بازدید 16293
۱

واکنش وکیل نجفی به خبر صدور حکم قصاص

کد خبر: ۹۱۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 28 July 2019
وکیل مدافع محمدعلی نجفی می‌گوید بعید نیست که حکم صادره برای موکلش قصاص باشد.

حمید گودرزی در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از حکم صادره اطلاعی ندارم و در سایت ثنا هنوز این موضوع را چک نکردم.

وی افزود: دور از ذهن و بعید نیست که حکم صادره قصاص باشد.

بر اساس این گزارش، میترا استاد - همسر دوم محمدعلی نجفی- شهردار سابق تهران صبح روز سه شنبه ۷ خردادماه با شلیک گلوله به قتل رسید. پس از انجام تحقیقات و شناسایی قاتل، نهایتاً عصر همان روز نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد. نجفی انگیزه خود برای قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

۱۳ خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد.

سه جلسه دادگاه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.

طبق اعلام علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران، اتهامات محمدعلی نجفی «قتل عمد میترا استاد»، «حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز» و «ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی)» است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
قوه قضاییه عزیز ، کاش به همین سرعت که به جرم اصلاح طلبان رسیدگی میکنی و حکمهای قصاص و قلع و قمع رو در سریعترین زمان ممکن واسشون صادر میکنی ، به شکایت های ما مردم بدبخت هم رسیدگی میکردی !!!!!!
از من بدبخت یک سال و نیم پیش کلاهبرداری شد ، مجرم هم مشخصه ولی قاضی عزیز همچنان در حال بررسی است !!!! کاش کلاهبردار پرونده من هم یک اصلاح طلب معروف بود که به سه سوت اموال من بر میگشت !!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر