بازدید 3768
گزینش بودار و مشکوک نماینده کشتی گیران، داوران ، مربیان و تیمها

حذف محمد بنا از مجمع انتخابات فدراسیون کشتی!

کد خبر: ۹۱۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱ 09 July 2019

اعضای مجمع انتخابات فدراسیون کشتی مشخص شدند که در کمال تعجب نامی از محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دیده نمی شود!

به گزارش تابناک ورزشی، انتخابات فدراسیون کشتی طبق توافق و اعلام وزارت ورزش، روز ۲۶ تیرماه برگزار می‌شود که نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران و باشگاه‌ها برای حضور در انتخابات معرفی شدند. سایر اعضای مجمع نیز روسای هیات‌ها و نمایندگان ارگان‌های مختلف خواهند بود.

در این میان حسن یزدانی، محمد علی گرایی و مریم احمدی نماینده ورزشکاران در انتخابات خواهند بود که نبودن نام مهدی علیاری تنها مدال آور کشتی فرنگی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ بسیار عجیب است چرا که معیار انتخاب نماینده ورزشکاران هر رشته در مجامع فدراسیون‌ها نتیجه کسب شده در آخرین مسابقه جهانی است.

در بخش مربیان هم غلامرضا محمدی انتخاب شده است و خبری از محمد بنا نیست. در حالی که هر دوی این مربیان در مسابقات جهانی دوره قبل حضور نداشتند، اما از لحاظ افتخارات (کسب ۳ طلا در المپیک لندن) محمد بنا جایگاه بالاتری دارد اما مشخص نیست چرا تصمیم گیران برتری را به کشتی آزاد داده اند و بار دیگر کشتی فرنگی دیده نشد؟

سعید عباسی هم در حالی به عنوان نماینده داوران انتخاب شده که محمد ابراهیم امامی و مصلایی پور دو داور المپیکی که نسبت به عباسی جایگاه بالاتر و سابقه بیشتری دارند، خط خورده اند. عباسی به تازگی المپیکی شده، اما سابقه دو داور دیگر را ندارد. امامی در المپیک قبلی تنها نماینده ایران بوده اما جایی در مجمع ندارد.
همچنین تیم‌های بیمه رازی و ستارگان ساری به عنوان نماینده باشگاه‌ها انتخاب شده اند. انتخاب تیم بیمه رازی جای بحث ندارد چرا که قهرمان لیگ و باشگاه‌های جهان در هر دو رشته است، اما تیم سینا صنعت ایذه به مراتب پرافتخارتر از تیم ستارگان ساری است. هر دوی این تیمها امسال به مقام سوم باشگاه‌های جهان رسیده اند، اما سینا صنعت سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در باشگاه‌های جهان را هم دارد.

اعضای انتخاب شده برای مجمع کشتی
نماینده ورزشکاران:
۱- حسن یزدانی
۲- محمد علی گرایی
۳- مریم احمدی

نماینده مربیان:
غلامرضا محمدی

نماینده داوران:
سعید عباسی

نماینده باشگاه‌ها:
۱- باشگاه ستارگان ساری
۲- باشگاه بیمه رازی

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی