بازدید 6663

غرق شدن دو خواهر در رودخانه اندیکا

کد خبر: ۹۱۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۵ 28 July 2019
دو خواهر روز جمعه در پایین دست سد شهید عباسپور اندیکا غرق شدند که تاکنون خبری از آن‌ها نیست.

به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ دو خواهری که ۲۱ و ۲۴ سال داشتند در رودخانه اندیکا مشغول آب بازی می‌شوند که به دلیل بی احتیاطی پای یکی از آن‌ها لیز می‌خورد و در رودخانه می‌افتد. خواهرِ دوم سعی می‌کند خواهرش را نجات دهد که او هم در رودخانه غرق می‌شود.

برادر دو خواهر که برای گردش همراه آن‌ها بود، گفت: متاسفانه کسی آنجا برای کمک همراهی نمی‌کرد. وقتی دیدم هر دو در حال غرق شدن هستند به سمت آن‌ها نزدیک شدم. احتمال داشت من هم غرق شوم. شدت آب زیاد بود و شرایط طوری بود که امکان نجات آن‌ها وجود نداشت.

خانواده آن‌ها نیز بی صبرانه منتظر پیدا شدن ۲ فرزنشان هستند. آن‌ها از مسئولان اندیکا درخواست دارند که هر چه زودتر وضعیت مفقودی دخترانشان مشخص شود.

سرپرست فرمانداری اندیکا در این خصوص اظهار کرد: عملیات جست و جو برای یافتن اجساد غرق شدگان با هماهنگی جمعیت هلال احمر این شهرستان از روز گذشته (جمعه) آغاز شده است.

یک منبع آگاه هم اعلام کرد: چند غواص برای جست و جوی آن‌ها فرستاده شده، اما تاکنون موفق به پیدا شدن آن‌ها نشده اند. گفته شده اگر طی ۳ روز آینده پیدا نشوند، اجساد بر روی آب قرار خواهند گرفت.

برخی از مردم اندیکا بعد از با خبر شدن این حادثه گفتند: هر ساله غرق شدگی در اندیکا وجود دارد و تاکنون هر کسی که در پایین دست سد غرق شده زنده پیدا نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها