بازدید 5589

از برنامه ریزی استراتژیک متنفرید! خوب حق دارید!

کد خبر: ۹۱۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 17 July 2019

تجربه تلخی از برنامه ریزی استراتژيک دارید؟ احتمالا مسیر درستی برای خلق استراتژی در پیش نگرفته اید. برنامه ریزی استراتژیک سنتی و کلاسیک دورانش تمام شده و اکنون ما باید وارد شرایط جدید شویم. دوره DBA یکساله استراتژی با رقص استراتژی آشنا شوید.

ضرب المثلی هست که در باب اهمیت شهر رم در آن زمان گفته می شد: همه راه ها به رُم ختم می شود. ما همین مساله را در سازمان ها داریم، همه سوالات به استراتژی ختم می شود.
دوره های استراتژی و رشته مدیریت استراتژیک همواره با استقبال فراگیران روبرو بوده است. علت آن است که تمام حوزه های کسب وکار در نهایت وابسته به استراتژی هستند. بازاریابی، فروش، تکنولوژی، زنجیره تامین و ... در هر حوزه ای که در کسب وکار مطرح است، هر گونه تصمیم گیری منوط به داشتن استراتژی است.

رنگ لوگوی سازمانی، قرارداد جدید تکنولوژی، استخدام نیروی انسانی، توسعه محصول جدید و ده ها تصمیم دیگر وابسته است به استراتژی.

در چند سال گذشته دوره های DBA یکساله تخصصی کاربرد و طرفداران بیشتری پیدا نموده اند. این دوره ها با تمرکز بر یکی از حوزه های کاربردی کسب و کار (نظیر:مدیریت استراتژیک، بازاریابی دیجیتال،تحول دیجیتال) پاسخگوی نیازهای مهارتی حوزه های ویژه ای از کسب و کار می باشند.

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نیز همگام با تغییرات و تحولات در ساختار دوره های آموزشی MBA و    DBA یکساله برای پاسخگویی به نیازهای مدیران، دوره DBA یکساله مدیریت استراتژیک را ارائه نموده. در این دوره ها دانشپذیران توسط مجربترین اساتید کشور مفاهیم مدیریت استراتژیک از جمله تفکراستراتژیک،جاری سازی استراتژی،برنامه ریزی استراتژیک،مدیریت استراتژیک بازار،مدیریت استراتژیک منابع انسانی،آینده پژوهی،کنترل استراتژیک،مدیریت استراتژیک هلدینگ،مدیریت استراتژیک نوآوری را به عنوان سرفصل های مدیریت استراتژیک به صورت عملی و کاربردی خواهند آموخت.

معرفی کامل این دوره ها به همراه سرفصل های سایر دوره های MBA و DBA تخصصی مرکز آموزش های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در وب سایت http://www.postMBA.org قابل دسترسی و مشاهده می باشد.

همچنین جهت راهنمایی و کسب مشاوره جهت انتخاب حوزه تخصصی تیم مشاوره آموزش مجرب دانشکده مدیریت با شماره تماس های 88220537 – 88357506 پاسخگوی علاقه مندان به پذیرش دوره های MBA خواهند بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر