بازدید 13674
۶

«جرثقیل مرگ» در مشهد ترمز برید

کد خبر: ۹۱۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 06 August 2019

برخورد یک دستگاه جرثقیل با چند دستگاه خودروی سواری در بولوار هاشمیه مشهد، فاجعه آفرید.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، این حادثه تلخ شب گذشته در بولوار هاشمیه مشهد درحالی رخ داد که بررسی های اولیه نشان می دهد جرثقیل مذکور ترمز برید و این فاجعه مرگبار را رقم زد. مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد در این باره گفت: به دنبال گزارش این حادثه تاسف بار به آتش نشانی مشهد، بلافاصله چندین گروه امداد و نجات از ایستگاه های مختلف به محل وقوع حادثه اعزام شدند و به امدادرسانی پرداختند.

آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود: جرثقیل از مسیر منحرف شده و با چند خودرو برخورد کرده بود که در این سانحه تاسف بار چهار تن از شهروندان در دم جان باختند و پیکر پنج تن دیگر نیز از لابه لای آهن پاره ها بیرون کشیده شد که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

در همین حال معاون دادستان مرکز خراسان رضوی نیز با تاکید بر دقت رانندگان خودروهای سنگین بر رفع نقایص فنی، به خراسان گفت: با توجه به اهمیت این حادثه تلخ، پرونده ای در این باره تشکیل شد و به سرعت و دقت در مجتمع قضایی شهید کامیاب، مورد رسیدگی قرار می گیرد. قاضی سید هادی شریعت یار تصریح کرد: پرونده های تصادفات در شهرهای بزرگ و به ویژه مشهد، همواره یکی از مشکلات جدی دستگاه قضایی است چرا که به دلیل مصدومیت ها و نظریه های پزشکی قانونی معمولا روند طولانی دارند بنابراین وجود شعبه های خاص یا مجتمع ویژه تصادفات در کلان شهرهایی مانند مشهد ضروری به نظر می رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
راننده های خودروهای سنگین مخصوصا جونای که تازه گواهینامه گرفتن خیلی بد رانندگی میککن
واویلا..چه بد و دردناک..واقعا باید برخورد شود
صد البته بی کیفتی خودروهای داخلی مخصوصا پراید هم در این صحنه خودشون را نشان دادند.
وای بر ایران خودرو و سایپا
کاهش دادن شدید ارزش پول ملی و گران کردن 3 برابری وسایل از جمله وسایل خودروهای سنگین
وقتی بازار لوازم یدکی پر شده از آشغال های چینی مردم اینطوری با جونشون تاوانشو میدن
اقا باید تردد این قبیل وسایل در روز ممنوع بشه و از رانندگانش ازمون های سخت و دوره ای به عمل بیاد .متاسفانه در مشهد اونطور که مشهوده رانندگان وسایل سنگین بشدت با بی مبالاتی رانندگی می کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار