بازدید 5166
لژیونر آماده ایرانی در روسیه رکورد زد

پیروزی خارج خانه زنیت با گلزنی تاریخی آزمون

این سریع‌ترین گل تاریخ زنیت در لیگ روسیه بود که بازیکن ایرانی موفق شد آن را به ثمر برساند. آزمون در ادامه می‌توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند، ولی شوت او از فاصله نزدیک به دیرک دروازه برخورد کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ 28 July 2019

زنیت مدافع عنوان قهرمانی لیگ روسیه که در ترکیب اصلی اش از مهاجم ایرانی‌اش بهره می‌برد امروز توانست اورنبورگ را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، زنیت یکشنبه در هفته سوم لیگ روسیه برابر اورنبورگ قرار گرفت و با دو گل میزبانش را شکست داد. گل نخست بازی را سردار آزمون در ثانیه یازده به ثمر رساند و سریع‌ترین گل تاریخ باشگاه روسی به نامش ثبت شد. مهاجم ایرانی در دقیقه ۶۹ تعویض شد. زنیت با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

پیروزی خارج خانه زنیت با گلزنی تاریخی آزمون

در هفته سوم رقابت‌های لیگ روسیه دو تیم زنیت و اورنبرگ برابر هم به مصاف هم رفتند که در این دیدار زنیت و سردار آزمون بازی را طوفانی شروع کرد و موفق شد در ثانیه ۱۱ بازی برای تیمش گلزنی کند و اولین حمله تیمش را به گل تبدیل کند. این سریع‌ترین گل تاریخ زنیت در لیگ روسیه بود که بازیکن ایرانی موفق شد آن را به ثمر برساند. آزمون در ادامه می‌توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند، ولی شوت او از فاصله نزدیک به دیرک دروازه اصابت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار