بازدید 4033
۱

دستگیری ۵۲ سارق حرفه‌ای در اهواز

کد خبر: ۹۱۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 27 July 2019

‌جانشین فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۱۲ فقره انواع سرقت ظرف ۷۲ ساعت گذشته در اهواز خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۷۲ ساعت در سطح اهواز اجرا شد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

کشوری بیان کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح یک هزار و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۱۲ فقره انواع سرقت و دو فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در این راستا ۱۸ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
فردا همه با قرار آزاد می شوند تا باجدیت بیشتر به کارشان ادامه دهند اگر قبول ندارید یک ماه دیگر پیگیر همین دزد ها شوید تا متوجه شوید که هیچ اتفاق مهمی نیفتاده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل