بازدید 3306
۱

نیکخواه بهرامی: اختلاف بسکتبال آسیا با اروپا و آمریکا عیان است

کد خبر: ۹۱۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 27 July 2019

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران می‌گوید به جز مسائل فنی، تیم ایران به خودباوری و البته شانس برای کسب پیروزی نیاز دارد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص شرایط اردوی تدارکی تیم ملی گفت: عیار تیم ملی در جریان مسابقه مشخص خواهد شد. به نظرم تمرین‌های خوبی انجام داده‌ایم. وضعیت اردو مناسب است، اما به هرحال میزان آمادگی تیم در بازی‌های تدارکاتی مشخص می‌شود. مشخص است که شرایط مسابقه با شرایط تمرین بسیار متفاوت است.

او در مورد حریفان تیم ملی در این اردو‌ها اظهار داشت: به نظرم همه این تیم‌ها در یک سطح نیستند، اما حریفان بسیار خوبی برای ما خواهند بود. هرکدام از آن‌ها خصوصیتی دارند که به ما کمک می‌کند. نتیجه دیدار‌های تدارکاتی می‌تواند عیار خوبی برای اندازه گیری میزان آمادگی ما باشد. البته که نباید دنبال نتیجه صرف باشیم، اما نتیجه‌های ما می‌تواند خیلی چیز‌ها را مشخص کند. ما باید تلاش کنیم در همه بازی‌ها بهترین نتیجه را بگیریم.

نیکخواه بهرامی درباره وضعیت حریفان تیم ملی در جام جهانی گفت: اختلاف آسیا با اروپا و آمریکا برکسی پوشیده نیست. همه تیم‌هایی که در جام جهانی حضور دارند قوی هستند و بازی در این مسابقات اصلاً ساده نیست. البته که ما هم شانس داریم و همه تلاشمان را می‌کنیم. ما می‌توانیم در این مسابقات هم به موفقیت برسیم. به نظرم به جز مسائل فنی تیم ما به خودباوری و البته شانس برای کسب پیروزی نیاز دارد. باید تا آن زمان، این خودباوری را در تیم ایجاد کنیم. باید نتایج بقیه تیم‌های آسیایی را هم در این مسابقات ببینیم. به هرحال نتایج آن‌ها هم روی کار ما تاثیرگذار است. هرچند ما کاری به این تیم‌ها نداریم و باید کار خودمان را انجام دهیم، اما می‌دانیم که نتایج آن‌ها هم تاثیرگذار است.

نیکخواه بهرامی در خصوص آمادگی خود گفت: در مقطع فعلی از نظر بدنی صد در صد آماده نیستم. البته باتوجه به اینکه حدود ۴۰ روز تا شروع جام جهانی مانده، نگرانی وجود ندارد. روند آماده سازی شخصی خودم به خوبی پیش می‌رود و طبق استاندارد‌های موجود، در زمان برگزاری مسابقات به آمادگی کامل خواهم رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهتره بکشید کنار و جام حهانی نرید تا مثل والیبال گند دیگری بزنند. کشوری که نرم های جهانی رو قبول نداره جز آبرو ریزی چیزی ببار نمی آره..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل