۶۵۹۲۶بازدید
مثلث شبکه سه چگونه متلاشی شد؛ حذف عادل، کوچ یوسفی به شبکه یک و مهاجرت میرزایی؛
برخی می‌گویند پس از ۲۲ سال کار در صداوسیما، مزدک میرزایی به واسطه عدم ارتباطات قوی با مدیران رده بالا و لایه‌های تصمیم گیر در سازمان، هیچ فرصت خودنمایی پیدا نکرد. او غیر از اختلاف با مدیر شبکه سه، بر سر «مستند تیم ملی» با مدیر شبکه مستند نیز به مشکل خورده بود. حالا باید شاهد حذف صدای او از گزارش‌های سابق باشیم، به ویژه دیدار تاریخی با کره جنوبی و گل قوچان نژاد!
کد خبر: ۹۱۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 23 July 2019

مزدک میرزایی پس از سفر اخیری که همراه همسرش به خارج از کشور داشت و شایعاتی که درباره پیوستنش به یکی از شبکه‌های فارسی زبان در فضای مجازی پخش شد، دیروز وارد لندن و ساعتی بعد در ساختمان یکی از شبکه‌های مخالف دیده شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ برخی دوستان و نزدیکان این مجری و گزارشگر کم حرف برنامه‌های ورزشی صداوسیما پیش از این، مهاجرت وی را تکذیب کرده بودند، اما ساعاتی بعد مشخص شد که مزدک میرزایی به همراه همسرش مهاجرت کرده و قرار است به زودی روی آنتن یکی از کانال‌های فارسی زبان ظاهر شود که نام این شبکه هم دیشب علنی شد.

مزدک میرزایی که متولد سال ۱۳۴۹ در تهران است، از سال ۱۳۷۶ بر خلاف رشته تحصیلی اش که مهندسی صنایع بود، فعالیت حرفه‌ای را در سازمان صداوسیما آغاز کرد و نخستین بار ده دقیقه از یک مسابقه فوتبال خارجی را کنار جواد خیابانی گزارش کرد تا به جرگه گزارشگران رسمی تلویزیون اضافه شود. او در همه این سال‌ها به کار ترجمه نیز پرداخت و کتاب‌ها و مقالاتی از او منتشر شده است.

دلیل مهاجرت گزارشگر فوتبال صداوسیما به انگلیس / معضل جدید تلویزیون ایران؛ حذف صدای مزدک!

اما همه می‌خواهند بدانند انگیزه مزدک میرزایی از این مهاجرت چه بود؟ آیا پای مسائل مالی در میان است یا اینکه فضای کار برای او فراهم نبود. خیلی‌ها می‌گویند بعد از ۲۲ سال کار در صداوسیما، مزدک میرزایی به واسطه عدم ارتباطات قوی با مدیران رده بالا و لایه‌های قدرت در سازمان، هیچ فرصت خودنمایی پیدا نکرد و در واقع کمتر دیده شد که یک پروژه مهم به او سپرده شود.

در حالی که گفته می‌شود مزدک میرزایی این اواخر با مدیر جدید و جوان شبکه سه اختلافاتی جدی داشت، برخی نزدیکانش معتقدند مشکل اصلی به شبکه مستند مربوط و گفته می‌شود که میرزایی بر سر مستندی درباره تیم ملی ایران با مدیر شبکه مستند به اختلاف خورد.

آخرین کار حرفه‌ای مزدک هم برنامه جهان فوتبال با شبکه خصوصی آپارات بود، اما نزدیکان و رفقایش می‌گویند او تا آخرین هفته‌ها، درگیر دریافت برخی مطالبات معوقه سال‌های گذشته اش بابت ساخت برنامه‌هایی در برخی شبکه‌های سیما بود. این‌ها تنها اطلاعاتی است که از سوی طیف دوستان نزدیک این کارمند سابق صداوسیما مطرح می‌شود و باید منتظر اظهارنظر احتمالی خود مزدک درباره دلیل اصلی اش برای ترک ایران باشیم.

به هر حال از حلقه دوستانه فردوسی پور، پیمان یوسفی، مزدک میرزایی ـ که تا همین چندماه پیش پیشقراول برنامه‌های ورزشی شبکه سه بودند ـ هیچ بک در این کانال سابقا پرمخاطب نمانده اند. عادل و برنامه اش حذف شدند، پیمان یوسفی به شبکه یک رفت و آخرین نفر هم راهی آن سوی مرز‌ها شد.

معضل جدید تلویزیون ایران؛ حذف صدای مزدک

گزارشگر برتر تلویزیون ایران در سال ۸۴ که بازی تاریخی ایران مقابل کره جنوبی در اولسان را که با گل رضا قوچان نژاد به صعود شیرین ایران به جام جهانی منجر شد، گزارش کرده بود، حالا یکی از مغضوبین صداوسیما خواهد شد. سابقه در موارد مشابه می‌گوید صداوسیمای جمهوری اسلامی از این پس گزارش‌های مزدک روی بازی‌های بی شمار داخلی و خارجی را در صورت لزوم برای پخش مجدد، سانسور خواهد کرد؛ نظیر آنچه برای چندین گزارشگر سابق رخ داد و طی همه این سال‌ها صدای اسکندر کوتی جایگزین صدای گزارشگرانی شده که جلای وطن کرده اند.

واکنش ها به مهاجرت مزدک میرزایی

از غروب دیروز که خبر قطعی بودن مهاجرت این گزارشگر به همراه همسرش در فضای مجازی و رسانه های اینترنتی پخش شد، اظهارنظرهای بسیاری در موردش مطرح شد و سه طیف مختلف درباره آن عقاید خود را مطرح کردند؛ گروه نخست این اقدام را بر اساس یک تصمیم شخصی دانسته و بقیه را به قضاوت نکردن کار و حریم خصوصی دیگران دعوت کردند. این دسته معتقدند که مزدک میرزایی هم مثل همه آدم های جامعه حق انتخاب دارد و می تواند برای صلاح زندگی خودش و خانواده اش تصمیم بگیرد.

گروه دوم اما به هواداری از تصمیم او برخاسته اند و اوضاع وخیم اقتصاد داخلی و فشارهای ناشی از تحریم ها را دلیل محکمی برای خروج او و امثال او از کشور می دانند. برخی در این میان گفته اند اگر برای آنها نیز چنین فرصتی فراهم می شد، تصمیمی جز این نمی گرفتند! تعداد زیادی از مردم عادی نیز به تأثیر افکار مدیران جدید شبکه سه در این گونه رویدادها اشاره کرده و خواستار حذف این طرز فکر از صداوسیمای ایران شده اند.

گروه سوم اما پیوستن به شبکه اینترنشنال را در شرایط فعلی که جنگ اقتصادی و سیاسی بین ایران و غرب در جریان است، کمک به اردوگاه دشمن محسوب کرده اند و در سرزنش و انتقاد از این تصمیم گزارشگر صداوسیما برخاسته اند. آنها می گویند مزدک بیش از دو دهه نان تلویزیون ایران را خورد و معروف شد و پروبال گرفت؛ حالا هم این ترک وطن نوعی خیانت است!

نویسنده: بهنام شریفی

اشتراک گذاری
برچسب ها
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۳۵۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
البته گزارش های تاریخی در اذهان مردم ثبت شده و با ابزار های مختلف و پیشرفته که در اختیار مردم است این گزارش ها بایگانی شده است.
پاسخ ها
ﻓﺪﻭﻱ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
ﺑﻲ ﺟﻬﺖ ﺑﺰﺭﮔﺶ ﻧﻜﻨﻴﺪ. ﻳﻚ ﺁﺩﻡ ﻛﺎﻣﻼ ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﻫﻮﺱ ﻛﺮﺩ ﺑﺮﻭﺩ. ﺧﺪا ﺑﻪ ﻫﻤﺮاﺵ
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وقتی یک نفر ژن خوب بدون تخصص و وابسته به حلقه قدرت میتونه دهها نیروی باسواد و کاربلد و محبوب مردمی را فراری بدهد !؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
حالا اینقدر پیاز داغشو زیاد نکنید .همچین آش دهن سوزی هم نبود
این گزارشها نه نون میشه نه آب نه عروسی دختر نه دامادی پسر نه کرایه خونه نه پول پیش خونه خودشونه تو سالها شارژ کردن و حالا وقت بار و بندیل بستن بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
طرفداران رئال مادرید و تمام طرفداران لیگ جزیره (به غیر از لیورپول) از رفتن این آدم لجباز و یک دنده و متعصب افراطی جشن گرفتند هوووررررراااااااا :)))))))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اﻳﻨﻢ ﺳﻮﮊﻩ ايي اﺳﺖ ﺑﺮاﻱ ﭘﺮﺕ ﻛﺮﺩﻥ ﺣﻮاﺱ ﻣﺮﺩﻡ اﺯ ﻣﺸﻜﻼﺕ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به نظر شما اینکه یه دانشمند هسته ای الان در حوزه آب و فاضلاب مشغول است مهمتره یا رفتن یه گزارشگر ورزشی به شبکه چی چی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
کاری به خوب یا بد بودن اینگزارشگر ندارم بحث اینه که چرا در کشوری با اینهمه پتانسیل وضعیت باید بگونه ای باشه که از آدمهای پایین ومعمولی جامعه تا نخبگان آن پا به فرار از کشور بزارن وبه این نتیجه برسن که این وضعیت چشم اندازی برای خوب شدن نداره وانسان هم در یک دوره محدود میتونه زندگی کنه پس فرار را بر قرار ترجیح می دهند.که اگه نگیم با اطمینان که 70 در صد جامعه اگه شرایط ی مثل این آقا داشتن از کشور خارج میشدن.پس مسئولان ما وقتی خودشان پاسپورت کشورهای دیگه اکثرا"آمریکا وانگلیس توجیبشونه حق ندارن از بقیه مردم ایراد بگیرن.بجای محکوم کردن مزدک دنبال مشکل در جای دیگری بگردیم.البته برای مسئولان ما که مهم نیست که بلاخره ایشون حتی اگه معمولی هم بودن22سال کشور از جیب مردم براش هزینه کرده بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اقتصاد مقاومتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
جالبه یه عده هستن پای اینجور چیزا پیش میاد میگن اینا نونو اب و کرایه خونه نمیشن اما ا پای تار موی یه دختر یا دوچرخه سورای یه نوجوان مونث پیش میاد نون و اب و کرایه خونه یادشون میره اونا میشه مساله عمدشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
وافعا چقد یه نفر باید پست باشه که مثل مزدک عمل کنه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تبریک به مدیر با لیاقت شبکه 3

سیر کارنامه این مدیر تمام تمام اتفاقاتی که در این چند دهه برای ایران افتاده رو کامل به تصویر کشیده

فرار نخبگان و ماندن .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نخبه؟؟؟؟
نخبه که رییس جمهوره
ناشناس
| - |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
این بلایی که سر شبکه 3 اومد نمونه کوچک همون بلاییه که سر کشور امده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وتبریک به اونهائیکه ایشون را مدیرشبکه 3 تلویزیون کردند، باهمین فرمون برین جلو دیگه هیشکی اونجانمیمونه وباخیال راحت میتونید همه خودیهارو بیارین پیش خودتون.
ناشناس
| United States |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مدیر شبکه ۳
با همین فرمان برو موفق میشی
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مدیر شبکه سه هم بازیچه ست.
فکر کردی بیخودی میان یک سی ساله رو میذارن مدیر؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نکته مثبت مدیریت جدید شبکه سه پخش سریال گاندو بود رفتن یک گزارش گر تاثیری در عموم مردم نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
!!!!!!!!!!!!!!مزدک میرزایی نخبه بود
Hamid
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
لطفا يك نظر سنجى بزار كه مخاطبان نظرشون راجع به اين نقطه هاچيه وچه واژهاى رو براش در نظرمى گيرن... البته فكرنكنم قابل انتشارباشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
غلط کرده، مگه نخبه بود؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ایشان نمونه ای از هزاران جوان و خانواده ایارنی هست که در حال گریز هستن
مهم نیست شیعه عراقی و لفغانی هست جایگزین میشوند و جمعیت یک دست میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
صدا و سیما که اصلاغ مخاطب نداره همون چند نفری رو هم که داره دستی دستی از دستن میده. کلا نظر مردم برای تلویزیون مهم نیست خودشون مردم رو وادار به دیدن ماهواره می کنند با این برنامه های بی کیفیتشون. من هم بودم از تلویزیون ایران می رفتم. با چه دل خوشی؟! کلا تلویزیون رو بدید دست مداحان عزیز و خلاص.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اصلا مخاطب نداره یعنی هیچی
نداره حتی همون چند نفر ولی داره
نداشتن برنامه خوب دلیل ماهواره دیدن نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
حالا همچين تحفه اي هم نبود!
پاسخ ها
سید عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بسیار صدای عالی و مجری کاربلد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تو خوبی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
از نظر شما تحفه فقط فروغی و امثالهم هستند و بس
ناشناس
| United States |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تو که تحفه ای برو جاش
ناشناس
| United States |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خائن بود
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دقیقا نظر منم همینه.واقعا انرژی منفی داشت گزارشاتش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خدا رو شکر تحفه هایی مل تو توی ایران هستن که تشخیص بدن کی تحفه هست کی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
این حاصل گماردن افراد بی لیاقت بر مصادر مدیریتی کشور است.
aria
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
همون اسمت برازنده تو مزدک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
منفی هایی که خوردی جوابتو دادن ، تحفه
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
فروغی خوبی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بمونه ایران چیکار؟؟؟؟؟ آدم مگه تو جهنم هم خوشه؟؟؟
پاسخ ها
خوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اگه جهنم بود تا الان رفته بودی شعار نده
قاسم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
جهنم خونه باباته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
.مثبتهایی که گرفتی جواب دوستان
Adelll ferdo30pour
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دمش گرم... عادل هم بره در فوتبال رو باید تخته کرد،البته عادل رفته فقط هنوز جسمش تو ایرانه.. مرسی از مسولین عزیز که تو این
میفزایید اوضاع بد اقتصادی و سیاسی بر غصه های مردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اگه جهنمه پس چرا تو موندی؟ راه بازه بفرما کسی جلوتو نگرفته
امید
|
Germany
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
قطعا انتخاب سختی داشته چون مجری کاربلدی مثل ایشون و آقای فردوسی پور ترجیح میدهند در مملکت خودشون و برای مردمشون کار کنند..ولی ببینید این مدیر ناکارامد ژن خوب برای کج سلیقگیهاش داره چه بلایی سر ورزش و مخاطبین این کشور میاره...اقای حداد تو رو خدا بیا این فامیلتو ببر جای دیگه ....
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
متاسفانه سیاست گزاران فرهنگی این مملکت عده ای فاقد تمام صلاحیت های مدیریتی هستندو این رشته تا راس کار ادامه دارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
باید به فروغی گفت
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وقتی یک نهاد حساس مثل تلوزیون به صورت دور رهمی و میلی اداره بشه
هدفش سو استفاده باشه وقتی یکی رو میزان مسئول شبکه ۳ که ازقیافش پیداس بیشتر بدرد مسافرکشی میخوره تا یک همچین مسئولیتی همین میشه خوش به حال مزدک که تونست از این جهنم فرار کنه موفق باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
واقعا چطور ممکن است تا گروهی متخصص و کاربلد و محبوب و شایسته میتوانند
تا کسانی همچون فروغی را بتوانند تحمل کنند و از او تبعیت کنند !!؟؟؟
ولی فعلا ملاک احراز پست و مقام فقط وابستگی به جناح خاص و نسبت فامیلی به مدیران سابق و فعلی است و بس !!؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به مسافرکش ها اهانت نکنید.. اونها شغل شریفی دارند
Hamid
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اكثر سازمانهاهمينطور اداره ميشه، يه عده بارانت وژن خوب و وابستگى هاى جناحى پست مى گيرند ويه عده ديگه باشايستگى بايدزيردست اينهاكاركنند وبراى مرخصى و...جلوشون گردن كج كنند
زینب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مدیران نبایدکاری کنن استعدادهارو فراری بدن جوانان باید مدیر بشن کار هرکس نی خرمن کفتن گاو نرمیخواهدومرد کهن موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بگذارید بروند هزاران جوان با استعداد وبهتر هست فقط باید مجال داده شوند بعضی از گزارشگران وفوتبالیست هاانکار فقط خودشان را دراین مملکت حق همه چیز دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
حتما یکی از این با لیاقتا مدیر شبکست؟
اگه کل کشور دوتا نفر داوطلب گزارشگری بشن که یکیش تو باشی بازم انتخاب نمیشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
قطعا یکی از اون با استدادها حضرت عالی هستین که میخواین مثل رفقاتون گند بزنین به مملکت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
همین میثاقیان ها به درد این سیستم می خورند
هر چند اینها هم به محض یاد گرفتن و مشهور شدن ، خواهند رفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بابا با استعداد چند ثانیه می تونی در مورد فوتبال صحبت کنی . یا اسم چند تا فوتبالیست رو بلدی نشستی بیرون گود حالیت نیست چی داری میگی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مگر دایره محدود آقایون و بستگانشان چقدر افراد با استعداد دارد که میخواهید همه پستها را به آنها بدهید
Adel ferdo30pour
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
بابا جوان بدبخت نه کار داره نه پول داره نه انگیزه.. بنده دکترای عمران معدل ۱۸:۸۶ دانشگاه تهران
آیا انگیزه ای برام هست؟؟؟
الی برکت الله
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
منظورتون از ورود به جبهه دشمن یعنی چه ؟ یعنی اگر خبرگزاری خبری را پوشش دهد و آن خبر به ضرر کشوری باشد آن خبرگزاری دشمن است؟یعنی خبرگزاری های آمریکا که با آقای ظریف مصاحبه کردند الان همه دشمن آمریکا هستند ؟
بعد 40 سال نوک دماغ دیدن بهتر است دایره دیدتان را افزایش دهید و همه دنیا را در قالب دوست و دشمن نگاه نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
آقا مگه ایران برا مردمش نیست از مردم بپرسید دشمن اختلاسه یا امریکا
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دقیقا مشکل ما همینه، مشکل اینه که فقط دشمن دشمن می کنیم. هر کسی با افکار و عقاید من مخالف بود و یا انتقاد کرد، پس دشمن هست و باید نابود بشه.تا وقتی این افکار پوچ رو داشته باشیم در جد یک کشور جهان سومی فراتر نمی ریم. با دژمن دژمن به جایی نمی رسیم
مهرداد
|
United States
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
همین الان که دارین در مورد مزدک فکر میکنین میلیون ها ایرانی دیگه در فکر مهاجرت هستند، علتش رو هم همه میدونیم.
ضمنا در دنیای امروز کسی رو بخاطر مهاجرت نمیشه توبیخ کرد. همه جای دنیا اینکار رو انجام میدن. اصلا سفر و اقامت موقت یا کاری در کشورهای خارجی جزئی از فرهنگ و حتی آموزش مردم بسیاری از کشورهای دنیاست. ایراد زمانی پیش میاد که اولا یک کشور نتونه مهاجر جذب کنه و فقط میتونه مردمشو دفع کنه و دوم عقاید بسته سیاسی و ایدئولوژیک جاری در کشور به بعضی ها اجازه پیشرفت میده و به بعضی ها هیچ اجازه ای نمیده.

یاین میشه که یک آدم سی ساله بدون هیچ سابقه موجهی میتونه مدیر شبکه 3 بشه و هر کار دلش میخواد بکنه. یکی با این همه سابقه باید برنامه اش رو تعطیل کنه و بشینه خونه. شاید اون مدیر فکر کنه مثلا از فلان گزارشگر یه زهرِ چشم گرفته ولی همونکار باعث میشه به وجود آمدن یه عکس العمل زنجیره ای میشه که دودش تو چشم همین مملکت میره.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اگر معترضان همه مهاجرت کنند که خوبه برای ۱۰ میلیون انقلابی،تمام مملکت و منابع را دارند و مثل عربستان عشق می کنند!
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کاملا درسته ! هیچ کس در قبال این کشور وطیفه ای نداره و همه باید فرار کنند انشاالله از مریخ می این درستش می کنند و چون این کار ها خیلی سخت
است ما می رویم سر سفره اماده و گلیم خودمان را از اب می کشیم !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
این مدیریت صداوسیمابایدبره ... تابی جون به نظرت ازعهده ش برمیادیافروغی بره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مدير خودخواه شبكه سه رو اخراج كنيد
انگار خونه باباشه هركاري كه با سليقه خودش جور نباشه رو حذف ميكنه
انگار نه انگار سليقه مردم مهمه نه سليقه پوسيده تو
پاسخ ها
سیروان کردستان
| Turkey |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
باید یه حلال زاده پیدا شه و فروغی رو حذف کنه.. از همه جا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
همه اکثریت سیستم همین طور اداره میشود و غیر از این نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به نظر من هم کار درستی کرد جایی که ارزش و قدر داشته های تو رو ندونن جای کار کردن نیست اگه حرفه ای به این موضوع نگاه کنیم این حق رو به مزدک میرزایی میدیم که محل کار و زندگی خودش رو انتخاب کنه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مگه پیامبر نفرمودن که اگه محیط زندگیت بهت نمیسازه مهاجرت کن؟خوب ایشون هم همین کارو کرده.حق هم داشته.منم اگه شرایط کار کردن برام فراهم باشه همین امروز میرم.چون اینجا با این نوع حکومت و این نحو اداره مملکت هیچ آینده ای برای خودم و فرزندم نمیبینم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
من با گروه دوم موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
آفرین کار خوبی کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دمش گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
آنهاییکه می گویند مزدک بیش از دودهه نان تلویزیون ایران را خورد و معروف شد و پروبال گرفت. حالا هم به خارج از کشور کوچ کرده کمی تحقیق کنند وببینند علت مهاجرتش چه بوده، روزانه هزاران نفر وطن را ترک میکنندکه هرگز پایشان را به تلویزیون نگذاشته اند . آنها چرا؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
شاید بهتر بود می گفتند صدا وسیما نان امثال ایشان و فردسی پور و... را خورده چون اگر اینها نبودند کسی تلویزیون نگاه نمی کرد
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خیلی شلوغش نکن. هزاران نفر از مردم که میگی بدنبال ولنگاری به خارج میروند و چیز دیگه ای نیست
ناشناس
| United States |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
۱۵:۴۵
منم میخوام برم ولی برای امید به اینده ی روشن
امثال تو باید بمونن تا بچه هاشون حالیشون کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وقتی فراری میدن چه باید بکنه؟!! رفت و کار درستی کرد الان باید مدیران صدا و سیما پاسخگوباشند آیا هستن؟؟یا فقط اتهام میزنن؟!
پاسخ ها
aria
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
آدمی که ... نباشه میزارش کنار بهش انگ وطن فروشم میزنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اول بروید بررسی کنید برای این جماعت از اول هم وطن ارزش داشته است یا نه مشکل تلویزیون جذب افراد بی تعهد و متاسفانه بعضا لا قید هست طبیعی اینگونه افراد وقتی معروف شدند و تخصص لازم را از آبشخور تلویزیون بدست آوردند با اندک تحولاتی یا سرکشی میکنند یا جذب بیگانگان میشوند
ورودی های تلویزیون مشکل دارد باید فکری برای آینده کرد
جالبه هرکسی از اصحاب رسانه تا حالا رفته وضع بهتری از ماندگان نداشته ولی شیاطین مانع عبرت میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تو برو تو تلویزیون جدب شو که خیلی باارزشی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
جهل سال برای جذب نیرو از گزینش مذهبی و ایدئولوزی استفاده میشه پس چرا این همه نیروی بقول شما بی تعهد و بی دین توسیستم هست. پس بدونید نباید نون شب مردم رو به اعتقاداتشون وصل کرد.
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
لطفا در خصوص اقا زاده و خانواده بیشتر مسولین که در خارج هستند هم صحبت کنید که وطن برا ی مسولین هم ارزش نداره
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
قُلْ سیرُوا فِی الْأَرْضِ فَانْظُرُوا کَیْفَ بَدَأَ الْخَلْقَ

وقتی زمین برایتان تنگ و کوچک می شود باید سفر کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به جایی رسیدیم که ملت برای اینکه ایران نمونن حاضرن برن به هر قیمتی پناهنده بشن. جالل اینجاس اینا آدمایی هستن که از صد تا فیلتر حراست و حفاظت گذشتن. و اینجوری به نظامی که بزرگشون کرده پشت میکنن فک کن یه درصد من یه آدم عادی رو بیان تو صدا و سیما استخدام کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بهترین کار و دستور خداوند اجرا کرد که فرمودن اگر در وطن خودت در مضیقه هستید هجرت کن همه جهلن سرزمین خدا برو دنبال در اوردن نان و احترام و تقدیر برای خودت و خانواده ات دستور صریح خدا به کسانی که در حقشون ظلم شد مهاجرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
لطفا قرآن را تفسیر به رأی نکن. فرار به سرزمین کفر و ظلم هجرت نیست
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
، خدا نگفته کشور خودتو رو خودتون باید درست کنید نمی شه از مریخ بیان درستش کنن ، شما هر دستوری به نفعتونه ر !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مشکلات خودمان بزرگ شد حالا امار اوارگی ملت ایران از فلسطین بیشتر شده
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
عاقبت به خیر نمیشه... یادتون باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
فروغی !!!!تویی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اتفاقاً عاقبت بخیرتر از این مگه داریم؟ شما غصه خودتو بخور علی آقا. دست راستش زیر سر ما
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
شد که رفت
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
چه خبر آقای فروغی ؟
آقای حداد خوب هستند ؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
عاقبت به خیر نمیشه... یادتون باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بخواب بابا لحاف یخ کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مزدک میرزایی بسیار محجوب و باوقار بود. انشالله هرجا که هست سلامت و موفق باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تاکی این توهم از ما کنده خواهدشد.عرضه نداریم دوست شویم .باهمه می جنگیم اگردشمن خارجی کمرنگ شوددشمن داخلی می سازیم .دردشمن سازی واقعانمونه ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
ای خدا جونم مگه ما چه گناهی کردیم که اینهمه دشمن داریم؟؟؟)
ناشناس
|
Norway
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
موفق باشی مزدک عزیز .
بهروز
|
-
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کار بسیار خوبی انجام داد. تا زمانیکه تنگ نظری در صدا و سیما وجود دارد نتیجه همین می شود. فریبرز عرب نیا، ابوالفضل خمسه و .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
ازکجا معلوم اینهای که در صدا و سیما اینکارها رو انجام میدهند مزدور خارجی ها نباشند که ناامیدی و یاس رو ایجاد میکنند و امثال این شخص را وادار به گرفتن این تصمیمات اشتباه میکنند من اگر لال هم بودم و هنر هم باشد باز این هنر را برای وطنم استفاده خواهم کرد نه بر علیه وطنم
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
داداش اون علیرضا خمسه است ابوالفضل اسم پور عربه
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دوست دارم بدونم این مدیر شبکه سه به کجا وصله که اینطور داره یکه تازی میکنه و هیچکس نمیگه اون تو چه خبره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به حداد عادل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مشخصه دیگه... پرسیدن نداره که!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
یعنی نمی دونی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به همونجای وصله که این مملکتو با وضعیت نابسامان در اوردن
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
كساني كه مديريت بخش وسيعي از جامعه را بعهده گرفتندمتاسفانه توي مديريت زندگي شخصي و خانوادگي چند نفره خودشون مشكل دارندتا جاييكه فرزندان مديران اين كشور همه يا فراري شدند يا مهاجر يا خيانتكار.مديريت انسان جامع و فهميده نياز داره نه مشتي عقده اي حجره نشين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
هر کی که میتونه بره باید بره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
این ارزوی اون ۱۰ میلیون انقلابی است!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اون 10 میلیون به خواستشون رسیدن کشور رو چنان داعشی وار اداره میکنن . مردم بخاطر عشق به وطن و نپاشیدن حاضرن سختی مهاجرت را به جون بخرند ولی به وطن اسیب نرسه مثل سوریه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دمش گرم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
عبرت بگیر. عبرت از رابعه اسکویی بگیر ‌‌؛)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
هر پوند شده 15 هزار تومان ، فقط کافیه ماهی 500 پوند بزنه ایران ، توی 5 سال راه 100 ساله توی ایران را طی میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مزدور وقتی می بیند در کشورش فضا مهیا نیست می رود با دشمنان ایران همکاری می کنند
بهتر شد ذات این ادمها را فهمیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نادان اگر این مزدور بود 22 سال کار نمیکرد برای ورزش کشور
چطور ایشان که تمام جوانی خودش را در ایران زحمت کشیده اما چون چاپلوسی بلد نبود بازی داده نشد وبه خارج رفت مزدور هست اما پسر فلان معاون رئیس جمهور که از درو دیوار سفارتها بالا میرفت سالهاست در امریکا با پول من و شما خوش می گذرونه انقلابی هست لابد!... والا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
با این رویه فک کنم بیش از 70 میلیون ایرانی بقول شما مزدورن و فقط شما خوبین انگار مملکت مال این افراد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
، دست از دشمن گفتن ها بردارید . ملت رو با این دشمن تراشی بیچاره کردید .

غریبه های خوش نشین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
از نظر شماها هر کی همفکرتون نباشه ، مزدوره ، جاسوسه، خودفروخته است...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
یه سوال
از ۲۰ سال پیش تا ۶ ماه پیش یه کار بگو مزدک انجام داده
باشه که با اون بتونی بگی مزدور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
از روی جهل و نادونی همین شما ها هستین کشور رو چندین دهه از لحاظ علمی و عدالت اجتماعی عقب انداختین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ساندیس الان چند ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
گور همچین گزارشگر وطن فروش بی وجودی.خاک تو سر صدا سیما که هنوز نمیدونه چه وطن فروشایی تو سازمانش کار میکنن و پیشرفت میکنند.
پاسخ ها
محمد محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دوست عزیز.
. آدم تا حدی صبر میکند. به اندازه کافی هم صبر کرد.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خب کجاش بد؟
شبکه 3 مزدک ها رو میده به جاش ایده عصرجدید
ایرانی از آمریکاییها تحویل میگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خود عمارپندارانی همچون حضرتعالی در کشور هستید کافیست. برای پیشرفت نیازی به دیگران نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
هجرت پیامبر به دلیل ظلم حاکمان شهر بود ظلم که عرضه رو بر مردم تنگ کرده باعث هجرت مردم میشه مهاجرت مسیر سختی هست که وقتی فشارهای داخلی افزایش می یابد مردم به ناچار انتخابش میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
از قدیم گفته اند اگر می خواهی سرزمینی را خراب کنی کار بزرگ را به افراد کوچک بسپار زیرا که انها برای بزرگ جلوه دادن خود افراد بزرگ را تخریب و کنار خواهند زد همان کاری که الان مدیران بی تجربه صداوسیما مثل رئیس شبکه 3 انجام می دهند که تنها دلیل مدیریتش نسبت فامیلی با حداد عادل می باشد نه تجربه کاری زیاد در صداوسیما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
گروه سوم کی اند؟؟ اردوگاه دشمن؟؟؟
دشمن که پیش خودمونه! با اون ویلاهای فوق لاکچریشون!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
افراد مختلف نیاند و میرند.این جامعه هست که باید فکرش را بزرگ کنه و فهمش را بیشتر تا یک مجری را منجی یا یک سرمایه دار را مرم دار نبینه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
ناشناس 12:47
BIG LIKE
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
این علامت تعجبی که در آخر متن هست نشان دهنده این هست که خود نویستنده هم اعتقادی به دشمن شاد کردن و نکردن احتمالا ندارد و فقط پول و آینده کاری مهم هست!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تو حتی حاضر نیستی احتمال اخر را بپذیری.معلومه تفکرت چقدر منجمد و رادیکاله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
هر کی نداند مجریان و گزارشگران پول خوبی در می اورند در ایران ولی وطن فروشی به خاطر دلار بیشتر ان هم شبکه ای که ضد مردم ایران است چی می توان گفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
منفیهاتو ببین!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خوب دیگر منفی ها مانند خودت دنبال وطفروشی هستند تا نانی به دست اورند
!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مهم نيست كه يك نخبه اين مملكت كجا ميره بلكه مهم اينه كه چرا مجبور شده بره؟ چرا شرايط مانده در وطن براش اينقدر سخت شده كه جلاي وطن كنه؟ با رفتن مزدك و فردوسي پور از صدا و سيما ، تقريباً 90 درصد از توان شبكه هاي ورزشي در تفسير و گزارش فوتبال از دست رفته ، مثل خيلي از جاهاي ديگر. حالا مدير صدا و سيما ميمونه با مدير 30 ساله سفارشي و بي تجربه و لجباز شبكه 3 سيما . مهم نيست ،تنها فرقي كه ميكنه اينه كه مردم تا حالا از شبكه هاي داخلي اين عزيز رو مي ديدند، از اين ببعد از ماهواره مي بيننش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
برادرم اون فقط صدای خوبی داشت.چرا فرق نخبه و بازیگری و مجری گری را نمیدونی.وقتی توی عصر جدید یک اواز خون چهارتا رای سفید میاره و یک مخ ریاضی حذف میشه معلومه که خیلی ها معنی نخبه بودن و ادتبازی را نمیدونند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
ترک وطن خیانت به چه کسی هست ؟ این تصمیم شخصی هست و مهاجرت آقای میرزایی پشت کردن به نظام فاسد و شبکه میلی هست . اتفاقا مهاجرت ایشان بنفع ملت و بینندگان هم هست نه خیانت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
ترک وطن و خدمت توی شبکه های مخالف چه نفعی برای ملت ایران داره؟از کجا نون میخوری؟
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
افرین مزدک بسیار کار خوبی کردی موفق باشی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
سلام؛
تابناک عزیز آدما نون زحمتشونو میخورن نه چیز دیگه. ایشون یه تصمیم شخصی گرفته و به کسی ارتباطی نداره. ضمنا مگه قراره بره توی اون شبکه فعالیت سیاسی انجام بده؟؟؟؟ احتمالا اونجا هم فعالیت ورزشی انجام میده دیگه. ضمنا صدا و سیما هم اگه میخاد بیشتر از این نیروهای زبده خودشو از دست نده بهتر توی ساختار و ترکیب مدیرانش یه بازنگری انجام بده. پیشنهاد می کنم با حذف امسال فروغی این کارو شروع کنه. ممنون
حمیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مشکل از مزدک نیست. مشکل از اوناییه که با تحت فشار گذاشتن امثال مزدک زمینه رو برای فرارشون مهیا می کنن و کار و به جایی می رسونن که چاره ای جز مهاجرت براشون باقی نمی مونه. اونها دارن آب به آسیاب دشمن می ریزن و با برجسته کردن امثال این مهاجرت ها ضعف های مدیریتی شون رو پتهان می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
میشه فشارش را توضیح بدی.دوتا کلمه حفظ میشی و مینویسی بدون اسنکه بفهمی
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
سوال نیست که یک نفر بعد از این همه سال بره پناهنده بشه ؟!!!! مدیر شبکه سه سیما تا سبکه سه و در مرحله یعد صدا و سیما را با خاک یکسان نکنه ول کم نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نترس تا بازیگرانی که اونطرف کشف حجاب میکنند و اینطرف نقش مذهبی بازی میکنند توی صدا سیما هستن،هیچ اتفاق بدی برای شما مخاطب عزیز نمیفته
aria
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
شبکه ۳با امثال عادل فردوسی،مزدک میزایی،پیمان یوسفی،جواد خیابانی عزیزشبکه ۳شد ولی الان میبینیم قدر اینارو نمیدونن.بالاخره کم زحمت نکشیدن.غرور شکشتن شخصیت خرد کردن طرف نتیجه همین میشه
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اونا که امکاناتش و دارن که می رن ماهم باید بسوزیم وبسازیم.............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
صدا و سیما میماندومشتی برنامه ساز و مجری بیسواد وچاپلوس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بله آقایان همه حق دارند. اما چند نکته:
۱- اگر شما بخاطر ماموریتهات امکان رفتن برات ساده تر بشه اونوقت باید گفت که آقای دولتی، این امکانات برای همه بوده؟
۲- جذب افراد در مراکز دولتی با این پیش فرض هستش که نفر با آموزشهای رایگانی که از طریق فضاسازی دولتی میبینه خدمات خودشو به همین مملکت بده!
۳- ابراز ظاهری تعصب به ایران و در دل شوق کشور خارجی یکنوع ظاهرفریبی عوام فریبانه و ریاکارانه است.
۴- باید دید چرا در حالیکه ریشه انسان در این مملکت هستش، افراد سعی دارن ازش فرار کنن، اینو مسئولین جواب بدهند.
مهم نیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دسته سوم ...
پاسخ ها
aria
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
گروه سوم کسایی هستند که مملکت چپاول کردند غارت کردن و دم از وطن پرستی میزنن
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خدا شاهده بهترین کارو کردی مزدک جان. کاش عادل هم می رفت حیف از اون همه استعدادش واسه صدا و سیما
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
برخورد مدیر شبکه ۳ بسیار حذفی بود و واقعا دور از اسلامی بودن هم هست که همه را حذف کنیم و خودمان بمانیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
از نظر شما هرکی بهتر ادا بازی در بیاره نابغست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تردید نکنید که اکثریت قاطع مردم همان احساس مزدک را دارند و به حق حمایتش میکنند. آنقدر افتضاح ببار آمده که تمام احساسات میهن دوستانه از بین رفته و هرکس بتواند خودش را نجات میده چون همه درک کرده اند که فقط یکبار فرصت زندگی دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خوب شد که رفت از این خراب شده صدا وسیما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بقول شما بعد از 22 سال جا واسه کردن این بنده خدا فراهم نیست ، اما مدیر شبکه بواسطه حداد عادل و ارتباط فامیلی با رده های بالای قدرت به راحتی مدیر شبکه میشه در حالیکه سرسوزنی لایق این مدیریت نیست ... این نمونه کوچیکی از برخورد و طرز تفکر رو نشون میده ، روزبروز حلقه رو تنگ تر میکنه که فقط دو درصد خودی ها بمونن بقیه 98 درصد مردم غریبه هستن !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اشتباه منفی دادم
خلیل رسولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وقتی مدیر کم خردی مثل فروغی ریس شبکه 3 باشد از این بهتر نمیشه.کاش مدیران لایق دست اندکار بودند
پاسخ ها
aria
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مدیر فقط دستور اطاعت میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نه اینکه نان تلویزیون را خورد و معروف شد بلکه بابد گفت او و امثال او باعث می شدند تلویزیون اقلا به خاطر جذاب کردن گزارش ها ی ورزشی تلیوزیون را قابل تحمل میکردمدند. خدا پشت و پناهش . پسر مودب ایران زمین .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
حالا چرا عکس این بنده خدا رو با زنش انداختید؟! این کار شما ضداخلاق و شرافت است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
ادم متاهل همه جا با زنشه دیگه
صدا سیما انقدر همرو جدا کرده فکر میکنید همه تکی باید باشن همیشه همه جای دنیا ادمای مهم با زنشون عکس میندازن
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
سه شنبه اول مرداد ساعت ۱۲
سکه ۴۴۰۰۰۰۰
دلار ۱۲۴۵۰
قیمت ها بسرعت درحال افزایش هستند
پاسخ ها
aria
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
احسنت
محمد محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
شما بهتره بری زودتر دلارها و سکه هاتو بفروشی. دلال خان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خیانت رو اونایی دارن انجام میدن که فرزندانشون با پول ملت دارن تو کشورهای دیگه خوش میگذرونند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بهترین کار رو کرد.
پاسخ ها
aria
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
چند سالی بود بهش اهمیت نمیدادن گزارش فوتبالش خیلی کم شده بود.اینا میخوان اشخاص سالم و پاک از عرش به زیر فرش بیارن ولی ملت شعورش بیشتر از این حرفاس،مزدک بهترین کارو کردی من درکت میکنم موفق باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به نظر من اگه هرکسی جای او بود همین کار رو میکرد ، بازیکنی در یک باشگاهی رشد پیدا میکنه وقتی از این بازیکن استفاده نمیکنند و همیشه نیمکت نشینه مجبور میشه به یک تیمی بره که بازی بکنه ، ببینیم بعدا افسوس به کی میمونه
aria
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
شبکه ۳با امثال عادل فردوسی،مزدک میزایی،پیمان یوسفی،جواد خیابانی عزیزشبکه ۳شد ولی الان میبینیم قدر اینارو نمیدونن.بالاخره کم زحمت نکشیدن.غرور شکشتن،شخصیت خرد کردن طرف نتیجه همین میشه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وقتی که قدر داشته هایمان را ندانیم نباید از زرنگی دیگران که این داشته هایمان را از چنگمان در می آورند گلایه کنیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
حکومتی که داعیه احیای تمدن ایرانی-اسلامی ، جبران 3 قرن عقب ماندگی علمی و صنعتی و اجتماعی ایران و و بالاتر از اینها آماده سازی برای ظهور را داره ، چطور با فراری دادن نخبگان و سیاست 40 ساله دفع حداکثری بجای جذب حداکثری ، میخواد به وعده هاش عمل کنه ؟؟؟
واقعا بعد از 40 سال فراری دادن نخبگان علمی ، هنری ، رسانه ای ، ورزشی ، اقتصادی و ... نمیخوان دست از آزمون و خطا و سیاست خودی-نخودی بردارن و یا واقعا عمدی در کاره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
همین اندیشه گروه سوم هست که 40 ساله بهانه ای برای حذف آدمهای عادی توسط دوستان امثال رئیس شبکه سه شده، خودتون اوضاع رو بحرانی نگه میدارید، بعد میگید توی اوضاع بحرانی اینایی که ما می گیم باید سرکار باشن. تموم کنید این سیرک رو
پاسخ ها
بچه های ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
خوشروبودگزارشش هم خوب بودنمیگم چرا رفتی دلمون فقط واسه صدات تنگ میشه
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تشکر و تبریک به صدا و سیما برای فراری دادن یکی دیگر از مجریان و گزارشگران خوب این مملکت!
پاسخ ها
aria
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
با قلع و غم به جایی نمیرسید
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تشکر و تبریک به صدا و سیما برای فراری دادن یکی دیگر از مجریان و گزارشگران خوب این مملکت!
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تشکر و تبریک به صدا و سیما برای فراری دادن یکی دیگر از مجریان و گزارشگران خوب این مملکت!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
این قانون نا نوشته . کسی نباید بیش از اندازه ای که خودشون تشخیص میدن محبوب یا ثروتمند بشه مگر اینکه با سیاسیا مختلط بشه!!
بنابراین خود حکومته ایران همچین چیزیو میخواد که نونشو بخوری بعد از یه جا به بعد میزنه زیر کاسه کوزت...
این اصلا خیانت نیست و منطقی ترین کار ممکنه!!!
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به نظر كمك به اردوگاه متخاصم را نه مزدك و عادل كه بلكه مدير شبكه سه انجام ميدهد.
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وضعیت الان صدا و سیما "مشتی است نمونه خروار" از وضعیت جامعه
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دلیل مهاجرت= فامیل حداد عادل
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بسلامت

خب دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهران
|
United States
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
این مدیر جوان شبکه سه با کی مشکل نداره!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وقتی پارتیت کللفت باشه بقیه هیچن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
میتونست به شبکه بهتری بره. بره بی بی سی. بره صدای امریکا. بره یه شبکه ورزی دیگه. ولی خب شبکه ایران اینترناشنال که شبکه تروریست پرور و بو داری هست یکم زشته. وگرنه زندگی خصوصی خودشه. این حرف مثل اینه درختی رو بکاری پرورش بدی. موقع میوه دادن بخوای ببریش. خب معلومه درخته اختیار داشته باشه پامیشه میره تو باغ یکی دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دمش گرم رفت
پاسخ ها
aria
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به نظر من مزدک نخواست جیره خوار و مزدور کسی باشه از تلویزیون کنار گذاشته شد به نظرم همیشه قصه ملت میخورد .هر جا هستی مزدک خوش باشی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خیلی خوشهال شدم که رفت و راحت شد امیدوارم ما هم یا بچه هامون بتونن از این جا برن
farhad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نتيجه استفاده از جوان ارزشی در پست مديريتي همينه ديگه اونيكه بدرد بخوره ميره اونيكه مفت نمي ارزه ميمونه. اين وسط متحمل خسارت ملت و بيت المال هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اگر خودی نباشی ول معطلی.تمااااااام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
همون بهتر که سلبریتی های بی هویت بروند به وطن اصلی و قبله آرزوهاشون یعنی اروپا و آمریکا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بله ناشناس 1248 اونها تا اون ها نروند کار نمی افته دست امثال شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دمش گرم
ای کاش فردوسی پور هم بره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
فردوسی پور بره دیش گرون میشه :))))))))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وقتی یک نفر صرفا به دلیل بچه باجناق حدادعادل بودن و با حداقل سواد رسانه ایی مدیر شبکه شود بهتر از این نخواهد شد .
اساسا مشکل کشور انتصابات است ، با قاعده و بی قاعده هم ندارد ، وقتی جای انتخاب اصلح انتصاب دلبخواهی باشد ، آش همین قدر شور خواهد شد
كريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دسته گل مدير شبكه 3 ... وقتي ژن خوب باشي و پارتي و رابطه بازي و پست هاي فاميلي همين ميشه كه هيچ كس سر جاي خودش نيست و افتضاح ببار مياد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خوش به حالش....واقعا من وخانوادمم هم حاضریم اگه هزینه سفرمون را بده بریم بعنوان خدمتکارش اونجا زندگی کنیم...تواین جامعه بیمار وحسود پوسیدم
ناشناس
|
Australia
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
سانسور صدا براي چي؟ مثل هزاران نفر ايشون هم مهاجرت كرده و تو يك شركت يا سازمان مشابه كار قبليش كار گرفته . چرا شلوغش مي كنيد ؟! مهاجرت كه اينروزها دليل نمي خواد .
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اره انسان ازاده هرجا مهاجرت کنه بشرط اینکه جند نفر هم ازون طرف به این طرف مهاجرت کنند .... پس یه جای کار می لنگه به اون سادگی هم که گفتی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کار خوبی کرده بلاشک.
ناشناس
|
Indonesia
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بعضی ها که نمی توانند از این کشور فرار کنند و حسرت می خورند شروع کردن به سرزنش مزدک و بعضی ها دیگه پا رو فراتر گذاشته وطن فروش و ...این حرف ها رو می زنند.اگراز همین فردا 78 تا کشور داوطلبانه اعلام کنند هر کدام 1 میلیون مهاجر از ایران قبول می کنند خواهید دید که 78000000 نفر ونه77999999 می روند.کسانی که مانده اند مجبور ند.
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نگاه و نیاز خود را به همه تعمیم ندهید. بسیاری را می شناسم که در عین داشتن تخصص و امکان رفتن، حاضر نیستند برای زندگی پای در غرب بگذارند.
متاسفم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
پاسخ به 13:06 اونایی که حاضر نیستند بروند با وجود داشتن امکانات میدونی چه کسانی اند؟ کسانی که از فرار مالیاتی و رانت و ندادن مالیات ثروت هنگفتی بدست آورده و می آورند..چون در غرب و اروپا مثل اینجا عدم شفافیت و فرار مالیاتی نیست و به راحتی نمیتوان پول شویی و یا قاچاق و فرار مالیاتی کرد و ثروت زیاد کسب کرد. اونجا حساب کتاب داره و دزد هم نداره انسانهای با وجدان که دست به جیب ملت نمیبرن هم زیاد داره
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خودی ها بودند که بر مسند قدرت یکروزه سوار شدند وکشور را به پرتگاه سقوط اخلاقی واقتصادی وفرهنگی ومدیریتی سوق دادند هرگز رفتار بی ادبانه ورذیلانه انها را فراموش نخواهم کرد
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
انتخاب درستي كردي مزدك جان، موفق باشي.
شما نيز بهتر است بجاي نگراني بابت حذف صداي او، كمي به منابع انساني خود ارزش و احترام بگذاريد تا به كار خود در كشور ادامه دهند. با سانسور كار به جايي نميبريد.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
برای من رفتن یا موندش مهم نیست چون فوتبالی نیستم :). اما به نظر شما در ایران نشنال سانسور وجود نداره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
الان نرم ازارهایی هست که میشه صدا رو باهاش تغییر داد٬ فقط ایرادش اینه که یه مقدار خنده دار میشه . « با سختگیریا مون عجب تاری دور خودمون تنیدیم.»
شهرام رودپیمای رشت آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
با سلام .

این یک حقیقت است که زندگی کردن بر روی اصول انسانبت در ایران خیلی دشوار است ........

چون در کشورهای غربی آزادی وجود دارد هر شخصی با هر عقیده ای میتواند به زندگی خود ادامه دهد مشروط بر

اینکه مخل آسایش دیگران نشود و یا مشغول کار خودش باشد هر طوری که دوست دارد ولیکن به حقوق دیگران تجاوز نکند ...........
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دریک کلام حرف مفت زدی..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
فکر کنم تا چند وقت دیگر مدیر شبکه 3 خودش مجری بشه مدیر باشه بیننده باشه اصلا بهتره شبکه سه را بنام خودش کنند تا خیال همه راحت بشه امان از دنیای کثیف سیاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مجری هم نمیتونه بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
یعنی کسی که اینجا کار کرده و در قبالش حقوق گرفته حالا بخواهد برود خیانتکار می شود؟!پس فرزندان و نوه های بعضی از مسولین که هیچ کاری برای مملکت نکرده اند و فقط به واسطه نسبت خانوادگی از بیت المال نفع برده و به کشورهای غربی رفته اند را باید چه نامید؟!
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
درسته که اظهارنظرهای متفاوتی از این قضیه شده اما کاملا واضحه که اتفاقات این چندماهه در شبکه 3 حاصل رفتار غیرحرفه ای و بچه گانه یا سفارشی یک مدیر تازه کاره . کسانی که از برنامه های ورزشی کناررفتند نه تنها سرمایه های تلویزیون ملی بودند بلکه خودشان هم عاشق کارشان بودند وگرنه تحریم و مسائلی مانند اروگاه دشمن قبلا هم بوده و مطلب نگران کننده اینه که این تازه شروع مهاجرت تلویزیونی ها باشه !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نون بری هنر نمبباشد
سهیل
|
-
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بهترین کار رو انجام داد رفت
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بهترین کار ممکن رو کرد
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مواظب باشید فردوسی پور نرود
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
با اومدن مدیران جدید بخصوص در شبکه 3 نباید از شنیدن این جور خبرها تعجب کنیم ....!!!!
به آدمهایی که فقط خوب حرف میزنند ولی در عمل فقط خدا میدونه چی هستن باید نشون داد که زندگی و آینده کاری دست اونا نیست و میتونند براحتی تو این شرایط اقتصادی و اجتماعی که هیچ آینده ای رو نمیشه توش متصور شد برن و یه زندگی خیلی خوب و بدون ددغدغه داشته باشن.
مزدک جان موفق باشی برات آرزوی بهترینها رو دارم .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نظر دو گروه اول ذکر شده در انتهای مقاله منطقیه و قابل دفاع اما نطر گروه سوم رو نمی پسندم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بچه های اقا زاده ها اونور اب دارن خوش میگذرونن برای اونها حلال برای مزدک حرام؟؟؟؟جرا بعضی از دوستان کم لطف هستن...چرا نیمه خالی لیوان رو میبینن؟؟چرا یقه علت را نمی گیرن؟خب اقای مزدک لابد دیده جای دیگه براش بهتره و اینده ی بهتری داره..دوستان بالا دستی ها اگه خیلی موتورشون داغ کرده مواظب فردوسی پور و دیگر عزیزان باشن که از دست ندن...
مجیدوووو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
سالها بود وقتی مرفتم خونه اولین شبکه ای را که سر میزدم شبکه سه بود که ببینم فوتبال یا برنامه ورزش داره یا نه
تنها شبی که بیدار می نشستم شب پخش نود بود
متاسفانه ی ملت باید بخاطر عقاید ی مدیر معلوم نیست از کجا اومده بیخیال خیلی از برنامه ها بشوند
صدا سیمای ما بجای جذب مخاطب خوب یاد گرفته مخاطب را تعدیل کنه
خسته نباشید مدیران قهرمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خدا میدونه که منم میتونستم میرفتم از اینجا
محمد محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خوب اونجا دیگه میتونیم فوتبال را با صدای مزدک عزیز بدون سانسورچیهای صدا و سیمای میلی ببینیم. خداییش اگه بیایند فوتبال و والیبال رو هم مستقیم نشون بدهند من آنتن تلویزیون میلی را میندازم دور.
حالا ببین چه حرفهایی داره این مزدک عزیز.
عادل جان تو هم برو. دلمون برات تنگ شده. اینطوری لااقل میبینیمت.
فروغی. بی خیال شو برادر. ول کن برو. آخه یه آدم چقدر باید رو داشته باشه. برای شما جاهای دیگر هم جا هست. ول دیگه بابا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مزدک جان من هم مهندس صنایع بامدرک کارشناسی ارشد از بهترین دانشگاه ایران و با بیش از بیست و پنج سال سابقه کاری و کوله باری تجربه در صنعت و مدیریت پروژه های کلان و توانمندی بسیار، اما به دلیل نداشتن رابطه قوی با بالا دستی ها الان یک سال است خانه نشینم. کاش یک راهی هم پیدا می شد من و زن وبچه ام زودتر میرفتیم بیرون ازین مملکت. خسته شدم بخدا. تو را خدا چاپ کن تابناک مسئولین ببینند چه کردند با زندگی مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
چرا برای سروسامان دادن به شبکه سه از امثال استاد رایفی پور ها استفاده نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
استفاده شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
راست ميگه استاد يامين پور الان برنامه دارن
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مشکلات از صدا و سیما هست . تغییرات مدیریتی در صدا و سیما مشکلاتی را بوجود اورده که همه فراری شده یا محو میشوند .. تغییرات در صورتی خوب هست که جایگزین خوبی داشته باشند
كورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دراينكه شبكه هاي لندن نشين دشمن ايران هستند شكي نيست، اما دشمنان اصلي مردم ايران افكار كساني هستند كه باعث شدند مزدك جلاي وطن كند، رفتن مزدك ناراحت كننده است و اين شعر تو ذهنم تداعي شد ؛ اگر گريزم كجا گريزم وگربمانم كجا بمانم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اصلا" خیانتی در کار نبوده است این حق امثال مزدک است که به فکر آینده بهتر باشند . وقتی مدیریت بچه سال رانتی را بر شبکه های صدا و سیما مسلط می کنند باید عاقبت کار را هم ببینند ! پر بیننده ترین برنامه شبکه سه برنامه نود بود 1 چه به روز آن آوردند ؟ این قوم اصلا" قائل به احترام به خواسته ملت نیستند خودشان می برند و خودشان هم می دوزند . ولی ضرب المثل معروف را به یاد داشته باشید که هر کس باد بکارد طوفان درو خواهد کرد .
پاسخ ها
aria
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وای چه طوفانی ام خواهد شد،تا کی میخواید درو کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
زمانی که یک آدم بدون تعادلات میشه مدیر اینم نتیجش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نتیجه مدیران نالایق و بی تجریه و بی دانش و ناشایست و انتصاب اقوام همین است
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مقصر اصلی رفتن مزدک، رفتاری است که با او شده اما هیج دلیلی برای خیانت به این سرزمین و رونق دادن به شکبه ای که توسط محمد بن سلمان تامین مالی می شود، وجود ندارد. پول سعودی خوردن ندارد. آلوده به خون کودکان یمنی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مقصر مزدک و امثال ایشون نیست . مقصر کسانی اند که کوته نظران رو بر مسند شبکه و خیلی از پست های دیگه می نشانند و یا این کارها نخبگان و نیروهای توانمند وطن را فراری میدن . کار باید ریشه ای حل بشه . تا موقعی که خویشاوند سالاری و جناح یازی وجود داشته باشه و عده ای کل کشور را مال خودشون بدونن و بقیه را شهروند درجه 2 قلمداد کنن در به همین پاشنه خواهد چرخید . واقعا حیفه که ایران عزیز را اینگونه از نیروهای توانمند تهی می کنند .
کیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
از خداوند متعال خواستارم به گروه سوم حداقل بینش گروه اول را عطا فرماید .
پاسخ ها
aria
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
عمو کیا گروه سوم همون اختلاس گر میلیارد دلاری خودمونن که اون بالا نسشتن و به ریش ملت میخندن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
آفرین. منم پول داشتم و اوضاع مالیم جور بود همین کارو میکردم.
هرکی بگه این کارو نمیکرد دروغ میگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دمش گرم.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دلیلش حضور بی‌ کفایتها در راس کارهاست..کشوری که در آن افراد ریاکار وبی سواد و چاپلوس قرار گیرند ،جایی برای افراد نخبه و باسواد و دلسوز وطن باقی نمی ماند....تابی جون حالا اگه جرات داری منتشر کن
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
قیافه مدیر شبکه 3 خداییش به چی میخوره ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اینها دارند با برنامه ریزی وسیع مردم رو تحریک میکنند تا بتونن به انتخابات آینده شور ببخشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
من 10 سال قبل ایران اومدم با سرمایه شخصی دو موسسه راه انداختم بعدش اقایون ازم خواستند تا براشون پادویی بکنم، قبول نکردم و موسساتمو بستند منم انشالله ی سال دبگه میرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
یعنی تحمل زیادی میخواد آدم با مدیرهای نئاندرتال صدا وسبما کار کنه.
مجیدوووو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مزدک عزیز: بعنوان یک ایرانی و دوستدار فوتبال خیلی با صدای نابت خاطره داریم
از خوا میخوام بهترینها برات شکل بگیره
فقط به من بگو ببینم موقع خروج از کشور کفاره چند ساله حضور فروغی را پرداخت کردی یا خیر؟!
تا همینجا هم که تونستی دوام بیاری خیلی لطف کردی به رسانه میلی
سئوال از آقای علی عسگری اینه که جناب علی عسگری آیا فکر میکنی مدیری که گذاشتی توی شبکه خیلی مدیره یا چون فک و فامیل صاحبان قدرت هستند خیلی عزیزن؟!
واقعا سئواله ها
ملاک انتخاب لیاقته یا عزیز بودن؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مدیریت محترم شبکه سه باید نشان لیاقت ملی بگیرند و همینطور رئیس صدا و سیما،به به مدیریت انقلابی،به به
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وقتی یه بچه میذارن مدیر شبکه سه عاقبت سرمایه های انسانی این مملکت بهتر از این نمیشه.
مزدک میرزایی بهترین کارممکن انجام داد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کاری خیلی خوبی کرده اقای مزدک میرزایی میموند عاقبت مثل عادل میشد نظر من وشما مهم نیست درباره سرنوشت زندگی دیگران وقتی مدیر یک شبکه داره اربده میکشه باید بره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مزدک جان کارخوبی کردی رفتی داداش ایران بدردتو نمی خوره .....
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
این در واقع شکست برای ایران هست چرا که به دلیل سیاسی کاری و مدیران نالایق داره دونه دونه نیروهاش از دست می ده فقط محدود به مزدک نیست در زمینه های دیگر از پزشکی گرفته تا خلبان ها و نیروهای دانشگاهی را شامل می شود. چنین وضعیتی باعث دلسردی هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دنیا فقط ایران نیست و هر کسی حق انتخاب دارد . اما وقتی کشوری را برای زیستن انتخاب کردیم باید به قوانین ان احترام بگذاریم .
از طرفی هم یادمان باشد حجرت در اسلام سفارش شده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
ما پس از چند دهه رویشهای جدیدی خواهیم داشت که همانند فولاد آبدیده هستند و در مکتب ولایت پرورش پیدا کردا اند و جایگزین وادادگان و خودفروختگان خواهند شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دمش گرم که رفت دور اندیشی کرد و دراینده علی فروغی میماند حوش خالی اش
مریخ
|
Canada
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اینجا زورشون میاد به حرف مدیر گوش بدن اما وقتی میرن اونجا به یک کار پیش پا افتاده گزارشگری راضی میشن و در حرف شنوی از سرپرست خود دست از پا خطا نمیکنند این مشکل اکثر افرادی است که در کشور های جهان سوم زندگی میکنند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کار که به اینجا میرسد که یک جوان بی تجربه اینچنینی مدیر سازمان معظم آنچنانی شود، باید رفت. انشاالله در آنجا زمینه کار و پیشرفت برایش مهیا باشد و موفق شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
گل پسر باجناق حداد عادل !!! چه مي كنه اين اقازاده
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نه به اون صحبتها و گزارش ها که سیاست رو وارد گزارش ش میکرد نه مثل الان که رفت سراغ همون هایی که ازشون بد میگفت کودوم دوبار کرد و یا ریاکاری
ناشناس
|
Qatar
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بعد از فرار مغزها
اينك فرار ٠٠نه ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
سیستم اداره کشور ما وقت آدمهای دورقاپ چین و مجیزگو را دوست داره. هر کسی رای دیگری داشته باشه یا از مردم حرف بزنه کله میشه بعد هم هزار برچسب بهش میزنند و بایکوت میکنند.
دشمن دانا بلندت میکند برزمینت میزند نادان دوست

فعلا تلویزیون ما گرفتار یه مشت نادان افتاد!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اتفاقا فروغي مدير شبکه سه يکي از بااستعدادترين مديران کشوري است!!‌چرا؟! زيرا که تنها مديري در جهان است که سه فرد مشهوري را که مردم دوستشان داشته ، به آنها علاقه مند بودن. و شبکه اي بخاطر آنها درآمد سرشار داشته است را در عرض مديريت چندماهه اش فراري داده بدون اينکه کوچکترين مشکلي براي جايگاه مديريتيش بوجود بيايد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
پشیمون مبشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
امان از این سیمای علی عسکری.امان
حسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
از نظرات مردمی چنین استنباط میشه که عده ای موافق کار میرزایی و عده ای مخالفند به هر حال ایشان و امثال ایشان تفکراتی دارند عجیب و غریب افرادی که مخالفند علت را مدیران صدا و سیما عنوان می کنند و زندگی در ایران را مشکل و سخت و توجیه این مهاجرتها را به این دلایل عقلانی می دانند و فرد مهاجر را مجاز به انجام مهاجرت شاید این دلیل از لحاظ منطقی برای این افراد موجه باشد اما باید در نظر گرفت که اینگونه افراد خود را پول بیت المال و جایگاه به رتبه ای می رسانند و بعد فلنگ را می بنندند و این یعنی از قبل برنامه داشته اند و سناریویی از پیش طراحی شده بوده اما اشکالی نداره همه کسانی که چنین طرز تفکری دارند که به دامن دشمنان این کشور می گریزند و تمام توان خودشان را در این راه میگذارند یادشان باشد و هرگز فراموش نکنند که دیگر جایی برای برگشت ندارند چون اینها به امید نابودی این نظام و کشور می روند تا با کسب جایگاهی رفیع و منیع به کشور بازگردند البته این آرزو و امیال را به گور خواهند برد به خواست خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
متاسفم برای یک ادم بی تجربه و خود رای شبکه سه . سابقه 20 سال به بالای کارکنان موفق بهترین زمان بازدهی و کارآیی آنها برای سازمان است اما سازمان صدا و سیما و شبکه سه عامدا و از روی لجاجت و کم خردی افراد بسیار موثر را حذف کرده که مایه تاسف فراوان است. دیگر چه انتظاری از پیشرفت برنامه ها در صدا و سیمامی توان داشت. این ادم هرکس موفق باشد را حذف می کند. احسان علیخانی هم از جمله مغضوبین اینده خواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
پول مفت هارش کرده اگر از سختی باشد اول باید کارگرها و کشاورزان و سایر کارمتدان بروند نه مردک
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کار در بعضی نهاد ها از جمله صدا سیما هیچ افتخاری ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نمیشه این مدیرارو بفرسیم قطب جنوب یه چندسال از مدیران آلمانی ژاپنی ..استفاده کنیم ، نه ادعا دارن نه غرور نه کینه ای نه حسو نه خودخواه ، متواضع تازه غیرتشون خیلی زیاده ، حقوق نجومی ام نمیخوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دوستان عزیز
چندان خبری در لندن نیست.
قدری تحقیق کنید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
به درک که رفت این قدر جوان بااستعداد هست که اگر این ها برن موقعیت براشون فراهم میشه،این حرف های هم که بعضی ها میزنن جانم فدای میهنم همش حرفه این سری از افراد هرجا پول بیشتری بدن میرن اون کسایی جانشان را فدای میهنشان کردند که در راه حفظ ناموس این ملت به همه دنیا پشت پا زدند وجان عزیزشان را فدا کردند نه این سلبریتی ها که بعضی هایشان دم از مردم و وطن میزنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بمونه ایران چیکار؟؟ آدم مگه تو فشار خوشه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خوش به سعادتش که رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اون گروه سوم خبرنگارای بیست و سی و باشگاه خبرنگاران! جوان و طرفداراشون هستن که بهتره به مخابره خبرهای گزینشی خودشون مشغول باشن بلکه مثل استادشون نجف زاده راهی امریکا بشن
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
هههههههههه
عبداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
جناب آقایان مدیران محترم
فرمایش رهبر یادتان نرود جذب حداکثری دفع حداقلی
ناشناس
|
Japan
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
فردوسی پور هم میره حالا ببینین صداو سیما مال امسال حیاتی و سلطانی و بابان هست که به اصطلاح نون به نرخ روز خورن!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
برو انجا که ترا منتظرند..دست بردار از این در وطن خویش غریب...قاصدک در دل من ..همه کورند و کرند..
خدا پشت و پناهش باد..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وقتی در کشوری انتظار داشته باشیم تمام مردم مثل هم فکر کنند نتیجه اش همین می شود
امیر محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
هر روز اینهمه تحصیلکرده و جوان مهاجرت میکنند یا در تلاش برای مهاجرت هستند. آب از آب تکون نمبخوره .
یک گزارشگر که چیزی نیست
ما عادت داریم سرمایه هایمان را مفت از دست بدهیم
مصطفی قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نامدیر رابطه ای شبکه 3
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
رییس با لیاقت!! صدا و سیما و مدیر بسیار لایق شبکه سه!!! رو اخراج کنین تا مردم نفس راحتی بکشن....
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
آقای حداد عادل باز هم باید شبکه ۳ ورزشی تلفات بده ؟ نمی خواهی این تحفه ای که به شبکه ورزشی دادی را جمع کنی ؟ آقایون مسئولین چرا اینقدر با روح و روان مردم بازی میکنید دیگه فشار زندگی واسمون کافیه بگذارید دوتا مجری توانمند که هدفشون رضایت مردمه وایسن کار کنند لطفآ تا کامل شبکه سه تخته نشده بفکر باشید .
پاسخ ها
علی
| - |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
فکر رفتن از کشورش نمای افتاد رضایت این جور آدما مردمش پشت نمی کرد رضایت مردم؟ اگه این فرد به فکر رضایت مردم بود که به
حمیدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
وای به وقتی که بگندد ؛ نمکش می زنند!
م
|
United States
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دسته دوم
م
|
United States
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دسته دوم
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
من آخر نفهمیدم نحوه نمراتی که بر اساس اظهارات مردم (موافقین و یا مخالفین ) ثبت میشود براساس چیست؟
جایی مخالف 1 نمره و موافق 6 نمره کسب مکند و جایی دیگر برعکس
فکر کنم تابناک بر اساس نظر خود نمرات را تنظیم میکند
تابناک ، بیا خدا وکیلی نمرات را یکسان کن یعنی هر مخالف و هر موافق یک نمره
متاسفم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مدیر شبکه سه هم مثل بقیه مدیران کشور
تابناااااککک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بنظرم مدیر شبکه سه اصولا با کسی مشکل نداره...ایشون خود خود مشکل هستند.
پرویز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مزدک به هر دلیلی که رفت برود اما پناهنده شدن به کشوری که به بلندای تاریخ به ایران ضربه زده است خیانت به خون های ریخته شده ایرانیان بدست انگلستان در دشستان و هرمز و از قحطی مردن میلیونها نفر از ایرانیان است. پناهنده شدن به دشمن ذاتی ایران کار شرافتمندانه ای نیست این انگلیس خبیث وقتی سو استفاده کامل خو. از مزدک میرزایی کرد باور کن مزدک حتی" مردک "هم حسابت نخواهد کرد و مثل یک تفاله خواهی شد کاش به کشوری مانند سوئد و سوئیس و ... می رفتی مطمئن باش با رفتن تو خورشید از تابش نخواهد ایستاد ولی تو با پناهندگی به دشمن از چشم ایرانیان ی که به ایران با همه کاستی ها و ناملایمات و دلخوری ها تعصب دارند خواهی افتاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خدا به همراهش
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
درود به شرفش. ما هم اگه پول و شرایطشو داشتیم یه دقیقه هم تو این خراب شده نمیموندیم. مملکتی واسه مردم ساختن. نکته جالبش اینه که تو تمام خبرگزاری ها دارن کم کم از انتخابات حرف میزنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
معدل فارسی ژن خوب چی میشه؟
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کجایند پاسداران واقعی انقلاب. فاسدترین کشور جهان شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اي كاش آنقدري كه از دشمنان خارجي واهمه دارند قدري هم حواس خود را به دشمنان داخلي جمع نمايند .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
در شرایط فعلی که کشور ما توسط غربیها تحریم شده و مردم در حال جنگ اقتصادی با زورگویان وچپاولگران غربی هستند رفتن به انگلیس که بانی عقب ماندن ایران است خیانت محض است و عامل این حرکت ، خیانتکار محض است به ملت خودش. کسانی که ملاک نظراتشان شکم و شهوت است هم در جبهه دشمنان ایران هستند.باسݕاس
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مدیر شبکه سه واقعا خودش را ثابت کرد...حذف نود و فردوسی پور و الانم مهاجرت مزدک عزیز که جزو خوش اخلاق ترین و با ادب ترین گزارشگرهای تلوزیون بود...مملکتی که افراد شایسته را کنار میذاره و پارتی بازی را رواج میده عاقبتی بجز بدبختی مردم و در آخر سقوط نخواهد داشت
رضا
|
India
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تبریک به مدیر جوان و بی تجربه شبکه سه
رضا
|
India
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تبریک به مدیر جوان و بی تجربه شبکه سه
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
تابناک عزیز لطفا نظرسنجی ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
یه مدیر شبکه ۳ را اخراج کنید بقیه بزار زندگی کنن اخه این چه وضعیه خیلی مخاطب داشت تلویزیون ما ..گل بود به چمن اراسته شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مثل کریمی قدوسی بر ایرانی الاصل بودن موووودیر شبکه هم شک دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
باید تبریک گفت که حتی دست پرورده های خودشون را هم نمی تواند نگه دارد .باید صد در صد خودی باشی تا بتوانی در سیمای میلی استخدام شوی.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
فدای سر اقای فروغی !!!اصلا همه مملکت فدای سر اقایون وژنهای خوبشان !!!ازدست دادن نود و عادل فردوسی پور که ازطرف مردم به عنوان محبوبترین مجری شناخته شده بود کم بود این یکی هم بهش اضافه شد, مهم نیست!!مهم اینه که حرف حرفه پسر باجناق اقای ابوالمشاغل ,جناب اقای حداد عادل!!باشه!!گور پدر مردم!!مردم فقط پای صندوق انتخابات به درد میخورن که بشه باهاشون پزداد وادای دموکراسی رو دراورد, توبقیه موارد 'مردم ول معطلن.تابناک امیدوارم سانسور نکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
وقتي در راي مردم از يك مجري در تلويزيون دست مي برند مطمئن باشيد انتخاب هاي ديگر هم به همين شكل است
مهربان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
رفته که رفته ، انگار چه تحفه ای بوده ، بره به جهنم ، نمک خور نمکدان شکن ، لیاقت خاک پاک ایران رو.نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
عاقلانه ترين تصميم ممكن !
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اگه رفته ایران اینترنشنال، راه دوری نرفته، از این جیب به اون جیبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
یه بارم از این منظر به قضیه نگاه کنید که ما باید به همه جای دنیا دسترسی و نفوذ داشته باشیم و فن و تجربه و دانش دیگران رو هم یاد بگیریم بجای اینکه خودمونو ایزوله کنیم توی مرزهای مملکتمون. امام علی میفرماید علم را فراگیرید حتی اگر در ثریا باشد. مهم نیست صاحب اون تکنولوژی کیه مهم اینه که افرادی از ایرانی ها باید همه جا باشند شاید شاید واقعا یه روزی به درد مون خوردن . بالاخره تبادل نهبه و تجربه از ضروریات امروز دنیاست حالا واسه ما یکطرفه شده ایرادی نداره به نظر من باید حتی در اختیار کسانیکه از نظر مالی هم مشکلات دارند ولی لیاقتشو دارن این امکان قرار داده بشه تا بتونه به افقها و تجارب بهتری در زندگی و دانش از هر نوعی چه هنری چه فنی چه کشاورزی و غیره دست پیدا کنه مسلما حتی به اندازه سر سوزنی هم شده به درد یه ایرانی خواهد خورد یه روزی. مثال اینجور موارد زیاده پس بیاید با دید مثبت تر و بازتر به این موارد نگاه کنیم و از موضع گیذی های و نظرات الوده به سیاست و تعصبات کور پرهیز کنیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
یه بارم از این منظر به قضیه نگاه کنید که ما باید به همه جای دنیا دسترسی و نفوذ داشته باشیم و فن و تجربه و دانش دیگران رو هم یاد بگیریم بجای اینکه خودمونو ایزوله کنیم توی مرزهای مملکتمون. امام علی میفرماید علم را فراگیرید حتی اگر در ثریا باشد. مهم نیست صاحب اون تکنولوژی کیه مهم اینه که افرادی از ایرانی ها باید همه جا باشند شاید شاید واقعا یه روزی به درد مون خوردن . بالاخره تبادل نهبه و تجربه از ضروریات امروز دنیاست حالا واسه ما یکطرفه شده ایرادی نداره به نظر من باید حتی در اختیار کسانیکه از نظر مالی هم مشکلات دارند ولی لیاقتشو دارن این امکان قرار داده بشه تا بتونه به افقها و تجارب بهتری در زندگی و دانش از هر نوعی چه هنری چه فنی چه کشاورزی و غیره دست پیدا کنه مسلما حتی به اندازه سر سوزنی هم شده به درد یه ایرانی خواهد خورد یه روزی. مثال اینجور موارد زیاده پس بیاید با دید مثبت تر و بازتر به این موارد نگاه کنیم و از موضع گیذی های و نظرات الوده به سیاست و تعصبات کور پرهیز کنیم . این جوی که خیلی از موسسات مهاجرتی دارن ازش سواری میگیرن فقط باعث ناامیدی بیشتر میشه در صورتیکه هجرت از توصیه های دینی هست
علی ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اقای علی عسگری ضعیف ترین ریاست تاریخ تلویزیون در ایران هستند و چه بسا ضعیف ترین در خاورمیانه و کهکشان شیری.
اموزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بد بختانه بعضی از اقایان که به مسؤلیتی گمارده میشوند کسانیرا بدون توجه به خواسته مردم به پستی میگذارند که ایجاد اشکال میکند بخصوص صداوسیما . مسؤل شبکه ۳ هم فردوسی پور که موردعلاقه مردم بود را کنار زد اینهم دومی اگر اشکالی هست در ریاست صدا وسیما است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
واقعیت اینه که این روزها کیه که سودای رفتن توسرش نباشه
عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مگه هنوزم کسی صدا وسیما رو میبینه؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
من با این حرف موافق نیستم که گفته بشه کسی نان تلویزیون رو خورده و معروف شده. اون واسه تلویزیون کار کرده و وقت و عمر و تواناییهای خودش رو در اختیار تلویزیون قرار داده و البته باید از همون راه نان هم خورده باشه دیگه. اگر هم معروف شده، با قابلیتهای خودش معروف شده، ضمن اینکه سببِ اعتبارِ تلویزیون هم شده. هیچکدوم نباید منتی سر همدیگه داشته باشن و طرفِ مقابل رو مدیونِ خودشون بدونن.
ناشناس
|
Czech Republic
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
مزدک مجیز گوی از فردا مخالف شما صحبت میکند یعنی مزدک از فردا دیگر نقاب بر صورت ندارد( خود) واقعیش برنامه پخش خواهد کرد چرا اجازه نمیدهند همه مردم حتی اقازاده ها نقاب بردارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جونیش رو گذاشت تو تلویزیون قدرش رو ندونستن رفت
به توچه
|
Canada
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اسم صداوسیماکه میاد ،نمیدونم چرا خندم میگیره...
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
البته بهتر است در شبکه های ایران ستیز حضور نیابد. اما کوچ کردن به اروپا که خیانت نیست بلکه کار عاقلانه است برای استفاده از فرصتهای بهتر در زندگی. حداقل در آنجا ادامه تحصیل می دهد انهم بدون دغدغه و سرو کله زدن با مدیران بی کفایت و ناوارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
حالا این یارو مذک کی و چکاره هست مگه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بالا اینهمه مسئول که چندین پست دارن به یکیشون پست مزدک رو بدین
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مزدک الان یک لژیونره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
با این طرز تفکرات شازده پسر یعنی مدیر شبکه 3 در اینده نه چندان دور بعید نیست شاهد تعطیلی این شبکه باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
انشا الله بزودی اینها میروند و همه برای ابادانی وطن برمیگردند
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دمش گزم. بهترین حرکت رو زد. باید فردوسی پور هم بره. اصولا سینا جای آدمهای مستقل و باسواد و صاحب فکر نیست. سیما بره میخواد. آخه مگه میشه هضم کرد برنامه ای که بیش از بیست نلسون هوادار جوان داره بخاطر خصومت با یک مدیر تازه کار حذف بشه؟
بغض جوانانی که جایی ندارند تا شکایت کنند و حرفشان را بزنند آتش زیر خاکستر است. همین مسائل رو هم جمع میشه و روزی منفجر خواهد شد. تابی اگه مردی این پیامو حذف نکن.
اکبر
|
Sweden
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
سعدیا حب وطن گر چه حدیثیست صحیح

نتوان مرد به سختی که من این جا زادم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
والا آش دهن سوزی نبود که حالا واسه رفتنش یا موندنش آدم بخواد وقت تلف کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
در این نوع ستون ها اصلا درج نظرات واقعی مردم مهم نیست و هر نظر مخالفی با باند حاکم بر سایت تابناک به بهانه توهین آمیز بودن و... بلوکه میشه. تابناک نظراتی را که به مذاقش خوش میاد و یا نظرات خنثی و دو پهلو وچندپهلو رو درج میکنه و زست آزادی بیان میگیره . اما در عمل و رفتار جور دیگری است و مردم عزیز ایران این را می فهمند. مرد باشید و با این روشهای بزدلانه و حق بازی ها به شعور مردم اهانت نکنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
حق داشته حق داره ایران دیگه کشوری نیست بشه درش موند چرا دارین نژاد ایرانی رو از سرزمین خود اواره میکنن این کدام نژاد و دشمنی هست و از اوارگی ایرانیان خشنود خدایا چه کردیم ملت ایران الان از فلسطینی بیشتر اواره داره
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مدیران ناتوان فقط باعث حذف افراد با لیاقت میشوند.این مشکل در سایر ادارات ونهادها هست چون مدیرانشون برحسب توانمندی بالا نیامده اند.وضعیت اسف بار کشور نتیجه حضور همین مدیران وابسته هست .نگاهی به مهاجرین تحصیلکرده بندازید تا فاجعه را بهتر درک کنید.مزدک هم در کارخودش نخبه بود ولی یادمان باشد شکم گرسنه ایمان ندارد.جلوی روزیشو گرفتن مگر چقدر میتونست طاقت بیاره.به مدیرانی که دوست را به معاند تبدیل میکنند
تورج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
صدا و سیما حرف از ادب و اسلام و حدیث می زنه ولی کسی با مدیریش دهن به دهن بشه بدون اعتنا به مخاطباش برنامه رو حذف میکنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
انسان آزاد آفریده شده
علی بی غم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
خیلی خیلی کار بدی کرد میتونست تو ایران کار کند تا یک روز مثل عادل فردوسی پور کله با بشه و کسی هم توضیح نده حیف رفتی و یازی مدیران صدا و سیما را خراب کردی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جریان مدیر شبکه 3 چیه همه رو داره فراری میده
Estefaaa lotfan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جناب مدیر شبکه ۳ و امثالهم، تورو به هر امامی که پرستش میکنی دست از سر شبکه ۳ بردار،عزیزم برو یه جای دیگه خدمت صادقانه کن! والا تو به درد اینکار نمیخوری،یه مداحی،نماز جماعتی.. به سیستم تو میخوره.. امثال شماها هنوز ذهنیتتون مال ۲۰۰ سال پیشه، همه تندرو و عقده ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
امیدوارم عادلم از ایران بره چون تو ایران کسی قدرشونو نمیدونه
بچاپ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
قشنگ زیبا و در آینده نزدیک تعداد مخاطبان شبکه های ملی به ۱۰ درصد هم میرسه.. ما یه برنامه ۹۰ تو طول هفته به عشق فردوسی پور کبیر میدیدیم که اونم به لطف جناب فروغی عقده ای بسته شد، ما رو چیکار به صدا و سیمای سلیقه ای!! لطفاااا استعفا بده فروغی جان..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
صدا و سیمای مسخره باید مشکلات مسخره داشته باد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
نباید بسیجی توانای شبکه 3 که پدر ایشان نیز از سربازان گمنامه امامه زمان هستند یعنی برادر ارزشی و ورزشی محمد حسین میثاقی عزیز عهده دار تصمیم گیریهای فوتبال سیمای مقدس نشود
عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
هرچند هم مسلط در کارش باشه ولیکن
همینکه مملکتش به کشور انگلیس کثیف فروخت
واقعاً همه چیز شو فروخت!!!
من مزدک رو دست داشتم
والی الان دیگه از چشمم افتاد
به اینگونه افرادها دیگه نمیشه اطمینان کرد.!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مزدک رو اصلن کی میشناختش اونوقت ک تو صدا و سیما بود بیچاره رو ادم حساب نمیکردن حالا دارن براش دل میسوزونن مزدک و صدا سیما بزرگش کرد غیر اینه مگه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
در غلط بودن کار این بابا تردیدی نیست ولی واقعا چی فکری کردن که یه ادم بی تجربه سی ساله رو مدیر یه جای مهممی مثل یک شبکه تلویریونی کردند
همایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
اندکی صبر سحر نزدیک است
محمود فرنودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
چرا تعجب می کنید؟ وقتی همه شبکه موفق سه را فدای یک تار موی این یارو نمیدونم چی چی می کنید بازم انتظار دارید بمانند.از اینها کوچکتر میروند وای بحال اینها که اسم و رسمی هم دارند و فوری کار میگیرند....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
به قول عادل چه می کنه این (مدیر شبکه 3 .)
علیرضا دولتشاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
شاید از طریق رسانه ملی به پاکسازی نیروی انسانی می پردازد
ناشناس
|
Japan
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
همچین میگن مدیرشبکه سه اینجوری اونجوری بابا این صداوسیمای میلی کدوم مدیرش یابرنامه اش یا اصن کل سیستمش خوب و مردمی بوده ؟؟
رابرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
کارخوبی کرد رفت منم بودم میرفتم ، اوضاع مملکت همه رو فراری میده ،،، دمشون گرم هرکی که رفته ایول بهش .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
کاش استاد جواد خیابانی هم میرفت اونور
Эждлоф
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
فروغی و امثال او هستند که تلوزیون برای مردم دیگه کوچکترین جذابیتی نداره و بعدشم خودشون میگن چرا ماهواره نگاه میکنید واقعا دیگه از دست این افراد خسته شدیم
IRANNEJAD
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
در كشو ر ما هميشه دو گروه هستند كه حكومت مي كنند :
1- گروهي كه بقاي خود را در كشور به وجود جنگ و درگيري مي دانند.واگر جنگ وكشتار نباشد (چه داخلي و چه خارجي) وجودشان در كشور توجيه ندارد.
2- گروهي كه خود را تافته جدابافته مي دانند و هميشه مي خواهند آقا بالا سر باشند و هيچ فردي را برتر از خود تحمل نمي كنند و درصورت احساس شاخ شدن اين افراد آنها را به هر بهانه اي فراري مي دهند حتي اگر شده انگ ناجوانمردانه بزنند.
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
بله درست جناب مزدک رفت اما چرا افراد بی کفایت مدیر باشند که افراد با هر دین و مسلک فراری دهند اگر جواب این است که بهتر همچه افرادی بروند اشتباه بزرگی است چون نخبگان هم رفتند .مگرفردوسی پور چکار کرد جز چهره محبوب بین محدود تماشاگر برنامه تلویزیون بود ،این مدیرها خیانت به ایران میکنند و خدمت به اسراییل و امریکا چون خوراک تبلیغات درست کردند برای انها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
اردوگاه شهید باهنر محمد عزیزی فریدون احمدی ناصر احمدی سامانه باور ۳۷۳ علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا لیگ نوزدهم حوزه های انتخابیه سیستان و بلوچستان