بازدید 5560
کارهایی که در شان بنیاد نیست را انجام نخواهیم داد

فتاح: در انتخابات سیاسی عمل نخواهیم کرد

کد خبر: ۹۱۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ 07 August 2019
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه دانشجویان باید از آتش به اختیاری درست و باعقلانیت استفاده کنند، گفت: در بنیاد مستضعفان بدنه جوان را تقویت خواهیم کرد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در بیستمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره «عقلانیت انقلابی، مقاومت هوشمندانه و عدالت طلبی اخلاقمدارانه» به عنوان شعار این نشست گفت: برای این شعار خردمندانه که انتخاب کردید تشکر کنم. این شعار خوب نشانه عقلانیت شماست و اگر برنامه ریزی بلند مدت و راهبردی را بر اساس همین شعارتان بنویسید خوب است.

وی ادامه داد: به ۲۰سال رسیدید و حتما به میمنت همین بیست سالگی نمره بیست به ما هم می‌دهید. این درخت تنومند انجمن اسلامی مثل انقلاب به چهل سالگی خواهد رسید.

فتاح افزود: من باید خدا را شکر کنم که مورد اعتماد رهبر انقلاب قرار گرفتم، آقایی که عزیز ما و آقای ماست.

رئیس بنیاد مستضعفان خطاب به دانشجویان ادامه داد: شما باید انتقاد پذیر و منظم باشید و بعضی موقع خودتان را هم باید نقد کنید و این نیست که همیشه مسئولین و بقیه را نقد کنید. حضرت آقا با آن مشغله‌ای که دارند با نطم هستند و تجسم و الگو نظم هستند و در جلسات نیز، زودتر و با نظم می‌آیند.

وی تصریح کرد: ان شاءالله در بنیاد مستضعفان بدنه جوان را تقویت خواهیم کرد و این فرهنگ انقلابی است. تیم ما سعی کرد ارزشی وارد شود. تغییر رفتار سازمانی از سخت‌ترین کارهاست و ما فکر کنم توانستیم یک خورده تغییر دهیم من در طول چهار سال ۱۷۰ سفر رفتم و الان افسوس می‌خورم چرا بیشتر نتوانستم بروم.

فتاح تاکید کرد: ما سعی کردیم با مردم صادق باشیم آنچه عمل نکردیم را نگفتیم. ما با ساختار نظام کار می‌کنیم و رابطه خوب با دولت داریم و ما با دولت کار خواهیم کرد. چه این دولت و چه آن دولت و ما از ارکان دولت به نفع محرومان استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:وی در خصوص آغاز فعالیت در بنیاد مستضعفان هم گفت: همانطور که در کمیته امداد سیاسی عمل نکردیم و وارد انتخابات نشدیم، در بنیاد مستضعفان هم وارد انتخابات نخواهیم شد و سیاسی عمل نخواهیم کرد، چون این را به صلاح بنیاد مستضعفان نمی‌دانیم.

فتاح گفت: ما از شعار شما در بنیاد استفاده می‌کنیم خیلی کلمات پر مغزی در شعار شماست.
ما کار‌هایی که در شان بنیاد نیست و با روحیه بنیاد سازگاری ندارد انجام نخواهیم داد ما به مناطق محروم بیشتر می‌رسیم و بنیاد علوی را تقویت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جوانان انقلابی و ارزشی باید در بنیاد بیشتر استفاده شوند که خداراشکر بنیاد تا الان این کار را انجام داده است.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: باید از آتش به اختیاری درست و باعقلانیت استفاده ببرید. با احساس و با عقلانیت که جواب بدهد. حضور شما در هر جا، چون جوان هستید به جامعه شور می‌دهد. رهبر انقلاب هم اصرار دارند که شما در ارکان نظام وگرو‌های جهادی وارد شوید.

فتاح با بیان اینکه رهبر انقلاب ما اسوه کتابخوانی است، افزود: ما باید عمق سواد خود را بالا ببریم. این فعالیت‌های شما نباید باعث شود درسهایتان رانخوانید. شریف رابطی نخبه بوده ما بایداز شهدا الگوبگیریم اینگونه باید بیایم بالا.

وی با بیان اینکه ظرفیت کشور بالاست و امکانات زیادی داریم، گفت: ماخیلی امیدواریم با همت شما و هدایت رهبر انقلاب جلو برویم. یک عزیزی می‌گفت که هیچ چیز سر جای خود نیست و من به او گفتم همه چیز سرجای خود است خدا، حق، قران، امام، رهبری، شهدا و مردم. مسئولین سرجای خودنیستند و این درد ماست. اصل عدالت این است که همه بروند سرجای خودشان، یعنی نیرو‌های ارزشی وفادار، انقلابی، جان برکف بیایند سرکار.

رئیس بنیاد مستضعفان با تأکید بر شفاف‌سازی در امور بنیاد در واکنش به احتمال حضور وی در انتخابات هم گفت: سعی می‌کنم در همین سنگر پاسداری کنم و اگر همین مسئولیت را به خوبی انجام دهم خدا را شکر خواهم کرد.

وی گفت: شماعلاوه براینکه صریح هستید و انقلابی می‌گویید، اخلاقی نیز باشید، هرچه انسان با وضو باشد بهتراست. یک خواهش دیگر هم اینکه به پدر و مادر خوداحترام بگذارید.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ما باید اخلاق مدارباشیم، اظهار داشت: مقام اصلی ما مقام گوشه خرابات است. رهبری فرمودند: مقام؛ رئیس بنیاد نیست، رئیس امداد نیست، وزرات نیست، ریاست جمهوری نیست، مقام اصلی ما گوشه خرابات است.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان گفت: اگر ما در بنیاد مستضعفان خطایی کردیم گذشت و چشم پوشی نکنید، اما اگر دیدید که کار درستی انجام می‌دهیم و ما را می‌زنند شما از ما حمایت کنید.

فتاح در پایان درباره حواشی مربوط به دانشکده خبر هم گفت: از اینجا می‌گویم مخلص اصحاب رسانه هستیم. قصد جسارت نداشتیم اگر اشکالی به عوامل ما از نظر رفتاری بر می‌گردد عذرخواهی می‌کنم. این یک تلنگر برای کسانی بود که باید پیغام را می‌گرفتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر