بازدید 6074

واکنش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به تحریم ظریف

کد خبر: ۹۱۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ 01 August 2019
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در بیانیه‌ای تحریم دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت جمهوری اسلامی ایران را محکوم و این کار را ناشی از ضعف و استیصال آمریکا در برابر انتشار پیام نورانی انقلاب اسلامی ایران در سرتاسر دنیا بر شمرد.
 
به گزارش تابناک، در این بیانیه آمده است:

دولت آمریکا که این روز‌ها در برابر انقلاب اسلامی مردم ایران در ضعیف‌ترین شرایط خود از ابتدای انقلاب قرار دارد باز هم استیصال خود در برابر انتشار پیام مقاومت انقلاب اسلامی ایران در سرتاسر دنیا را نشان داد و در اقدامی متحجرانه وزیر محترم امور خارجه دولت جمهوری اسلامی ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

جالب است که هر چقدر گفتمان جمهوری اسلامی ایران کارامدی خود را در دنیا نشان میدهد و هر میزان که این نظام مقدس بیشتر به الگویی برای مردم جهان تبدیل می‌شود این اقدامات ددمنشانه نیز فزونی پیدا میکند.

اگر چه این روز‌ها دیگر قرار گرفتن در لیست تحریم‌های ظالمانه آمریکای جنایتکار به افتخاری برای مسئولین جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است، اما ستاد اجرایی فرمان حضرت امام این اقدام را محکوم می‌نماید و حمایت خود را از جناب آقای دکتر محمدجواد ظریف وزیر محترم امور خارجه اعلام می‌نماید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل