بازدید 7246

خبر ادغام بانک‌های غیر نظامی صحت ندارد

کد خبر: ۹۰۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 07 July 2019

روابط عمومی بانک دی با بیان اینکه هیچ برنامه ای برای ادغام بانک دی با دیگر بانک ها وجود ندارد، خبر ادغام این بانک را تکذیب کرد.

به گزارش «تابناک»، جمشید قزوینیان، رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی ضمن تکذیب خبر منتشر شده در برخی سایت های خبری مبنی بر ادغام بانک دی با بانک های شهر و سرمایه تاکید کرد: ادغام نهادهای بانکی منوط به مصوبه شورای پول و اعتبار و مجوز بانک مرکزی است که بر اساس استعلام صورت گرفته از بانک مرکزی در حال حاضر هیچ برنامه ای در خصوص ادغام بانک های غیرنظامی در دستور کار قرار ندارد.

قزوینیان با اشاره به انتشار اخبار کذب در برخی رسانه ها مبنی بر ادغام بانک ها، یادآور شد: بر اساس اعلام نظر رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی تنها موضوع ادغام بانک‌های نظامی در دستور کار قرار دارد و در خصوص بانک‌های غیر نظامی هیچ موضعی اتخاذ نشده است.

وی افزود: همچنین روابط عمومی بانک مرکزی نیز طی هفته های گذشته با انتشار اطلاعیه ای ضمن تکذیب خبر ادغام بانک های خصوصی تاکید کرد که فعالان رسانه ای، سهامداران و مشتریان بانک ها و موسسات اعتباری اخبار مربوط به نظام بانکی و مسائل مرتبط به آن را صرفا از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی دنبال کنند.
رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با بیان این که انتشار اینگونه اخبار به جز تشویش اذهان عمومی و ایجاد نگرانی برای سپرده گذاران و سهامداران محترم نتیجه ای ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور سعی و تلاش همه ما باید بر آن باشد به جای آن که هم وطنان بخواهند سرمایه های خود را به بازارهای غیر رسمی منتقل کنند و باعث بروز مشکلات عدیده برای اقتصاد کشور شوند ، بتوانند با اطمینان سرمایه های خود را در بانک ها سرمایه گذاری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان