بازدید 10780

حمایت سپاه از نیروی انتظامی درباره هنجارشکنان

کد خبر: ۹۱۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴ 29 July 2019

فرمانده سپاه فجر گفت: همکاری اطلاعاتی و عملیاتی در سطح بسیار خوبی بین سپاه فجر و نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان و هنجارشکنان اجتماعی در استان فارس برقرار است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار سید هاشم غیاثی در جلسه شورای معاونین سپاه فجر با بیان اینکه عناصر مومن نیروی انتظامی در خط مُقدم مقابله با قانون شکنان و برهم زنندگان امنیت جامعه نقش آفرینی می‌کنند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدامات ارزشی و برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان فرهنگی و اجتماعی قاطعانه حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه طراحی توطئه‌های فرهنگی یکی از محور‌های اصلی تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به ملت ایران است، گفت: توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی در قالب طرح‌های مختلف و با هدف تخریب بنیان خانواده ایرانی و هنجارشکنی اجتماعی برنامه ریزی شده و اقدامات و مواضع نیروی انتظامی در مقابله با این توطئه‌ها قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: هجمه رسانه‌ای استکبار جهانی بر علیه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی نشان از ترس دشمنان انقلاب اسلامی از اقتدار و اقدامات تاثیرگذار این دو نهاد انقلابی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و دفاعی است.

غیاثی بیان کرد: برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت اجتماعی در جامعه یک مطالبه عمومی و رسالت مهم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه مردم مومن و انقلابی فارس همواره از نیروی انتظامی حمایت می‌کنند، گفت: همکاری اطلاعاتی و عملیاتی در سطح بسیار خوبی بین سپاه فجر و نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنان و هنجارشکنان اجتماعی در استان فارس برقرار است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر