بازدید 8583
۲
بازتاب

واکنش دبیر به ایراد سازمان بازرسی به انتخابش

کد خبر: ۹۱۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 17 July 2019

رئیس جدید فدراسیون کشتی بعد از انتخابش با رای مجمع درخصوص روند تایید صلاحیت‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ علیرضا دبیر در خصوص ردصلاحیت اولیه و طول کشیدن پروسه احراز صلاحیت خودش گفت: خدا هر کسی را به یک روش آزمایش می‌کند و من هم همیشه با آبرویم آزمایش شدم. راضی به رضای خدا هستم، اما ۲۵ روز وقتم گرفته شد و تنها چند ساعت برای تبلیغات فرصت داشتم. باورم این است که تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد.

دبیر درباره حذف امیررضا خادم و عباس جدیدی از انتخابات گفت: بزرگان ما، قهرمانان جهان و المپیک هستند. همه آن‌ها را دوست دارند و به آن‌ها افتخار می‌کنند. من برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همه کمک کنند تا کشتی روند صعودی داشته باشد. همه که نباید در فدراسیون حضور داشته باشند، به هر حال فدراسیون کشتی جزئی از ورزش کشتی است. از اعضای مجمع هم تشکر می‌کنم که به من لطف داشتند، اما تاکید می‌کنم که کار باید تیمی باشد و از تمام ظرفیت‌ها باید به درستی استفاده شود.

واکنش دبیر به ایراد سازمان بازرسی به انتخابش

دبیر درمورد وضعیت کادر فنی تیم‌های ملی عنوان کرد: اعضای کادر فنی تیم‌های ملی باید محکم به کار خود ادامه دهند. به عقیده من در حال حاضر ایجاد تغییرات به کشتی ضربه می‌زند. تمام نفراتی که کار می‌کنند من را می‌شناسند و من هم آن‌ها را می‌شناسم. ضمن اینکه من به تنهایی تصمیم نمی‌گیرم. باید کمیته فنی شکل بگیرد و با مدیر تیم‌های ملی و سرمربیان هم صحبت کنم تا بهترین تصمیم را بگیریم. امیدوارم تصمیمی نگیریم که تیم‌های ملی دچار لطمه شوند. باید آرام و با حوصله تصمیم بگیریم.

رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که اولین اقدام شما بعد از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون کشتی چه خواهد بود، گفت: اولین کارم این است که به کربلا سفر می‌کنم. فردا راهی کربلا خواهم شد و همه دوستان را دعا می‌کنم. وی درمورد اینکه گفته می‌شود سازمان بازرسی به حضورش در انتخابات ایراد گرفته است، اظهار داشت: از این موضوع خبر ندارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
از امروز دیگه از کشتی بدم اومد
اغادبیر برای همینه که ریش گذاشتی
برای شورای شهر که انتخاب شدی توی این مدت برای مردم چه کار مثبتی کردی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل