بازدید 8002
خبر

مدافع ملی پوش با پرسپولیس دوساله بست

پیش از این صحبت از انتقال او از ماشین سازی به تیم همشهری یعنی تراکتورسازی بود اما او علاقمند با بازی در پرسپولیس بود و خودش را پرسپولیسی می داند. کنعانی در یک دوره کوتاه در استقلال بازی کرد اما پس از یک گل بخودی و پس از آن مصدومیت پارگی رباط از این باشگاه کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰ 07 July 2019

محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن سابق استقلال، با پرسپولیس دو ساله بست.

به گزارش تابناک ورزشی، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز که به تیم ملی هم دعوت شده بود و در ترکیب ثابت کی روش در جام ملتها هم حضور داشت، با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست. کنعانی در یک دوره کوتاه در استقلال بازی کرد اما پس از یک گل بخودی و پس از آن مصدومیت پارگی رباط از این باشگاه کنار گذاشته شد. او در بازگشت به میادین درخشش خوبی در مشهد داشت. پیش از این صحبت از انتقال او از ماشین سازی به تیم همشهری یعنی تراکتورسازی بود اما او علاقمند با بازی در پرسپولیس بود و خودش را پرسپولیسی می داند.

کنعانی‌زادگان پس از حضور در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با مربیان این باشگاه، قرارداد خود را به امضا رساند تا رسماً پرسپولیسی شود. قرارداد مدافع جدید پرسپولیس، دوساله است. کنعانی‌زادگان سال قبل برای ماشین‌سازی تبریز و سال قبل ترش در تیم پدیده مشهد بازی می‌کرد.

مدافع ملی پوش با پرسپولیس دوساله بست

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی