بازدید 12086
۲

واکنش سردار کمالی به خبر احیای خرید سربازی

کد خبر: ۹۱۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 28 July 2019

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسی منتظر احیای مجدد طرح خرید خدمت نباشد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار موسی کمالی با بیان اینکه دیگر بخشش غیبت سربازی، به صورت کلی وجود ندارد، گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده معافیت سنی نیز دیگر وجود ندارد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه پرونده خرید خدمت مختومه شده، متذکر شد: تنها راه برای سربازان غایب، انجام خدمت سربازی است.

او افزود: اگر سرباز، در حین خدمت حسن انجام‌وظیفه و رفتار داشته باشند، فرماندهان می‌توانند تا دو سوم اضافه خدمت آنها را ببخشند.

کمالی با اشاره به وجود بیش از ۲ میلیون مشمول غایب در کشور، خاطرنشان کرد: در این رابطه، ستادِ برخورد با مشمولان غایب و افرادی که آنها را بازداشت می‌کنند، تشکیل شده و جزئیات این طرح و نحوه برخورد با این افراد (مشمولان غایب) به زودی اعلام می‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که با توجه به درپیش بودن انتخابات مجلس، شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی از نمایندگان به دنبال احیای مجدد «خرید خدمت» هستند، نیز یادآور شد: خرید خدمت یک پدیده تبعیض‌آمیز و مشوقی برای تخلف بوده و اجرای این طرح در چند سال اخیر خود را نشان داد.

او با بیان اینکه طرح خرید خدمت علاوه بر عدم کاهش غیبت، منجر به افزایش شدید غیبت شد، ادامه داد: می‌توان گفت پرونده خرید خدمت دیگر مختومه، بسته، به تاریخ سپرده شده و اجرایی نخواهد شد.

کمالی با تاکید بر اینکه کسی منتظر احیای مجدد طرح خرید خدمت نباشد از مشمولان غایب خواست برابر قوانین جاری، تکلیف سربازی خود را روشن کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۲
گویا آقای کمالی زبان فارسی را مسلط نیستند!!!!!
برادره من اومدی طرح خرید گذاشتی بی سواد بخره 8تا10میلیون بعد منه تحصیلکرده 25تا30میلیون؟؟؟؟
همین یعنی تبعیض دیپلمه اگر بیکار بوده و بیشتر کار کرده من تا28سالی در دانشگاه بودم و بیکار در نتیجه باید کمتر پول پرداخت کنم برای معافی یا مثل اونا تسویه میکردیم ما همچین پولی نداریم اگرم داشتیم نمیدادیم حتی اگر 10سال دیگه طرح را این شکلی اجرا میکردید....
ضمنا منه متاهل با33 سال سن و 9سال زندگی مشترک به هیچ عنوان نمیتونم برم سربازی اولا سن و سالم گذشته دوما هزینه و قسط و وام و بدهیمو کی میده؟؟؟؟من کار کنم کادری حقوق بگیره؟؟؟
بعدشم من بخاطر تغییر قانون کفالت شما غایب شدم چون سن کفالت رو از 59سال تمام بردید کردید 70سال!!!!!!شما گویا عمر انسان را با کلاغ اشتباه گرفتی کلاغ300سال عمر میکنه نه انسان!!!!!
حرف آخر به جای کری خوانی و تهدید یه فکری برای معافیت متاهلین بالای 30سال بکنید ما نه بسیجی هستیم نه فامیل شهید نه آقازاده نه فوتبالیست!!!! اگر میخوای تهدید کنی پس بچرخ تا بچرخیم
خدمت سربازی در بیشتر ممالک اختیاری میباشد.در کشور ما هنوز خدمت سربازی رضا شاهی برقرار است کی تحولی در آن انجام خواهدشد هنوز معلوم نیست چون دست اندر کاران سخت مشغول خودشان هستند و وقت آن را ندارند.!
کفالت پدری با آن سن واقعا" مسخره است .اتلاف وقت جوانان تحصیل کرده و جوانان بی میل به خدمت سربازی و اجبار آن که کارایی ندارد واقعا"تعجب آور است .در صورتی که می توان خدمت سربازی را متحول کرد بصورت مزدور و پرداخت بیمه بازنشستگی با این کارانگیزه ایجاد میشود.هزینه آن نیز اگر دولت نداشته باشد میتواند از فروش خدمت سربازی بدست آورد. و راه های مختلف دیگر.چرا توجه به این موضوع نمیشود.؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی