بازدید 3595

ناجا، اقدام مذبوحانه آمریکا علیه ظریف را محکوم کرد

کد خبر: ۹۱۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ 02 August 2019

نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام مذبوحانه دولت آمریکا علیه ظریف، حمایت قاطعانه از رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان را اعلام کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در متن پیام نیروی انتظامی آمده است: بی شک توانایی های دیپلماتیک و صدای رسای وزیر امور خارجه کشورمان در دفاع از حقانیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی بر کسی پوشیده نیست.

تلاش مذبوحانه دولت آمریکا برای اعمال تحریم و فشار علیه جمهوری اسلامی ایران و مقامات انقلابی کشورمان بار دیگر کینه و عنادورزی و عجز، یاس و ناامیدی این رژیم جنایتکار در ایستادگی ملت مقاوم،غیور و شریف کشورمان در برابر تحریم را به منصه ظهور گذاشت که این خود، سند محکمی از استیصال و درماندگی این رژیم منحوس است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن اقدام دولت آمریکا علیه ظریف و اعلام حمایت قاطعانه از رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان، یادآور می شود: به لطف و عنایت خداوند قادر متعال و در سایه هدایت های داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری ، انسجام، همدلی و وحدت مسئولان، نیروهای مسلح و نیز ملت ولایی تا پای جان از اهداف بزرگ و آرمان های نظام و انقلاب مان عقب نشینی نمی کنیم و در مقابل استکبار می ایستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر