بازدید 8142
۱

کاشت مو و ابرو در کلینیک پوست و مو هلیا

توضیح مختصر در مورد روش های کاشت مو ، موارد کاربرد کاشت لبرو با توجه به نیاز افراد ، توضیح روش نوین تزریق چربی برای جوان سازی و زیبا نودن پوست صورت و بدن
کد خبر: ۹۱۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 15 July 2019

کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی هلیا از مدرن ترین مراکز تخصصی است که در زمینه های کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق چربی، کاشت مژه و تزریق ژل و بوتاکس فعالیت می کند.

کلینیک تخصصی هلیا با گرد آوری کادر مجربی از پزشکان و متخصصان پوست و مو و جراح های زیبایی آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد.

کاشت مو در کلینیک زیبایی هلیا

با توجه به گسترش نیاز جامعه و ازدیاد ریزش مو در نسل جوان کلینیک هلیا با ارزیابی تمام روش های کاشت مو و انتخاب بهترین متد ها در این زمینه اقدام به انجام عمل کاشت مو توسط تیم پزشکی به روز و مجرب خود می کند.

همانند سلامت و نشاط جوانی، داشتن ظاهری زیبا و دلنشین نیز از خواسته های هر فرد می باشد. در شرایط امروز به خصوص در بیشتر مردان ، ریزش مو و ایجاد طاسی بسیار شایع شده است . عمده دلیل های ریزش مو می تواند ناشی از ارثی بودن این مشکل، رعایت نکردن نکات بهداشتی در مراقبت از مو، رژیم غذایی نامناسب و تامین نشدن مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو توسط بدن باشد.

کاشت مو حس جوانی و نشاط دوباره به افراد می بخشد و موجب افزایش اعتماد به نفس آن ها را در مورد ظاهر خودشان می شود.

فرایند کاشت مو به چه صورت است؟

روش کلی این فرایند به این شیوه است که پیاز های مو را از نواحی پر پشت پوست سر جدا نموده و به مناطقی از پوست که مو ندارد یا موهایی نازک داشته منتقل می کنند. روش های کاشت مو از سال 1950 میلادی در آمریکا ابداع شد که به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی این فرایند ها دچار تغییر و تحول بسیاری شدند.

امروزه کاشت مو به دو روش کلی FUSS و FUE صورت می گیرد. در روش FUSS پزشک یک نوار شامل پوست و پیاز های مو به طول 6 تا 10 اینچ از ناحیه پوست پشت سر بر می دارد و آن را کنار گذاشته تا در محل مورد نیاز پیوند بزند. ناحیه ای که برش زده می شود به سرعت توسط موهای اطراف پوشانده می شود.

در مرحله بعد جراح نوار پوستی جدا شده را به تعداد 500 تا 2000 پیوند کوچک تقسیم کرده که هر کدام شامل یک یا چند تار مو می باشد. تعداد و نوع پیوند مو بستگی زیادی به نوع مو، کیفیت، رنگ و اندازه محل پیوند دارد.

در روش FUE پزشک جراح پس از کوتاه کردن مو های پشت سر مراجعه کننده، فولیکول های مو را یکی یکی از ناحیه پوست جدا می کند. محل برداشت فولیکول توسط موهای ناحیه پر خواهد شد.

مرحله بعد این روش نیز مشابه با شیوه قبلی می باشد، پس از آماده سازی پیوند ها، جراح ناحیه پیوند را تمیز نموده و به وسیله سوزن یا تیغ شکاف هایی در پوست سر ایجاد می کند. در هر کدام از این شکاف ها یک پیوند قرار گرفته خواهد شد. این مرحله از کار به دلیل پیچیدگی های زیاد نیاز به همکاری سایر تیم درمان در روند پیوند می باشد.

بنابر روش به کار گرفته شده در پیوند و کاشت مو این فرایند بین 4 تا 8 ساعت طول خواهد کشید. در کلینیک هلیا مراجعین محترم می توانند قبل از عمل خود با دریافت مشاوره از پزشک های مجموعه بهترین شیوه را برای کاشت مو انتخاب کنند، پس از درمان نیز مراقبت های لازم در مورد موهای کاشته شده به افراد آموزش داده خواهد شد.

 

مدال فاطمه حسام در یونیورسیاد دانشجویان جهان

کاشت مو

 

کاشت ابرو در کلینیک زیبایی هلیا

داشتن ظاهری زیبا از خواسته های هر فرد می باشد. در این بین ظاهر طبیعی و زیبا در موها و به خصوص ابرو در بانوان اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. افراد متناسب با خواسته خود تمایل به کاشت ابرو یا حتی کاهش تراکم ابرو های خود می باشند. گاهی نیز از شکل کلی آن ناراضی بوده و می خواهند ظاهری متفاوت به آن ببخشند. همه این موارد با کمک کاشت ابرو امروزه تحقق یافته است.

پیوند ابرو یک فرایند نسبتا ساده است که نیازی به هیچ گونه مراقبت بیمارستانی نداشته و تنها در حین عمل نیاز به یک بی حسی موضعی می باشد. این فرایند در عین ساده بودن نیاز به دقت بالای پزشک جراح برای انجام دقیق پیوند می باشد.

برای داشتن ظاهر مناسب و جلوه ی طبیعی در ابروی افراد نیاز به 250 تا 400 تار مو در هر ابرو می باشد.   این مقدار البته بسته به سلیقه هر فرد متفاوت بوده و متناسب با نیاز شخص قابل تغییر می باشد.  نکته مهم در کاشت ابرو هماهنگ ساختن جهت رشد پیوند با سایر مو ها می باشد چون هم سطح بودن تار های مو در ابرو برای داشتن ظاهر طبیعی بسیار ضروری است.   

فرایند کاشت ابرو

در انجام این فرایند برای مطمئن شدن از ایجاد نشدن هیچ زخمی، چه در پوست سر و چه در ابرو استفاده از سوزن های بسیار ظریف اهمیت بالایی دارد. فولیکول های مو استفاده شده در این روش از ناحیه پشت گوش خود فرد می باشد، به کمک سوزن های نازک این فولیکول ها برداشته شده و توسط سوزن هایی با قطر بسیار کم در ناحیه ابرو پیوند داده می شود. انجام این فرایند صبر و حوصله و دقت فراوانی  برای فرد جراح می طلبد.  در حین عمل برای جلوگیری از درد و سوزش بیمار انجام بی حسی موضعی لازم بوده، ولی پس از اتمام فرایند فرد می تواند بدون هیچ گونه مراقبت پزشکی خاصی به خانه خود برگردد.

 

 مدال فاطمه حسام در یونیورسیاد دانشجویان جهان

کاشت ابرو

 

تزریق چربی موضعی در کلینیک پوست و مو هلیا   

به دلیل افزایش سن و کاهش سطح چربی زیر پوست، پوست صورت و بدن به مرور ظاهر با دوام و زیبای خود را از دست می دهد و چروکیده می شود. یکی از دلایل شل شدن و افتادگی پوست کاهش چربی زیر پوستی می باشد. گاهی اوقات به جای فرایند معمول کشیدن پوست برای سفت تر کردن آن از تزریق چربی استفاده می نمایند که پوست فرد پر تر و جوان تر نشان داده شود. تزریق چربی عموما در نواحی که گودگذاری آن ها بیشتر است انجام می شوند که شامل گونه ها، پشت دست ها،گودی زیر چشم، پشت چشم، پلک چشم، لب ها، خط خنده و سینه می باشد.

 

مدال فاطمه حسام در یونیورسیاد دانشجویان جهان

فرایند تزریق چربی

روش های تزریق چربی بسیار گسترده تر از انواع  مواد پرکننده های بافت نرم بدن می باشد.

در فرایند تزریق ابتدا ناحیه اهدا کننده باید تعیین شود که شامل شکم و باسن می باشد. سپس توسط دستگاه لیپوساکشن این چربی از ناحیه مورد نظر جدا شده و پس از طی فرایند هایی خاص جهت پیوند به ناحیه مورد نظر آماده می شود. برای مثال اگر محل پیوند پوست صورت باشد این چربی به ناحیه تزریق می شود. سپس این بافت  توسط سیستم خون رسانی بدن تغذیه می شود تا چربی از بین نرود. اگر این فرایند به درستی پیش برود حدود 50 درصد چربی تزریق شده در پوست فرد زنده باقی خواهد ماند.     

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا این خبر مهیج ورزشی که در قسمت ورزشی گنجانده شده تبلیغ که نیست خدای نکرده ؟ LOL
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار