بازدید 16470
گزارش

رامین رضاییان در یکقدمی بازگشت به پرسپولیس

کد خبر: ۹۱۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 16 July 2019

در حالی که نبی عضو هیات مدیره پرسپولیس هفته گذشته از جواب منفی رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس بدلیل قرارداد با تیم قطری گفته بود،امروز بار دیگر پرونده این انتقتال به جریان افتاد تا یکی دیگر از ستاره های کوچ کرده این تیم در مسیر بازگشت باشد. 

به گزارش تابناک ورزشی، مدیران باشگاه پرسپولیس امروز بعد از اطلاع از خبر عدم تمدید قرارداد رامین با الشحانیه، و غیبت در تمرینات این تیم قطری، تلاش شان را بار دیگر برای جذب رامین رضاییان متمرکز کرده اند. همانطور که گفته شد از چند هفته پیش تلاش‌هایی در زمینه بازگشت این مدافع مغضوب برانکو به پرسپولیس انجام شده بود. از آنجا که رضاییان خودش نیز علاقه زیادی به بازگشت به پرسپولیس دارد امکان اینکه در همین هفته کار پیوستن این بازیکن به جمع سرخپوشان فراهم شود و او به تمرینات پرسپولیس زیر نظر کالدرون بپیوندد زیاد است.

نشریات قطری امروز با ابهام درباره آینده رضاییان در الشحانیه نوشته‌اند و با این شرایط گویا این بازیکن ملی پوش و مورد علاقه کارلوس کی روش ، مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد. با آمدن رضاییان به پرسپولیس این باشگاه باز هم باید یکی دیگر از بازیکنان بزرگسالش را کنار بگذارد. با آمدن وحید امیری و محمد حسین کنعانی‌زادگان دو بازین ملی پوش دیگر به پرسپولیس این باشگاه امروز سروش رفیعی و مصلح را از لیستش کنار گذاشت. همچنین گفته می شود حسین ماهینی نیز در مسیر خروج از باشگاه است و بزودی عدم نیاز این کاپیتان دوم پرسپولیس هم در رسانه ها منتشر می شود.

رامین رضاییان در یکقدمی بازگشت به پرسپولیس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان