بازدید 8385
۶

دستگیری تمام ضاربان طلبه جوان در ملارد

کد خبر: ۹۱۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 23 July 2019

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ضارب طلبه جوان و تمامی همدستانش در شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: در ساعت ۲۳۰۰ پنج‌شنبه مورخ ۲۷ تیرماه، یکی از شهروندان که بعداً مشخص شد طلبه است، با لباس شخصی، به همراه یکی از دوستانش وارد مغازه بستنی‌فروشی واقع در منطقه خوشنام شهرستان ملارد شده و متوجه حضور ۶ نفر شهروند آقا و ۳ نفر شهروند خانم می‌شود، که بنا به اظهارات خودش، دارای وضعیت ظاهری نامناسب و مشغول انجام رفتارهای نامتعارف بودند.

وی افزود: لذا به‌منظور انجام فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر، ادای دین می‌کند، که در این حین، یکی از آن ۶ نفر با صندلی موجود در مغازه، ضربه شدیدی بر سر این طلبه جوان وارد می‌کند که منجر به جراحت شدید وی می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس‌ازاین اتفاق، مصدوم توسط همراه خود جهت انجام مراحل درمانی، به یکی از بیمارستان‌های شهرستان کرج اعزام می‌شود پس از بهبودی نسبی، ساعت ۱۷ روز شنبه مورخ ۲۹ تیرماه جهت ارائه شکوائیه به کلانتری ۱۲ مارلیک مراجعت می‌کند که پس از تنظیم و تسلیم شکوائیه، بلافاصله و بدون فوت وقت،همکاران بنده در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ملارد، بعد از کسب دستور قضایی، تمامی متهمان پرونده را شناسایی و دستگیر می‌کنند.
سرهنگ مهدی سرپناه در پایان خاطرنشان کرد: پرونده جهت سیر مراحل قضایی در اختیار مرجع محترم قضایی قرار گرفت و متهمان نیز به‌منظور سیر مراحل بازجویی، در بازداشت به سر می‌برند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۶
اگر اشخاصی در سطح جامعه رفتار غیر اخلاقی دارند، بهترین کار درخواست کمک از پلیس است. مجرم جرات نمیکند با صندلی روی سر پلیس بزند. نهی از منکر در جامعه فعلی باعث مشکلاتی این چنین میشه.
خدا شفاشون بده!
البته کاش امر به معروف و نهی از منکر را برای دزدی مسئولین اجرا می کردن تا نیت خیرشان برای مردم قابل درک باشد.
احسنت به این سرعت عمل
کاش زودتر حکم اعدامشان هم صادر شود
«یکی از آن ۶ نفر با صندلی موجود در مغازه، ضربه شدیدی بر سر این طلبه جوان وارد می‌کند»
یک نفر زده ؟ چرا همه را بازداشت کرده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جدا از نفس قبح عمل انجام شده کاش پلیس ضاربان و زورگیران که مردم عادی (نه روحانیون) رو مورد آسیب قرار میدهند را هم به این سرعت می گرفت و مجازات میکرد اون موقع هیچکس از قانون سر تر نبود و عدالت خیلی مشکلات را حل می کرد.
حقش بود
همه باید همین کار رو بکنن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار