بازدید 8372

هشدار معاون سیاسی سپاه درباره مذاکره موشکی

کد خبر: ۹۱۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 15 July 2019
معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اگر ما موشک و قدرت نظامی نداشتیم دشمن بر سر هیچ مسئله‌ای با ما مذاکره نمی‌کرد گفت: جنگ امروز دشمن با ما جنگ اراده‌ها است و نگاه خائنانه است که بگوییم بر سر موشک مذاکره کنیم تا معیشت مردم حل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار یدالله جوانی صبح امروز در نشست استانی تبیین و گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیانیه گام دوم سند زرینی است که در پایان چهل سالگی انقلاب صادر شده است.

وی با بیان اینکه ارزیابی اولیه نشان داد که روی سند کار بسیار با دقتی انجام شده گفت: رهبر معظم انقلاب چهل ساله اول را گام اول انقلاب دانستند و در گام دوم مخاطب را نسل جوان عنوان کرده و بیانیه گام دوم انقلاب را تمرکز بر جوانان دارد و پیاده سازی آن هم با جوانان محقق می‌شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند احساس مسئولیت در جامعه هستیم و باید آحاد مردم را با گفتمان‌سازی پای کار بیاوریم افزود: پاسخ به این سئوال که مقام معظم رهبری با چه هدف راهبردی این بیانیه را منتشر کردند بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به مناسبت‌های مختلف بیانیه‌هایی صادر کردند و در مواقعی به جوانان اروپا نامه نوشتند گفت: در این بیانیه تصریح شده که مخاطب جوانان هستند و گام دوم انقلاب است که این انقلاب را به مقصد و هدف اصلی خود می‌رساند.

جوانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار ماه رمضانی خود با دانشجویان می‌فرمایند «بیانیه یک ترسیم کلی از دوران چهل سالگی انقلاب و آینده انقلاب است» افزود: برخی از جملات بیانیه کلیدواژه‌ای است که برای تبیین آن می‌شود یک کتاب چاپ کرده و یا برای آن کنگره برگزار کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمود: نکته اول بیانیه عظمت اصل انقلاب اسلامی است عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی درگیر یک نبرد گسترده با استکبار در تمام حوزه‌ها از جمله جبهه جنگ نرم است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن تمام جنگ‌ها را علیه ایران امتحان کرده و امروز به دنبال تصویرسازی غلط از انقلاب برای جوانان جامعه است، گفت: دشمن تصویر غلطی از انقلاب به نسل جوان داده و سعی دارد انقلاب اسلامی ایران را انقلابی ناکارآمد جلوه دهد.

وی با بیان اینکه دشمن در این زمینه‌های تبلیغات بسیار سنگینی می‌کند تا رژیم فاسد پهلوی را خوب جلوه دهد و اصل انقلاب را بی‌محتوا کند افزود: عظمت انقلاب آنقدر زیاد است که انقلاب اسلامی ایران امروز در تمام دنیا شناخته شده و پیروزی آن دنیا را متحیر کرد و برای همین امام فرمود: «انقلاب ما انفجار نور بود».

جوانی با اشاره به اینکه تا ما گذشته انقلاب را ندانیم نمی‌توانیم عظمت انقلاب را برای جوانی که انقلاب را ندیده است تشریح کنیم بیان کرد: باید گذشته انقلاب را همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تاکید شده بخوانیم و مرور کنیم و موفقیت‌های امروز را ببینیم.

وی با بیان سئوال که چرا دشمن از برپایی نظام اسلامی در دنیا نگران و ناراحت است گفت: از زمانی که غربی‌ها دنیا را احاطه کردند، اگر چه پیشرفت‌هایی حاصل شده، اما تمدن مادی‌گرایانه و لذت‌گرایانه نتیجه‌های بسیار بدی در دنیا داشته، مستضعفین جهان را پایمال کرده و کرامت انسانی در دنیا با تمدن غربی نابود شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور موفق باشیم گفت: هدف راهبردی رهبر معظم انقلاب از صدور بیانیه شکل‌دهی به یک حرکت گسترده توسط جوانان برای تحقق گام دوم انقلاب و برای رسیدن به عدالت جهانی است.

وی بابیان اینکه صحنه را باید شناخت و امروز صحنه انقلاب جهان است چرا که انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است افزود: امید عنصر مهمی در حرکت است و دشمن در صدد است ناامیدی و یاس از انقلاب را در جامعه ترویج دهد تا ما را از حرکت باز نگه دارد.

جوانی با اشاره به اینکه دشمن با بهره‌گیری از رسانه و جنگ نرم به دنبال گرفتن امید از جوانان ما است گفت: مقام معظم رهبری فرموند «ما مشکل داریم، اما بن‌بست نداریم» و دشمن می‌خواهد به گونه‌ای القا کند که ما هیچ راهی به جز مذاکره با استکبار نداریم و در بن‌بست قرار گرفتیم و این توطئه دشمن است.

وی با بیان اینکه داشته‌های ما که مهمترین آن جوانان هستند از نشانه‌های امید است و امام راحل با همین جوانان انقلاب کرد و با همین جوانان جنگ تحمیلی را به پیروزی رساند عنوان کرد: امروز هم جوانانی مانند شهید حججی‌ها داریم که دشمن را هراسان کرده‌اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پهباد فوق پیشرفته آمریکایی ما توسط همین جوانان ساقط می‌شود گفت: سامانه پدافندی سوم خرداد توسط متخصصین جوان ایرانی ساخته شده است که دشمن را زمین‌گیر کرده است.

وی با بیان اینکه میدان دادن به جوانان هر بن‌بستی را باز می‌کند افزود: جوان حرف شما را براساس منطق و استدلال می‌پذیرد و اگر غیر از این باشد هیچ جوانی نخواهد پذیرفت.

جوانی با اشاره به اینکه پیشرفت و رفاه مبتنی بر علم و توانایی است یادآور شد: قبل از انقلاب سهم ما در تولید علم یک دهم درصد بود، اما امروز ببینید توسعه علمی ایران را با توجه به شرایط سختی که دشمن ایجاد کرده؛ اینکه به کجا رسیدیم و سهم ایران از تولید علم در دنیا به کجا رسیده است.

وی با بیان اینکه دشمن بیکاری و گرانی را نشانه می‌گیرد و از این ابزار برای تبلیغ ناکارآمدی انقلاب استفاده می‌کند، اما از پیشرفت علمی کشور حرفی نمی‌زند گفت: بعضی‌ها در داخل کشور برای رسیدن به اهداف سیاسی خود دشمن را قوی جلوه می‌دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید واقعیت‌ها را برای نسل جوان گفت و قدرت و عظمت ایران اسلامی را به او یادآوری کرد افزود: دشمنی که به راحتی کشور‌ها را تجزیه می‌کند چهل سال است که نتوانسته در مقابله با جمهوری اسلامی ایران نتیجه بگیرد و امروز این دشمن است که در حال فروریختن است.

وی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن با ما جنگ اراده‌هاست و باید هوشیار باشیم چرا که دشمن رسانه‌های خود را بسیج کرده تا اراده را از ملت ما بگیرد گفت: نگاه خائنانه است که بگوییم بر سر موشک مذاکره کنیم تا معیشت مردم حل شود.

جوانی با اشاره به اینکه اگر ما موشک و قدرت نظامی نداشتیم دشمن بر سر هیچ مسئله‌ای با ما مذاکره نمی‌کرد افزود: امروزه در سه حوزه اصلی که آمریکا با ما وارد جنگ است در دو حوزه نشانه‌های امید وجود دارد و ما موفق بودیم.

وی با عنوان اینکه فشار اقتصادی، روانی و عملی سه حوزه‌ای است که دشمن بر ما روا داشته است گفت: دشمن با فشار روانی بر مردم به دنبال آن است که ذهن مردم ما را منحرف کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آن است تا در نسل انقلابی ایران سرخوردگی ایجاد کند افزود: دشمن با برجسته کردن یک سیاهی در جامعه به‌دنبال سرخوردگی ما است و ما نباید سرگرم حاشیه‌ها شویم و از اصل انقلاب باز بمانیم.

وی با بیان اینکه حرف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد امید در جامعه است گفت: مسئولان در کشور ما براساس رای مردم انتخاب می‌شوند و مردم باید مقام معظم رهبری را شاخص ببینند و بر اساس سیاست‌های رهبری آرای خود را در صندوق بیاندازند.

جوانی با اشاره به اینکه در جا‌هایی که مسئولان ما تلاش در جهت پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری داشتند موفق بودیم افزود: امروز اگر در عرصه نظامی موفق هستیم نتیجه مدیریت و نظارت مستقیم رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: اگر در حوزه اقتصادی می‌بینیم که قاچاق به‌عنوان سم مهلک در اقتصاد کشور وجود دارد، اما سیاست‌ها به گونه‌ای نیست که از آن جلوگیری شود، مسئولان مرتبط باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی انتخابات فرمایشی و سوری نیست و هر چه مردم رای می‌دهند همان می‌شود گفت: دولت و مجلس را مردم تعیین و انتخاب می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان