بازدید 17989

تکذیب اظهارات امروز کریمی قدوسی در مجلس

کد خبر: ۹۱۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 22 July 2019
کریمی قدوسی در منازعه‌ای که با نماینده تربت جام راه انداخته است امروز هم ناچار شد در واکنش به او خبر خلاف واقع و کذب دیگری را منتشر کند.

به گزارش «آزادی»، ماجرا از آنجا آغاز شد که جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی مدعی شد که سردار قدوسی به تربت جام رفته و در آنجا از مردم این شهر درخواست کرده تا طوماری مبنی بر انقلابی نبودن نماینده کنونی تربت جام را امضا کنند و به شورای نگهبان بفرستند تا او را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت کنند.

جلیل رحیمی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی خطاب به نماینده مشهد گفت:: شما به شهر تربت جام آمدید و به مردم گفته اید نماینده شما انقلابی نیست و نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود. آقای کریمی قدوسی آن زمانی که اجداد شما بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می‌کردند ما ایرانی بودیم و از ایران دفاع می‌کردیم. چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داده است، چه کسی به شما اجازه داده است به ارکان نظام بتازید، چند روز سابقه جبهه دارید، چندتا عملیات شرکت کرده اید که به درجه سرداری رسیدید؟ از کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم.

این نماینده مجلس همچنین در گفت و با اعتماد انتقادات خود ازکریمی قدوسی را ادامه داده و می‌گوید: سوال من این است که چه کسی به آقای کریمی قدوسی در این مملکت اجازه داده که به همه بتازد؟ چرا ایشان باید حق داشته باشد چنین اقداماتی انجام دهد. رهبر انقلاب به صراحت گفتند که وزیر امور خارجه متدین و امین است، ولی ایشان به وزیر امور خارجه، به رییس‌جمهوری توهین می‌کنند. تمام نهاد‌های کشور هرجایی که ایشان اظهارنظری کرده، تکذیب کرده‌اند. کمیسیون امنیت ملی اظهارات او را تکذیب کرده است، ریاست‌جمهوری تکذیب کرده، فقط مانده است که رهبر انقلاب اظهارات کریمی‌قدوسی را تکذیب کند. چرا نباید کسی در این کشور از ایشان سوال کند که شما چه حقی دارید که مردم را علیه نظام و رهبری بدبین و دیگران را غیرانقلابی خطاب می‌کنید؟

امروز کریمی قدوسی هم بیکار ننشست و به بخشی از انتقادات این نماینده مجلس پاسخ داد، البته فقط بخشی از آن و البته با یک مطلب خلاف واقع و به اصطلاح دروغ دیگر. با این وجود او در مورد مهم‌ترین حاشیه‌هایی که پیرامون او وجود دارد صحبتی نکرد. اینکه او در زمان جنگ در کدامین جبهه، لشگر، تیپ، گردان، گروهان، گروه و یا دسته‌ای حضور داشته و در کجا جنگیده است و دوم در مورد افغانستانی بودنش. در این دو مورد او کاملا سکوت کرد.

کریمی قدوسی امروز در مجلس خطاب به جلیل رحیمی گفت که قرار شده که اگر شورای نگهبان او را رد صلاحیت کند، دولت رحیمی را به سفیر ایران در افغانستان کند، او به طعنه خطاب به نماینده تربت جام گفت که نه از گندم کابل خواهد خورد و نه عدسی مجلس یازدهم را.
 
این در حالی است که یک مقام آگاه به آزادی گفته است که سفیر جدید ایران در افغانستان معرفی شده و به زودی کار خود را در کابل آغاز خواهد کرد و او هم البته جلیل رحیمی نیست و آقای کریمی قدوسی ظاهرا در ادامه صحبت‌های خلاف واقع خود این ادعا را مطرح کرد است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱۷
امثال کریمی قدوسی به کشور و نظام ضربه زدند و خواهند زد.
یکی نیست بگه این کریمی قدوسی دقیقا کیه ؟!! اینهمه دروغ گفته و اینهمه تکذیب شده ولی اصلا با او برخورد نمیشه ، البته مشخصه کی در مشهد پشتشه ، چون اون هم هر هفته با جملات گرانبهاش کلی حواشی درست میکنه
افرادی مثل کریمی قدوسی مملکت را به قهقره می برند. اینها سلف احمدی نژاد هستند و هر روز رنگ عوض می کنند. ایشان نان به نرخ روز خورند
آدمهای حاشیه ساز آب به آسیاب دشمنان میریزند وجزیی از نقشه جامع شورش وبرهم زدم اوضاع کشورهستند هرکسی در هر جایگاهی باشد بنده اهل خطه جنوب و هشدارم بخاطر سوابق اینگونه حرکتهاست
نمایندگان و شورای نگهبان اگر حقیقتا اسلامی و مومن هستند اول بحساب کریمی قدوسی برسند....
ظاهرا او نیز حصار آهنین بدور خود دارد!!!
البته گفته که شما نمی شی ! تابناک خیلی اصلاحطلبی
آخرش نگفت کجایی است ؟
و همچنین وفتی نوجوانان و پیران و.... .. را به جبهه اعزام می کرد چرا همراه آنها حتی جهت تفریح نرفت مثل ....
نمی گویم هر کس به جبهه نرفته پس ........ خیلی افراد ماننداستادان دانشگاه و صنعت گران و .....به جبهه نرفتن چون وظیفه ذاتی کاری آنان نبوده ولی در پشت جبهه کمک کار بودند
ولی کسی که نظامی است و در اعزام حتی کودکان ( بخاطر کمبود نیرو و...که فعلا محل بحث نیست) به جبهه فعال بوده و می دانست کمبود نیرو است .چرا نرفته ؟
اصلا ایشان چگونه سردار شدند؟
آیا ایشان را هم سردار بنامیم !!!!!!!!!!!!! و هم مرتضی قربانی و شهید باکری و کاظمی و...؟ ا!!!
این مضحک نیست ؟
من اگر جای ایشان (خدای نکرده )بودم حداقل دهان بسته و.....
آقای کریمی قدوسی آن زمانی که اجداد شما بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می‌کردند ما ایرانی بودیم و از ایران دفاع می‌کردیم.
واقعا متاسفم تاسف
اقای کریمی قدوسی را فقط باید نماینده بسیار خوبی برای جبهه پایداری دانست که اگر در وظایف نمایندگی کوتاهی میکند قطع به یقین در انجام وظایف جبهه پایداری که به عهد ان نهاد اند
اصلا کوتاهی نمی کند وبه بهترین وجه تا سر حد تمام وجود از هر ابزاری که برایش باشد استفاده میکند
ای کاش این وظیفه شناسی و حساسیت و احساس مسئولیت را همه گان در تمام امور محوله داشتن
چرا شورای نگهبان بررسی نمی کند فقط با خانم خالقی مشکل داشتند
در این گونه موارد باید بنا را بر عدم وجود عمد در دروغ گویی گذاشته و حدس های خلاف واقع ننمود
کلا آدم شیکیه این کریمی قدوسی
کریمی قدوسه کارت سبز برای حمله به هر چیزی را داره و ظاهرا هم رویین تن هستند که کسی به ایشون کار نداره!!!!
بالاخره اگر افغانها به تربیت جام حمله کردن از کجا معلوم خود آقای جلیل رحیمی هم افغانی نباشه؟
همه ابتدا اظهارات کریمی قدوسی رو تکذیب میکنند ولی نوبت به شکایت و قوه قضاییه که میرسه معلوم میشه که اظهارات کریمی قدوسی درست بوده .
این که از اقای قدوسی تندرو تر هست دوما مجلس جای تسویه حساب شخصی نیست سوما هرکس به یارو غار های شما بگه بالا چشمتون ابرو یا روسی هست یا افغانی
خیلی متاسفم که اینها در زما انتخابات با سفره انداختن عصاره ی ملت میشود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل