این موارد اشاره به احتمال همکاری «محمود احمدی نژاد» با «محمدباقر قالیباف» دو رقیب سنتی سابق برای انتخابات مجلس یازدهم دارد؛ خبری که در ابتدا خیلی جدی گرفته نمی شد، ولی با انتشار خبر دیدار و حتی منتشر شدن عکس هایی که مسأله را تأیید می کرد، به موضوع داغ فضای سیاسی کشور تبدیل شد.

به گزارش «تابناک»؛ ابتدای هفته جاری خبری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد که فضای سیاسی کشور را تا چند روز متأثر کرد. خبر مربوط به دیدار محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران و کاندیدای دو دوره انتخابات ریاست جمهوری با محمود احمدی نژادی بود که همیشه قالیباف را رقیب جدی و بالقوه مقابل خود می دید و حتی در دوران دولت های نهم و دهم سعی می کرد سنگ های زیادی مقابل پای او در شهرداری بیندازد، مبادا اقدامات قالیباف بتواند فضای انتخاباتی را برای او مهیا سازد.

با همه اینها، هر دوی این دو نفر (قالیباف و احمدی نژاد) اکنون مسئولیت اجرایی ندارند و تنها با حکم رهبر انقلاب به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کارند. پس از انتشار خبر این دو چهره سیاسی، تحلیل ها و گمانه زنی های مختلف پیرامون چرایی انجام چنین دیداری، آن هم در آستانه انتخابات مجلس انجام شد که برخی شائبه همکاری این دو برای انتخابات اسفند را تقویت می کرد.

بلافاصله پس از انتشار خبر دیدار قالیباف با احمدی نژاد توسط یک چهره نزدیک به جبهه پایداری و تلاش او برای سیاسی جلوه دادن این دیدار و حتی به کارگیری عباراتی نظیر اینکه نتیجه امیدبخشی از این جلسه حاصل شده، «محسن پیرهادی » دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و از چهره‌های نزدیک به قالیباف به توئیت یکی از چهره‌های رسانه‌ای نزدیک به جبهه پایداری درباره دیدار محمدباقر قالیباف و محمود احمدی‌نژاد واکنش نشان داد.

جزئیات جدید از دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد/ هیچ بحث انتخاباتی بین قالیباف و احمدی‌نژاد نیست/ عکس‌های این دیدار برای 4 ماه پیش است

پیرهادی در توئیتی کنایه‌آمیز نوشت: ‏«خبر دیدار آقایان قالیباف و احمدی نژاد مربوط به اواخر فروردین است. گویا آقای احمدی نژاد چند جلسه مجمع نیامده بودند، آقای قالیباف پیگیری کردند و متوجه شدند ایشان بیمارند و با جمعی از دوستان به عیادت ایشان رفتند. ‏یادمان باشد همه چیز در دنیا سیاست بازی، انتخابات و حاشیه نیست. همین.»

واکنش‌ها به دیدار جنجالی قالیباف و احمدی‌نژاد به همین‌جا ختم نشد. یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور سابق که نامی از او برده نشده بود، در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها، دیدار این دو چهره را تأیید کرد و گفت: «آقای قالیباف به منزل آقای احمدی‎نژاد رفتند و با ایشان ملاقات کردند.» او البته بر خلاف محسن پیرهادی، اعلام کرد که علت این دیدار، بیماری احمدی‌نژاد نبوده است، «دلیلش را نمی‎دانم، اما این که علت این ملاقات، بیماری آقای احمدی‌نژاد اعلام شده، صحت ندارد».

این منبع آگاه تأکید کرد، «اصل این جلسه که اعلام شده‎، خبر کذبی نیست و صحت دارد، اما خبرها درباره محتوای جلسه کذب است».

تأکید این چهره نزدیک به احمدی‌نژاد، بر اینکه دیدار قالیباف با احمدی‌نژاد عیادت نبوده است، دوباره با واکنش دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت که نزدیک ترین حزب به قالیباف است، مواجه شد. او گفت که دیدار قالیباف، یک احوال‌پرسی ساده و عیادت از احمدی‌نژاد بوده است. او که خود در این دیدار حضور نداشته است، گفت: «تا جایی که می‌دانم، جمعی از مدیران بوده‌اند، اما گویا سایر عیادت کنندگان همراهشان هم از اعضای مجمع نبوده‌اند». او هم اصرار داشت که این دیدار «با اهداف سیاسی و انتخاباتی برگزار نشده و تمام گمانه زنی‌ها در این زمینه غلط است».

حالا یک فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با «تابناک» جزئیات جدیدی از این دیدار ارائه کرده است. «پرویز سروری» که در زمان عضویتش در شورای شهر تهران از چهره های نزدیک به شهردار سابق پایتخت بود، انتخاباتی بودن دیدار وی و احمدی نژاد را رد کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین درباره خبر منتشره مبنی بر دیدار محمود احمدی‌نژاد و قالیباف طی روزهای اخیر اظهار کرد: طبق اطلاعاتی که بنده دارم این دیدار در فروردین ماه انجام شده و عکس منتشر شده در این راستا برای چهار ماه پیش است.

وی افزود: آقای قالیباف در چند هفته اخیر، هیچ گونه دیداری با محمود احمدی‌نژاد نداشته است. این چهره سیاسی اصولگرا تصریح کرد: دیدار صورت گرفته در فروردین ماه تنها جنبه دید و بازدید داشته است.

سروری خاطرنشان کرد: بر خلاف اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها این دیدار نه تنها انتخاباتی نبوده، بلکه تنها در قالب یک دید و بازدید ساده صورت گرفته است. در این دیدار آنطور که بنده پرسیدم تنها مطالب روزمره در قالب دید و بازدید معمولی صورت گرفته شده و هیچ گونه اطهارنظری درباره انتخابات و فضای سیاسی کشور مطرح نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۶
تابناک ، مثل مادرهای خسته ، هر روز فقط دیزی بار میزاری و با کم و زیاد شدن تعداد فقط آبشو کم و زیاد میکنی
این نشد رسم کانال خبری، داری کم فروشی میکنی
چرا حالا انقدر بزرگش میکنید داستان چیه قراره شفافسازی کنن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
تابناک کلمه بودجه فحشه؟ شفافسازی بودجه فحش ترکیبیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
نه قراره یک ائتلاف برای انتخابات تشکیل بدن .
معلم اکابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
خداییت رو شکر. خدا شانس بده. این راز را برای اولین بار افشا میکنم. من هفته ای دوبار به دیدار عمه ام در میدان نیاوران میرم اما دریغ از آنکه یک رسانه فزرتی آنرا منعکس کرده باشد. حالا 4 ماه پیش یک بنده خدا میره دیدن بنده خدایی دیگر میشه سوژه برای همه رسانه ها.
پیوند سیاسی این دو مبارک باشه . قالیباف با گفتمان نو اصلگرایی و احمدی نژاد با گفتمان مهرورزی . سه مثلث فعلا کامل نیست اگر حداد هم با گفتمان اسلامگرایی باشد مثلث قدرت کامل میشود . انوقت مردم در این سه گفتمان کاره ای در سیاست گداری هستند یا نه تابی جان شما چه قضاوتی دارید ؟
من که به هیچ کدام رای نمیدهم. نه به خودشان و نه نمایندگان آنها، فقط و فقط به خداوند سبحان رای میدهم. فقط خدا که بزرگترین قاضی جهان اوست. والسلام
امکان ندارد قالیباف در تهران رای بیاورد
سلام. جای بسی تاصف است که رسانه ای مثل تابناک با خبری بی محتوا افکار عمومی را یکی دو هفته به بازی میگیرد. از سویی نشان میدهد که به رغم ادعای اسلامیت. کمترین بهایی برای ارزش های اسلامی قایل نیست. ثانیا به صحت و سقم محتوای خبر هم توجهی ندارند. اصلا دیداری هم صورت گرفته باشد. که چی؟؟؟؟؟ روز خبرنگار مبارک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
تاسف عزیزم نه تاصف
این عکسها مربوط به چهار پنج ماه پیش است. چرا لهجه دار می نویسی؟ خوانندگان شما فقط مردم محترم مرکز نیستند.
احمدی نژاد شخصی نیست که هر شخص بالادستی رو مورد لطف و عنایت قرار دهد او‌کارش را خوب بلد لست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
عین بولدوزر و دینامیت
فقط برای خراب کردن استاد بزرگی است و بس
احمدی نژاد:بگو ببینم چقدر پول داری
قالیباف : تو انتخابات رو کردم
قالیباف :هنوز سر کوچه شما گوجه ارزانه
احمدی نژاد :اون موقع بود
شد یک چیزی بشه و تکذیب نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
هر وقت چیزی رو تکذیب کردن ، چند ماه بعدش تایید شده .

از عجایب دوران ما
پروژه مشمئز کننده داغ کردن تنور انتخابات . هیچ گروهی هیچ حزبی به فکر مردم نیست .
یکی به این بنده خداها حالی کنه زمونه عوض شده.
حالا که بیکارند در قالب دید و بازدید معمولی صورت گرفته شده؟!!! پس چرا اون موقع که در راس قدرت بودند باهم مشکل داشتند و ضررش به مردم رسید
اصلا بحث در رابطه با سیاست نبود فقط در مورد اخلاق وآخرت بود
تابناک حضرتعباسی برو غازتو بچرون ..
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
احمدی نژاد بالاترین رای خواهد آورد اگر شرکت بکنه. میگین نه! این خط و این نشان
احمدی نژاد و قالیباف توی این وضع که هیچکس از آحاد ملت قصد شرکت در انتخابات نمایشی رو نداره برگ سوخته ای هستن که بیان خودشونو مسخره کردن
پست ریاست جمهوری حدف کنید
آنچه که مسلمه وقتی احمدی نژاد رئیس جمهور و قالیباف شهردار بود، مملکت خوب می چرخید و کشور خیلی پیشرفت کرد. با یه میلیون می شد یه یخجال خرید و با همون چهل و پنجهزار تومن احندی نژاد کلی اثاثه و لوازم منزل تهیه کرد. حالا چی؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل