بازدید 1738

آنچه سفیر ونزوئلا در سوریه درباره روابط دمشق-کاراکاس گفت

سفیر ونزوئلا در سوریه به موضع گیری درباره روابط اقتصادی و سیاسی میان دمشق و کاراکاس پرداخت و به تمایل طرفین برای تقویت روابط پرداخت.
کد خبر: ۹۱۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ 07 July 2019

سفیر ونزوئلا در سوریه به موضع گیری درباره روابط اقتصادی و سیاسی میان دمشق و کاراکاس پرداخت و به تمایل طرفین برای تقویت روابط پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، خوزه گریگوریو پومورجی سفیر ونزوئلا در دمشق از وجود تمایل مشترک دو کشور برای ارتقای روابط اقتصادی میان ونزوئلا و سوریه به نحوی که به سطح روابط سیاسی برسد، خبر داد.

وی افزود: مشارکت ونزوئلا در شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دمشق، تحولی اقتصادی خاص و مناسبت بزرگی در تقویت روابط اقتصادی میان دو کشور محسوب می شود.

خوزه گریگوریو پومورجی تاکید کرد: هم اکنون هماهنگی با بازرگانان وجود دارد تا در نمایشگاه فعالیت داشته باشند. برخی شرکتها مایل به مشارکت در شصت و یکمین دوره نمایشگاه هستند و این شرکتها در زمینه دارویی، انرژی و غذایی فعالیت می کنند و علاوه بر این برخی شرکتها با بخش بازسازی مرتبط هستند.

وی به تمایل کشور خود را به مشارکت در شصت و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی دمشق که یک اتفاق اقتصادی مهم و یک فرصت خوب برای ارائه حمایت از بازسازی و روند تولید و مبادله تجاری و اقتصادی فیمابین دو کشور محسوب می شود، ابراز کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان