بازدید 8491
۳

آغاز پروازهای هواپیمایی ترکیه به اصفهان و تبریز

کد خبر: ۹۱۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 12 July 2019

شرکت هواپیمایی پگاسوس ترکیه روز پنجشنبه از آغاز نخستین پرواز این شرکت از استان ازمیز ترکیه به مقصد شهرهای تبریز و اصفهان در ماه آگوست (مرداد / شهریور) خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، در بیاینه این شرکت آمده است، پروازهای چارتر این شرکت هواپیمایی به دو شهر تبریز و اصفهان به دنبال درخواست‌های زیاد مسافران بر قرار می‌شود.

بر اساس این گزارش، پروازهای شرکت پگاسوس روزهای پنجشنبه هر هفته از تبریز به ازمیر و روزهای یکشنبه هر هفته از اصفهان به مقصد ازمیر انجام خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، پروازها در طول ماه‌های آگوست و سپتامبر سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت؛ اما اشاره‌ای به انجام این پروازها در سال‌های آینده نشده است.

ترکیه در سال‌های گذشته به عنوان اصلی‌ترین مقصد گردشگری مسافران ایرانی بوده است و سالانه چند صد هزار گردشگر ایرانی به مقصد شهرهای مختلف این کشور با استفاده از تورهای موجود به ترکیه سفر می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قبلاً اکثر ایرانیان با ایران ایر مسافرت می کردند تا اینکه ایران ایر به خواب عمیق رفت و بازار را به ترکیه سپرد. اگر ایران ایر همین حالا هم بخود بیاید و قیمتش را از شرکت های ترکیه ای کمی کمتر کند هیچکس سوار آن هواپیماها نخواهد شد. فکر کنم چهل سال برای خواب ایران ایر کافی باشد و از این طریق بتوان برای ایرانیان بازار کار تولید کزد. بسم الله
وقتی تحت تاثیر تحریم هواپیما نداریم شرکت های خارجی بازار رو قبضه می کنند.
یاشاسین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی