بازدید 4532
بازتاب

کالدرون: پروین فرد بزرگی درتاریخ فوتبال ایران است

کد خبر: ۹۰۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 07 July 2019

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از اینکه در این تیم حمایت فردی مثل پروین را دارد، خوشحال است.

به گزارش تابناک ورزشی، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با علی پروین، پیشکسوت این تیم، اظهار کرد: قبل از هر چیز باید مراتب احترام خودم را به ایشان بابت سابقه ورزشی‌شان اعلام کنم. ایشان فرد بزرگی در فوتبال ایران است و فردی بوده که مسئولیت بزرگی را در مدت‌های زیادی داشته‌اند. خیلی خوب است که دوستانی مثل ایشان به من کمک می‌کنند. از این بابت خوشحالم.

کالدرون: پروین فرد بزرگی در فوتبال ایران است

کالدرون در مورد داربی بین پرسپولیس و استقلال هم بیان کرد: اولین انگیزه من این است که تیم دوباره قهرمان شود. با توجه به تجربه‌هایی که در دیگر کشور‌ها دارم می‌دانم داربی بسیار مهم است و برد در این بازی لذت بیشتری برای هواداران دارد. من کار می‌کنم که همیشه برنده باشیم. برای من هم برد در داربی مزه بیشتری دارد.

او در پاسخ به این پرسش که چه قدر از پیشکسوتان پرسپولیس شناخت دارد، گفت: اولین چیزی که من اینجا فهمیدم این است که پرسپولیس مثل یک خانواده است. با توجه به اینکه من احساس حضور در فینال جام جهانی را تجربه کردم، این مسیر رفتن تا بالا را می‌شناسم؛ مسیر یعنی کار، فروتنی و روحیه خانوادگی. من این روحیه خانوادگی را اینجا احساس می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس