بازدید 1721520

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

کد خبر: ۹۰۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 09 December 2019

با الکترونیکی شدن روند دریافت فیش حقوقی مستمری‌بگیران سازمان‌ها و ادارات مختلف کشوری و لشگری دریافت فیش حقوقی از سامانه‌های معرفی شده یکی از دغدغه‌های مهم بازنشستگان و مستمری بگیران می‌باشد که در ادامه مطلب به صورت کامل به این موضوع پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید تا از تمامی مراحل دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از طریق سامانه دریافت فیش حقوق مستمری بگیران مطلع شوید.
به گزارش شبکه، سازمان تامین اجتماعی برای تسهیل دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران آن سازمان سامانه‌ای را در سایت تامین اجتماعی به آدرس https://www.tamin.ir در اختیار مستمری بگیران قرار داده که روند و مراحل دریافت فیش حقوقی به ترتیب ذیل می‌باشد:


مرحله اول: ورود به سایت تامین اجتماعی

در این مرحله با استفاده از مرورگر‌ها رایانه به سایت تامین اجتماعی وارد می‌شوید که صفحه زیر برایتان به نمایش درمی‌آید.

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

مرحله دوم: ورود به سامانه فیش مستمری‌بگیران

پس از ورود به سایت در قسمت میز خدمت غیر حضوری گزینه ورود به سامانه فیش مستمری بگیران را انتخاب کندید.

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

مرحله سوم: سامانه فیش حقوقی و احکام افزایش مستمری

پس از انتخاب گزینه سامانه فیش مستمری وارد صفحه سامانه فیش حقوقی و احکام افزایش مستمری‌بگیران می‌شوید. با انتخاب گزینه ورود به سامانه فیش حقوقی و احکام افزایش مستمری بگیران شما به صفحه دریافت فیش حقوقی می‌روید.

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

ثبت نام در سامانه مستمری بگیران

در صورتی که در سامانه ثبت نام نکرده‌اید، پیش از ورود به مرحله دریافت فیش حقوقی ابتدا باید در سامانه تامین اجتماعی ثبت نام کنید که شامل مراحل زیر است:

در این مرحله شما روی دکمه ثبت نام کلیک می‌کنید و وارد صفحه مشخصات فردی می‌شوید

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

گام اول:
کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در کادر‌های مشخص شده وارد می‌کنید (منظور از نوع اپراتور همان اپراتور تلفن همراه شماست که شماره‌ی آن را در سامانه ثبت می‌کنید)

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

گام دوم:

شما به صفحه جدیدی راهنمایی می‌شوید که در آن باید مشخصات خود را به صورت کامل وارد نمایید و در انتها نیز به سه سوال آن جهت احراز هویت پاسخ دهید و در صورت تایید ثبت نام شما با موفقیت انجام می‌شود. دقت داشته باشید که کد گذرواژه‌ای که انتخاب می‌کنید ترکیبی از یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک انگلیسی و عدد باشد تا سیستم از شما بپذیرید در غیر اینصورت خطای سیستمی نمایش داده می‌شود.

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

گام سوم:
در صورت کامل شدن فرم مشخصات شما و تایید شما به این صفحه منتقل می‌شوید که مشخص می‌کند ثبت نام شما با موفقیت انجام شده و نتیجه آن طی ۴۸ ساعت آینده از طریق پیامک به تلفن همراهی که شماره‌ی آن را ثبت کردید به شما اطلاع داده می‌شود که پس از آن مجاز به استفاده از سیستم می‌باشید و تا پیش از دریافت پیامک سیستم برای شما فعال نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید

حذف دفترچه‌های تامین‌اجتماعی درمراکز طرف قرارداد
اجرای طرح حذف دفترچه در مراکز تامین اجتماعی
 

مرحله چهارم: مشخصات مستمری بگیران

پس از ورود به این مرحله مشخصات هویتی خود را که شامل شماره ملی، شماره مستمری و کلمه عبور می‌باشد را وارد کنید. دقت داشته باشید که منظور از کلمه عبور شماره مسلسل یا سریال شناسنامه است که با رنگ قرمز در سمت راست صفحه اول شناسنامه نوشته شده و نمونه آن در تصویر مرحله سوم نیز مشخص است.

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

مرحله پنجم: دریافت فیش حقوقی

پس از وارد کردن مشخصات هویت فردی و ورود به صفحه فیش و احکام مستمری پنجره‌ای با عنوان مشخصات هویتی مستمری بگیر نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید فیش حقوقی خود را برای ماه‌ها و سال‌های مد نظرتان و احکام حقوقی مربوط به خود را با انتخاب کلید "مشاهده فیش ماهیانه" یا "مشاهده حکم سالانه" دریافت کنید.

نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

نکته: برای رعایت نکات ایمنی بیشتر بهتر است تا رمز عبور خود را از شماره سریال شناسنامه به رمز دیگری تغییر دهید.

تغییر کلمه عبور
برای تغییر کلمه عبور در قسمت بالا، سمت چپ صفحه فیش و احکام مستمری کنار گزینه خروج کلید تغییر کلمه عبور قرار دارد که با انتخاب آن پنجره جدیدی برای شما باز می‌شود و در آن از شما می‌خواهد ابتدا کلمه عبور قدیمی را وارد کنید سپس کلمه عبور جدید را و همچنین مجدد کلمه عبور جدید را تکرار کنید و در پایان کلید تایید را بزنید تا رمز عبور جدیدتان ذخیره شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۲۱
از وقتیکه این تغییرات جدید در سایت تامین اجتماعی داده شده اصلا" امکان دستیابی به صفحه دریافت فیش حقوقی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی وجود ندارد و همواره پیغام میدهد که : درحال حاضر امکان دستیابی به صفحه مورد نظرنمیباشد بعدا" تلاش کنید. قبلا" خیلی خوب بود راحت صفحه باز میشد ولی حالا نه.
پاسخ ها
ناشنای
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
دقیقا نمیشه وارد سایت سد چه واسه فیش حقوقی و یا دفترچه..و هیچی
جوان ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
با سلام اصلا نمی شود وارد سایت تامین اجتماعی شد چه کار کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
معلومه نمی خواهید انجام شود ،با این همه پیچاپیچ
زهره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
اصلا نمیشه. قبلا راحت بود. نمیتونم وارد بشم
بنده بامدرک لیسانس وآشنایی با کامپیوتر نتوانستم فیش حقوقی خودرا رویت کنم وای بحال پیرمردوپیرزنی که باکامپیوترواینها میانه خوبی ندارندوبا این پادردو مشکلات جسمی ومشکلات اقتصادی مستنری بگیری باید به کافی نت رفته وبالای 2تا3هزارتومان بدهند تا فیش خود رادریافت کنند به این میگن کارآفرینی برای کافی نتها ودفاترکارگزاری تامین اجتماعی کلی کارآفرینی کرده اند مگه دریافت قبلی فیشها ازسایت سازمان چه دردی داشت?یا لااقل بابت این کار دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی هزینه دریافت نکنندخودسازمان هزینه آنراپرداخت کند یه فکر اساسی برا مستمری بگیران کنند ضمنا روش شماهم کامل نیست باید یباریه رمز توسط پیامک بیاد وقتی هم این رمزرا وارد سامانه میکنی بامشکلاتی مواجه میشوید وقصه هادارد
وقتی جهت تمدیددفترچه های درمان اقدام کردم الزاما مبلغ 2000تومان برای رمزفیش حقوق گرفتند واین رمز هیچ کاربردی نداشت شماخودبخوان این قصه را تعداد مراجعه کننده به این دفاترضربدر2000تومان میشه چقدر?سربفلک میزندکجایید ناظران سازمان تامین اجتماعی?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
دقیقا..میلیاردی پول کشیده شده
این همه دنگ وفنگ چیه خوب یک شماره ملی ویک شماره مستمری دیگه این همه ماپیرمردها روبچرخونید برای چندرغاز مردم ازاری نیست ؟؟؟؟؟؟
حقو قهای کم وپایین را تامین اجتماعی مانند بازنشستگی زیر حداقایها را افزایش وهمسان سازی مینماید
سلام به تغیر برنامه قبلی سازمان تا مین اجتمایی منکه اصلا به هیچ وجه نمیتونم وارد سایت بشم تا حقوق و مزایای خود را مشاهده کنم تازه در سایت راجعه به برنامه جدیدتان ضجه جان کردم والله گیر کردیم هر چه تلاش میکنم بیهوده است چه کار کنیم بابا برنامه قبلی خیلی راحت و الشان بود چرا این برنامه را تغیر دادیم اخه
فیش حقوقی را چگونه دریافت کنیم
اسیر دریافت یک فیش حقوقی از تامین اجتماعی شده ام را سا ده تری برای دریافت فیش فراهم شود هی گام ۱ گام ۲ آدم به غلط کردن میندازند
کاری رو که به راحتی انجام میشد چرا اینقدر پیچیدش کردند ؟جاتبتر اینکه بابت این نرم افزار8میلیارد هم پول پرداخت شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
برای گرفتن یک فیش حقوقی کلی چرخیدیم اخرشم نشد والا اسیر شدیم چه گنیم؟
بسیار سایت مزخرف و مسخره ای است بیشتر مراجعه کنندگان به سایت تامین اجتماعی افراد سالخورده هستند که هیچ اطلاعی از این چیزها ندارد و این سایت برایشان بیشتر کار را مشکل کرده است و معمولا هم رمز عبورشان را فرموش می کنند . سامانه قبلی بهتر بود بجای اذیت و ازار مستمری بگیران بهتر بود فکر دیگه ای برای امنیت سایتشان می کردند .
واقعا دسترسی به آنچه تبلیغ میکنند عملا غیر ممکن است حضرات در سازمان در شبکه داخلی دوست میکنند فکر میکنند همه جا همان طور است این هم از کم دانشی آنان است
من قبلاً چند سال بود فیش مستمری مادرم را دریافت میکردم خصوصاً در ماه‌های اول سال که افزایش حقوق ها اعمال می‌شد. با اینکه با کامپیوتر زیاد سروکار دارم ولی چند ماهه متأسفانه هرکاری میکنم سایت جواب نمیده و نتونستم فیش براش بگیرم. تأمین اجتماعی باید در جهت تسهیل کارها گام برداره نه در راستای پیچیده کردن اون. مگه فیش حقوقی مستمری بگیران یا بازنشستگان چی داره که نیاز به این همه سخت گیری های امنیتی داشته باشه؟
میشه بگید فیش کدوم حقوق.حقوق یعنی حق.فیش صدقه را چجور اسمشا گذاشتید فیش حقوق
هر روز زندگیرو بر مردم پیچیده تر میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
متأسفانه کاری نمیشود کرد ، باید سوخت و ساخت . . .‌
فقت این کارها برای یکعده نان دارد نه کس دیکه باز باید بروی به کافینت کلی پول بدی بشود یانه شود
لعنت خدا بر شما آقا بالا نشینها حقوق ۲۰میلیون تومان می گیرند ماها با۵۰ سال کار ۶۲۰ هزار تومان میگیرم این یعنی عدالت و برابری
با سلام بعد از شش ماه تاخیردر تعویض برنامه فیش حقوق و هشت میلیارد هزینه از جیب مستمری بگیران فلک زده هنوز این برنامه بدرد نخور پراز اشکال هست کسی نیست از آقای زدا ریس تامین اجتماعی بپرسه که اشکال وایراد برنامه قبلی چه بوده که این همه هزینه بابت برنامه جدید فیش حقوقی پرداختید و در نهایت هم هیچ کاربردی ندارد و همه مسمتری بگیران با آن مشکل دارند
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
احتمال زیاد یکی از اقوام درجه یک ریس برنامه جدید و داده بند خدا کار اولش بوده سرمایه نداشته دیگه ازین به بعد سرمایهداره برا کارا بعدیش مشکل بعد یه اپدیت قیمت جدید حل میشه
سلام ، چرا اینقدر کارها را پیچیده می کنید !؟
خب مثل سازمان بازنشستگی عمل کنید ، یه شماره دفتر کل ، یه شماره ملی و شماره حساب بعد با یه کلید وارد فیش یا حکم حقوق میشن . مگر تامین اجتماعی اطلاعات بازنشستگان را ندارد ، این همه دنگ و فنگ چرا ؟؟ فکری به حال افراد مسن بکنید تا گرفتار کلاهبرداران نشن .
فکر می کنند سیاسته که باید خیلی پیچیده باشه.
این سایت کلا بیخوده من چند با رعمل کردم نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
اصلاروش مشاهده فیش حقوق مطلوب نیست
اختلال افسردگی شغلی چگونه است؟ آیا عوارض شب کاری می تواند باعث این بیماری شود
بابا این چه وضعیتی است درست کرده ایید من قبلا راحت فیش حقوقی را دریافت میکردم ولی با این سیستمی که درست کردید هنوز نتوانستم لطفا بصورت قبل برگردانید
واقعا متاسفم که جهت دریافت فیش حقوقی اینهمه پیچیدگی بشه بااین برنامه فکرکنم ۲درصد هم نتوانند فیش حقوق رادریافت کنند برنامه قبلی بسیارخوب بود
شاید یک پیرمرد شماره سیمکارت متعلق ب خود نداشته باشد تکلیف چیست
پدرم از مراجعه به سازمان برای گرفتن فیش حقوقی گلایه داشت که بهش گفتم

- پدر جان دیگه زمونه مراجعه حضوری گذشته شما یک ثبت نام انجام میدی و رمز عبور میگیری و برای همیشه راحت میشی. هر موقع هم که خواستی خودم برات کارهات رو اینترنتی انجام میدم.

بعد از کلی مراجعه و دوندگی برای گرفتن رمز عبور (به دلیل مغایرت اطلاعات با سامانه و اینکه ایشان شماره موبایل به اسم خودش ندارد) ، بالاخره رمز عبور رو گرفتیم و تازه شرمندگی و خجالت من شروع شد ، چون از اون تاریخ تا الان (حدود 6 ماهه ) نتونستم فیش حقوقی پیرمرد رو بگیرم . البته اون به روم نیاورده اما همین از همه بدتره، اگه چند تا تیکه بارم میکرد کمتر ناراحت میشدم.

الان که این خبر رو خوندم خوشحال شدم که احتمالا مشکل رو سازمان تامین اجتماعی حل کرده و مراحل رو مجددا تکرار کردم اما با همون پیام همیشگی «درحال حاضر امکان دستیابی به صفحه مورد نظرنمیباشد» مواجه شدم.

راستش ما دیگه تو این کشور از گلایه خسته شدیم و فقط بای بگم که من به شخصه سر پل صراط یقه تک تک کسایی که این ظلم های به ظاهر کوچیک رو در حق ما مردم کردن میگیرم .
این چندرقاز حقوق دیگه این همه دنگ وفنگ نداره توروخدا همسان سازی مارادرست کنید بخدا من تابازنشستگی سقف بیمه را پرداخت کردم الآن باید حقوق من سقف دیافتی باشه که نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
فقط
خدا
برای چندصنارحقوق بخورونمیراین همه دنگ وفنگ چیه بابا یک شماره ملی ویک شماره مستمری این همه بازی بامردم ونون پختن برای کافی نت ها ازپول بخورنمیربازنشسته مفلس چه خدمتی است ؟؟؟؟
برای خودشان ازصدقه سری اعضای تامین اجتماعی حقوقهای میلیونی ان وقت برای حقوق مابازنشستگان فرتوت حقوق بخورونمیر وگرفتن فیش بااعمال شاقه وانواع دنگ وفنگ عجب روزگاری شده
سلام آیا نمی شود همانند بازنشستگان کشوری با وارد نمودن مشخصات به آسانی به فیش حقوقی دست یافت مثلا به جای شماره دفترکل بازنشستگان کشوری برای بازنشستگان تامین اجتماعی شماره مستمری و سپس شماره حساب وکد ملی را وارد نمودآیا این همه پیچ وتاب لازم است ؟؟؟!
اولا از طریق کروم باید بروید
دوما باید برای فعال سازی به شعبه تأمین اجتماعی مراجعه کنید.
پاسخ ها
بازنشسته بدبخت
| United States of America |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
جناب .... بنده به تامین اجتماعی محل سکونتم حضوری مراجعه کردم .... رمز هم گرفتم ... اما بازهم نشد که نشد ....
این زمانه برای فوش بهت بدن هم باید پول بدی تا برسه فیش حقوقی سازمان تامین اجتماعی
این هم یک راه بیراهه است که آقایان دلسوزی میکنند. .... راه درست همسان سازی حقوقهاست نه فیشهای حقوق.
سلام ممنون که اینقدر به فکر بازنشسته ها هستید مگر باز نشسته چقدر حقوق میگیره که هفت خان رستم رو رد کنه بخاطر این برنامهاتون بزارید برای امنیت خودتون
من برای بانک فیش حقوقی میخواستم چند بار مراجعه کردم به نمایندگی نتونستن وارد سایت بشن فیشی رو که خودم داشتم گفتم مهر بزنید قبول نکردند...ظاهر فیش هم اینقدر ساده است که انگاری خودت درستش کردی....شکل و شمایل سازمانی نداره
سلام
صندوق بازنشستگی کشوری اپلیکیشن "خاتم" رو طراحی کرده و خیلی راحت میشه به حکم و فیش و خیلی موارد دیگه دسترسی داشت . کاش سازمان تامین اجتماعی هم این کار را انجام بده
سلام من نمیدانم اخر چرا برنامه به اون قشنگی خیلی اسان و راحت میشد فیش حقوق و یا حکم کار گزینی را گرفت چرا با نصب این برنامه حدید تان خرابتر کردید فکر نمیکنم یک نفر هم بتواند با این نرم افزار جدیدتان فیش حقوق ویا خکمش را بگیرد اخر مگر اون نرم افزار قدیم چه ایرادی داشت که شما اوردین یک نرم افزاری را نصب کردین به هیچ وچه دسترسی به فیش حقوق ممکن نمی باشد چه کسی با چه عقلی اینکار را کرده است هر کس هر چیزی که به عقلش میرسد فورا پیاده میکند تو را خدا دیگر با اعصاب مردم بازی نکنید فکر نکنم حتی ان کسیکه این نرم افزار را نصب کرده خودش از برنامه خودش سر در بیارد مرد حسابی بیست سال با کامپیتر کار کردم من اصلا از این برنامه شما سر در نیاوردم تو را خدا این برنامه قبیلتون را نصب کنید راحت شیم
قبلا خيلي راحت فيش حقوقيمو دريافت ميكردم ولي الان از صبح نشستم پا كامپيوتر هنوزم نتونستم فيشم دريافت كنم
خيلي سخت كرديد شرايط رو متاسفم واقعا
مسئله اینجاست اینکه این برنامه نویس حتما بستگان یکی از این اقایانه میخواستن به یه نوایی برسند
افتظاح کردید این مسخره بازی فیش گرفتن یعنی چی
سلام این سایت با توجه به طیف گسترده ومتنوع مستمری بگیران تامین اجتماعی مناسب نیست همان فرمت قبلی بهتر بود .من با تحصیلات عالیه نتونستم وارد بشوم ...
خواهشا ازمشكلات بازنشستگان كم كنيد بخاطر يه فيش حقوقي مردم رواسير نكنيد مگه ميخاين اپولو هواكنيد اين همه بازي درمياريد...
چی بگیم به خدا ماازهمه چیز حقوق وسبد کالا یارانه به دولتی سربزرگان وسران کشور فقیر وفقیرتر شدیم کاش عدالت وانصاف بود من خودم یک سیم کارت ندارم بااین حقوق نون خشک نمیتونم بخورم با شش نفر خونوار یک وسیله نقلیه حتی ژیان ندارم ولی متاسفانه دولت به فکر مابدبختا نمیکنن
کافی نتها نباید نون ببرن برای خانواده شون؟
خدایی ،حتما خودتان بازنشسته دارید ،بدون کمک ،ببینید میتواند به فیش حقوقی دست پیدا کند ،خدا به ما رحم کند وووو
سلام
ايكاش به جاي اين كارها حقوق ما بازنشسته ها رو زياد ميكردن
مگر قبلا که با کد ملی وشماره بیمه شده فیش حقوقی دریافت میشد چش بود آیا خدا وکیلی آن کسی که این را طراحی کرده باید محاکمه شود
اینها را میگید که بازنشتگان حواسشان پرت شود از کمی حقوق و همسانسازی از یادشان برود اگه نه حقوقشان را درست کنید پیره مرد شصت هفتاد ساله اینترنت میخاد چکار کنه حقوقش کمه اونا درست کنید
انگار سایت اتمی یا نظامی بوده که این همه پیچیده اش کردهاند .باید بررسی شود که کدوم آقا زاده یا مسئول زاده این پول کلان را برای چنین کار مزخرفی گرفته است. فقط هدف دادن پول به آن شخص بوده.وگرنه معنی ندارد چند تا بازنشسته مسن را این همه آزار دهید.
نان دانی است برای کارگزاران بیمه که خصوصی میباشد
سلام بهترنیست بجای الکترونیکی کردن سیستم بفکر بروز کردن وهمسان سازی حقوق ودستمزدمون باشید
نشد که نشد که نشد
سلام.توکه نوشم نیستی نیشم چرایی ؟خدارحمت کنه شاعرشهرمان باباطاهرعریان.قبلا راحت باشماره مستمری وسریال شناسنامه فیش حقوقی مادر70ساله خودراازگوشی خودم که اندروید است می گرفتم .الآن نمی شه.آخه پیرزن وپیرمردی که گوشی اندروید نداره وازرایانه سردرنمی آوردتکلیفش چیست؟آخه شما مشکل نمی توانید حل کنیدچرامشکل درست می کنید؟مادرمن سوادش مقدماتی نهصت است.وقتی طرحی رااجرامی کنیدتمام جوانبش رادرنظربگیرید.ازآه پیرزن وپیرمردبترسید.برای یک فیش بعضی ازکافی نت هادرحدود3هزارتومان می گیرند.مادرمن حقوقش درحدود500هزارتومان است.
بفکرم نباشی هدر میشوم
رهایم کنی در بدر میشوم
واقعا گل کاشتی آقای رییس کل سازمان مردم آزاری هم حدداره جمع کن این بساط رنج اوررا
شرم بر مردم آزارها
ایا شما فیش حقوقی خودتان و همه کابینه دولت دراین سایت ثبت نام می کنید
من یک بازنشسته هیچگوته اطلاعات شخص خود را بغیر از سازمان در اختیار هیچ احدی نمی کذارم چون اعتمادبه حرفهای شما ندارم
این سایت توسط کدام آدم بی فکری طراحی شده؟ پس از کلی معطلی وارد سایت میشی تا نیمه راه میری بعد میگه با عرض پوزش فعلا سرور در دسترس نیست چند دقیقه بعد دوباره تلاش کنید. دوباره وارد میشی میگه برای این کد ملی درخواست بلاتکلیف وجود دارد لطفاً یک ساعت بعد دوباره تلاش کنید و باز روز از نو روزی از نو. ضمنأ شماره همراه باید حتماً به نام مستمری بگیر باشه وگرنه باید حضوری به شعبه تأمین اجتماعی مراجعه کنید. این کارها چه معنی داره و چرا برای بازنشستگان و مستمری بگیران که اکثراً افراد سالمند هستند اینقدر مشکل درست میکنند؟ از رسانه تابناک خواهش میکنم با یکی از مسئولین سازمان مصاحبه و مشکلات مردم را منتقل و پاسخ ایشان را چاپ کند.
آدمهای فقیربه ثروت رسیده ای که مدرک رانتی دارندکه درواقع بیسواداندازروزگارهم حاضرنیستندبیاموزندمردم رابیچاره کرده اندمردم سردرگم برای فیش حقوقی پرداخت قبوض به هردری می زنن والا مردم دچارفراموشی شده انددرآینده در ایران تعدادافرادآلزایمری نود درصدخواهدشدفقط برای اینکه این بیسوادان رانتی به نام مسئول هرروزبیشترثروتمندشوندایناهمش نفشه خالی کردن جیب مردم است که به بیماری اعصاب وروان شان هم می انجامد بگوییدپول به حساب مان بریزید همه چیزرا سرجایش برمی گردانیم کمی انسانیت داشته باشید.
سلام اینهمه مار پیچ برای گرفتن فیش حقوقی
یه روش ساده تر برای مردم انتخاب کنید
مثلا مثل فیش آب وبرق هر ماه روی تلفن همراه بطور خود کار فیش حقوقی ارسال بشه
رئیس محترم سازمان تامین اجتماعی
لطفا فیش حقوقی مستمر بگیران وباز نشسته ها رو پیامک کنید روی گوشی تلفن همراه شون
من مبلغ ششصدوسی هزار تومان مستمری دارم آیا میشود زنگی کرد
سر کار گذاشتین واقعا قبلا وارد میشد . اون صفحه ای که تو عکس نشون دادین اصلا نمیاد ..با خودتون چند چندین ؟ یعنی برای یک فیش باید راه بیفتیم بریم اداره ؟ خدا رو خوش میاد ؟
تو رو تو رو خدا مردم رو از این گیج تر نکنین'اون پیر مرد و پیر زنی که حقوق مستمری میگیره کجا میتونه این همه مراحل رو بره' انصاف داشته باشین' جمع کنین دکان و دستگاه پیچیده خودتون رو مردم رو بیشتر ازاین روانی نکنین
متاسفم برای سازمان به این بزرگی . اینجوری مردم آزاری بکند . به خود بیایید و از مسخره بازیها کم کنید.
چقدر بی سواد هستید ک نمی‌تونید یک سایت طراحی کنید؟!؟!؟
چقدر گرسنه هستید ک سیر نمی‌شوید ؟!؟!
چرا با مردم توهین آمیز رفتار میکنید ..خودتان هم میدانید سایت اصلا دردسترس نیست .....مثل چند ده پیش ک کارمندان گوشی را اشغال می‌گذاشتند .
....تا چ زمانی؟!؟!؟!؟!
اقا جان حساب ما بازنشستگان كه مثل حساب شما رمز و راز ندارد كه ناراحت باشيم كسي مطلع شود .جمع كنيد اين كاسه كوزه ها و كلاس گذاشتن از جيب اين ملت بازنشسته بيچاره .
سایت واقعا مزخرف انگار با هدف اذیت کردن طراحی شده کلا من که لیسانس نرم افزارکامییوتر دارم هر ماه اسیر میشم بیچاره پیر مرد پیرزنای مسن و بیسواد بازنشسته
تو همه کشورها فکر میکنن دردی از مردم جامعه کم بشه ولی تو کشور ما میگردن ببینن چجوری مشه بن بست درست کنن بعد پشت سرش یک سر گردنه با تعدادی دزد بکارن برای یه فیش حقوق گرفتن مردم رو سرکیسه کنن
برنامه فیش حقوق برنامه بدرد نخوریست خواهشا جمعش کنید
با سلام:اقای رئیس سازمان ما از دست این مسئولین که مسمترها و احکام را صادر میکنند بشدت شاکی و هر طور دل شان بخواهد احکام مستمری را صادر میکنند وانواع و اقسام بخشنامه جعلی دارند و مسائل دیگر به هر حال کنترل بیشتر روی این افراد داشته باشید۔متشکرم
خدا وکیلی افتضاح هست
واقعا دیگه مسخره اش رادراوردیدجوابگو که نیستیدبازماناامبدنمشیم اگردین داریدتورابخدااگردین نداریدبه شیطان قسم میدهم لااقل برای گرفتن فیش حقوق بازنشستگان را یاری کنیداین چه وضعیتی شده قبلاخیلی راحت میتوانستیم ان رابگیریم ولی حالامتاسفانه نمیتوانیم سازمان گره ای ازمشکل بازنشستگان بازنمیکندکه هیچ مشکل هم ایجادمیکنندلااقل چندنفرباسواداستخداکنیدتاجواب مردم رابدهند.
با سلام این دلقک بازیها چیه بابت فیش حقوقی خب راست حسینی که البته در این شرایط شماها که اصلاً حسین وعلی مهدی را با پول عوض کردی به کلیه مسئولین دیگر هیچ اعتمادی نیست این کارها دیگه قدیمی شده مقدار پولی که به عنوان مستمری میگیریم اگه ده میلیون نفر کمه کم هر ماه بیست هزار تومان ببری کی میدانه پس باید ما فیش حقوق را نبینیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والاه ماکه نتونستیم فیش حقوقی بگیریم شمایی که بر نامه ریزی کردی خودت میتونی بگیری بفرما
این همه سئوال ونارضایتی درباره گرفتن فیش حقوق چرا کسی رسیدگی نمیکنه کسی پاسخی نمیده؟
مسئولین محترم قدری بفکر مردم باشید،واقعا روز قیامت باید جوابگوی این مردم باشید ،چرا اینقدر کارها را سخت کرده اید ،چرا نمیشه وارد سایت شد ،چرا ،چرا و....
اصلا تحویل فیش حقوقی وظیفه سازمانه : منشور حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
راهررقمی که خواستید تعریف کردید : نه غلام کورحم کوعشق به خدمت به مردم
سلام ببخشید امروز عیدی مستمری بگیرا رو ریختن مال ما 800 تومن بود مگه قرار نبود که 1200 باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازموقعیکه سایت دریافت فیش عوض اعضای شد دیگه موفق نشدم فیش حقوقم رابینم مرده باشیود
بنده تمام مراحل رو هم درست رفتم و به مرحله3رسید وبعد پیامک امد که اطلاعات را تایید کرد ولی جالبه بالا گفته اگه اطلاعات تایید بشه وارد مرحله4میشید ولی برای ما پیام امد اطلاعات تایید شد حالا برای فعالسازی بصورت حضوری بادر دست داشتن مدارک هویتی به نزدیکترین شعبه مراجعه کنید...طرف بخواد حقوق خودشو هم نگاه بکنه باید این همه دردسر بکشه...افسوس از مدیران نالایق
کاش مثل قبل بشه اینجوری خیلی سخت شده من‌ نتوستم چه کاریه اخه وقتی راحتر میشه چرا پیچیده میکنید اخه
در سیستم جدید فقط فیش حقوق ماهانه و عیدی قابل رویت هست ولی سیستم قبلی تمام دریافتیها را میشد دید
یه فیشه حقوق یه میلیونی من پیرمرد نود ساله رو بردارم برم براش تلفن به نام خودش بگیرم؟
به اندازه کافی هم سواددارم وهم ازاینترنت سردرمیارم باورکنیدبه هیچ عنوان مشاهده سابقه دردسترس نیست خواهش میکنم یا این سایت را درست کنید ویا ملتو سرکار نذارید
سلام گفتند با ا، دفتر کافی نت ثبت نام کنیم هزینه ای هم کردیم اما فقط بار اول بود نمیدانم مشکلتان چی هست که دریافت فیش حقوق بارنشستگان مشکل است
یکی از سخت ترین معماها، چندین بار ساعتها وقت گذاشتم ولی موفق نشدم ، خوب اگه نمیخواهید کسی از فیش حقوقیش باخبر بشه بدونه این چندر غازو چه جوری حساب میکنید چرا مردم را سر کار میزارید ، سن بالا، درگیری مشکلات مالی ، کم حوصله گی ، دیگه دست بردارید خسته شدیم .
ورود به سایت نسبت قبل خیلی بدشده است
واقعا برای یک فیش حقوقی چراباید اینقدر بالا وپایین بریم تواین نرم افزار. واقعا خراب کردین قبلا راحت بودیم .حالا یه فکری بکنین تااز این وضع افتضاح دربیاد
سلام
برای گرفتن فیش حقوقی تامین اجتماعی نیاز به گذر واژه داره ، معمولا بازنشسته ها نمیدونن گذرواژه اونها چیه و شماره موبایلی هم برای بازیابی گذرواژه ندارن
باید چکار کرد؟
سایت بسیار مزخرفیه قبلا باشماره ملی و شماره مستمری بگیر فیش حقوق می گرفتیم فقط پاس کاری حتما باید بدی پول بدی بابا جنس کنید مردمو سر کار گذاشتن
واقعا آدم خجالت میکشه با این حقوق و این همه آزار و اذیت از طرف سازمان برای گرفتن یه فیش منکه حدود یه سال تلاش میکنم نمیتونم وارد بشوم وای بحال اونهایی که سواد ندارن در،ضمن هر چقدر هم تلفن میزنیم به سازمان تلفن و وصل میکنن باین قسمت اون قسمت کسی جواب گو نیست خودتون بگید ما چگار کنیم تا هم خدا راضی باشه هم ما ، هم شما
یک میلیون وپانصد هزار تومان مستمری از کار افتادگی کلی میگیرم یک میلیون تومان آن میشود کرایه خونه وپانصد هزار تومان آن هم می‌شود دکترو دارو دو دانش آموز دارم چه بخورم هزینه تحصیلی فرزندانم از کجا بیارم دیگر هزینه ها از کجا تهیه کنم شماره از کا رافتادگی 1340700329 ممسنی شیراز واگذارتون میکنم به امام رضا (ع)
جمع کنید این بساط و تمسخر و سر کار گذاشتن مستمری بگیران را چقدر تحقیر وتوهین به شعور ماها برایتان بس است؟؟؟؟؟
جمع کنید این سایت فکسنی بی خاصیت رو که اصلا وبه هیچ شکلی نمیتوان از آن جواب گرفت برین خجالت بکشین با مردم رک وروراست باشید خدا نبخشدتان...
خدایش لقمه رو دور سر خودتونومیپیچونین
اخه پیرمردپیرزن با کامپیوتر آشنایی دارن
من که پسرشون هستم نتونستم صد بار فقط خطا میده
درکل خجالت بکشین فقط خدا جوابتون وبده همین....
اصلا خیال همه رو راحت کنید بگید دسترسی به نرم افزار تامین اجتماعی وجود نداررررررد کو اپلیکیشن ios اصلا بعد از ثبت نام اولیه چه پیشرفت دیگه ای داره این برنامه پیچ در پیچ شما
خدا لعنت کنه هرکه سنگ جلو پای یه مشت پیرمرد وپیرزن میندازه مگر فیش حقوقی اصول سری داره که این همه پیچیده کرده اید بنده ثبت نام کردم چندبار هم فیش گرفتم اما قبلا برا هر بنده خدا میشد فیس دریافت کرد وثوابشو برد ولی جدیدا براثبت نامشده شخص هم نمیشه گرفت یعنی سایت باز نمیشه اگرم بشه یه جا رابستن
فقط میخواهند بازنششته ازیت کنند یه فیش حقوقی که انقدر دامبولودیمبول نمیخواد هدفشون ازیت کردن ما پیرها هستش
3ساعت سر و کله زدن بی نتیجه برای روِیت فیش حقوق معنی اش چیست؟ قبلا بی دردسر وارد برنامه میشد حالا عزیزان با دستکاری برنامه به اصطلاح خودشان برنامه را خیر سرشان ارتقا داده اند بابا شما با سوادید برنامه نویس هستید قبول برای ما بیسوادها همان قبلی را برگردانیدبا اعصاب و روان مردم بازی نکنید
واقعان شرم بر مردم ازار
به هیچ وجه امکان ورود به سایت نیست
بجاى ساده تر كردن امور. روز به روز كارها را سخت تر مى كنند. بعد از گذشت چهل سال از انقلاب هنوز متوجه نشده ايم كه چرا و به دليل پيچيدگى ايجاد مى كنند. يعنى آينقدر شعور پايين است كه نمى توانند اين موضوع را تشخيص بدهند كه بايد امور مردم سهل و ساده انجام گيرد. ممكن است دلايلى براى پيچيدگى داشته باشيد، خب ساز و كار آن را هم فراهم كنيد. هر وقت مى خواهيم به فيش حقوقى خود مراجعه كنيم با سايتى بسته و يا در حال بارگذارى مواجه مى شويم كه از صبح تاشب پيام در حال بارگذارى را مى دهد. اين همه فشار ناشى از مشكلات اقتصادى به مردم كافى نيست، مى خواهند يك فشارى هم از طريق فيش حقوقى به مردم وارد كنند. اين بيمارى فشار به مردم بين دولتى ها تبديل به اپيدمى شده. مگر خدا به فرياد ما برسد.
من بازنشسته تامین اجتماعی هستم یک فیش حقوقی یکساله برای پسرم که در ایتالیا دانشجو هست می خواهم که بفرستم برای دارالترجمه بعد بفرستم برایش خودم بخاطر مشکلات درمانی در خارج از کشورم برای دریافت پرینت دوازده ماهه حقوقیم چه کار باید بکنم متشکرم
متاسفانه چند روز است که مرتبا برای ثبت نام وارد شده و اطلاعات را می نویسم اما تاکنون موفق نشدم . اگر راهی هست راهنمایی بفرمائید . شاید نرم افزارتان دچار بیماری کرونا شده .
اخه مگه مجبورید مردم اذیت کنید هر کاری که گفتید کردم اما برای گرفتن یک فیش حقوقی چقدر باید تلاش کنیم از تمام بازنشته های گرامی و عزیز میخوام که وارد سایت نشن که کار نمی کنه .
من‌هر‌سال‌فیش‌حقوقم‌را‌از‌طر‌یق‌سا‌مانه‌در‌یا‌فت‌میکردم‌علان‌چه‌بلای‌سراین‌این‌سا‌ما‌نه‌اوردین‌نمی‌دانم‌ایکاش‌به‌جای‌اینها‌‌افزایش‌حقوق‌کارگران‌ومستمری‌بگیران‌بود‌ین
خدا لعنت کند دزدان تامین اجتماعی را که برنامه ورود بسامانه قبلی را بهم زدند قبلا با یک کد ملی شماره باز نشستگی وشماره شناسنامه فیش حقوقی یا حکم افزایش حقوق سالانه شخصی خودرا از سایت تامین اجتماعی دریاف میکردیم وخیلی هم خوب بود ولی اکون حتما باید یرویم به کافی نت وبرای گرفتن یک فبش حقوقی ده هزار تومان بپردازیم وچقدر هم سر گردانی خدا ازیت کند کسی را که باعث ازیت وآزار دیگران میشود ازین روال فعلی هیچ رضایت نداریم
دریافت فیش حقوقی یا حکم جدید سال ۹۹
جم کنین این بساط عوام فریبی و مردم آزاری را از مکافات عملتان بترسید آه بازنشستگان مدیر عامل قبلی تامین اجتماعی را برباد فنا داد .
چرا کسی به این همه نظر دهی پاسخی به مستمری بگیرها نمی دهد؟ احتمالا گند زدید و میزنید و نمی دانید چگونه جمعش کنید
فیش حقوقی
جهت رویت حکم وفیش حقوق از عید تا امروز هر چقدر تلاش کردم موفق نشدم لطفا نقص را رفع کنید تا مربوطین بازنشسته دعاگویتان باشند ممنون.
باسلام شما مواظب باشید فیش حقوقی خودتان فاش نشده اگر فیش حقوقی ما لو بره ترسی نداریم ما باز نشسته ها حوصله سروکله زدن با شما تامین اجتماعی هارو نداریم ولی خداوند هم حالش رو داره هم حوصله اش رو هم زورشوهرکاری دلتون میخواد بکنید ببینیم پشیمونیش مال کیه .خداحافظ تا آنروز که خیلی دیر نیست
ممنون از شما مسئولین امر و بزرگوار که شب و روز به فکرآسایش و راحتی مردم به خصوص مستمری بگیران هستید و طرح های جدید و بی دردسرایجاد میکنید !!!!...
نمیدانم کسی هم هست این انتقادها را بخواند
با این سیستمی که گذاشتید همه را مجبور میکنید به شعبات مراجعه کنند
سیستم قبل بسیار راحت بود
متاسفانه عدم شفافیت در تامین اجتماعی تا حدی است که خود شخص مستمری بگیر هم از فیش حقوقی خودشان نباید باخبر باشند در صورتیکه در آموزش و پرورش این طور نیست .
باسلام همانطوری که آقایان قبل از من هم نوشتند خدا پدر مردم ازار را بیازارد من بااینکه مدرک ارشد دارم ولی موفق نشدم فیش حقوقم را بیابم .
کلا" برنامه نویسی در ایران هنوز به مرحله ای نرسیده که برنامه نویسان به ماهیت و کاربرد برنامه دقت کنند و موقعیت و سواد و توانائی افرادی را که با ان برنامه سروکار دارند را در نظر بگیرند ؛ بلکه بیشتر با حجیم کردن برنامه؛ هم بفکر پُرتر کردن جیب خودشون و شاید هم بفکر نشان دادن توانائی خودشون هستند . درحالیکه توانایی واقعی در این هست که یک برنامه کاربردی را به ساده ترین شکل و قابل انجام ترین روش پیاده کنند. هنوز یادم نرفته که برنانه رمز دوم پویا را برای بانکها با چه مشقتی باید فعال میکردیم. در حالیکه مهم ؛ خاصیت رمز دوم بود که فقط یکبار قابل ارسال بود و برای دفعه دوم دیگر شناسایی نمیشود و نیازی به سخت بودن این رنز نبوده و نیست. متاسفانهنرم افزار تامین من هم از این قاعده مستثنی نیست و شامل همین روال شده است و چون مدیران اصلی و سفارش دهندگان این سازمان چیزی از برنامه نویسی نمیدانند و هرچه را که برنامه نویس به رشته تحریر درمیاورد را قبول میکنند
برای تهیه فیش حقوقی اعصاب آدم رو روز به روز متلاشی می کنند گام ۱و ۲و ۳و ........خدا لعنت کنه که اینچنین کارهاشون
واقعا گندشو درآوردید این همه ادااصول واسه یه فیش حقوق باچندر غاز مسخره هست
واقعا برای این برنامه نویس متاسفم که روزانه اینهمه فحش و نفرین برای خود ذخیره میکند .بابا مگر یک بازنشسته چی میخواد با کد ملی .و مستمری وارد بشه پس از اعلام اس ام .اس شخصی وارد برنامه شود .اول کار نکنید وبعد فکر .متفکرها
نمی توان فیش گرفت
اینها چ قرتی بازیه ازخودتون درمیارین
پیچیده و بی نتیجه مرگ بر اختلاسگر
سلام هر کار کردم نشد سامانه ورد بشم راهنمای کند
سلام.لطفآ‌بفرمایید.شما‌که‌۳۰‌‌روز‌بیشتر‌‌به‌بازنشستگان‌حقوق‌نمیدهید.وسی‌ویکم‌‌ماه‌را‌موقع‌پرداخت‌اصلآ‌قبول‌‌ندارید.چرا‌سی‌ویکم‌
حقوق‌مارا‌پرداخت‌‌می‌کنید‌.انهم‌ظهر.
ای کاش فکری به حال حقوقهامان میکردین نه فیشهامان فیش بدون پول به چه دردی میخوره با۲میلیون حقوق اولین نگاه به فیش حال خودمان وبچه هامن گرفته میشه خدالعنت کنه گنهکارتان
امکان ورود ب سایت نیست.....،؟!؟!؟!؟!
ب نظر میاد نظر خواهی میکنید ....تا وقتی دور هم میشینید....نظرها را بخوانید ...و بخندید.......مراقب کرونا باشید ..‌‌‌..این روزها شاید کرونا منتظرتان باشد....از تجمع و خنده پارتی اجتناب کنید....
شرم بر شما مسئولین بی مسئولیت. بعدازسه ماه اینماه هم نه افزایش حقوق واریزسده نه معوقات سه ماه گذشته. چطور روتون میشه درهمه رسانه ها اعلام میکنید باحقوق تیر افزایش حقوق ومعوقات تامین اجتماعی واریزمیشه.
خجالت بکشید
ترو خدا ی کار کنید راحت بشه ورود میدا کنیم.این چیه آخه.نصف روز علاف شدم آخرشم نشد
سلام مگه میخواهیم نقشه ی گنج قارون رابگیریم بابایه تیکه کاغذه میخواهیم ببینیم میتونیم چندتانان باهاش میشه خریدماتااین مراحلوبریم بایداون هم خرج بسته اینترنتمون کنیم خداپدربیامورز
والا ما هم که خیر سرمون چیزی از این برنامه ها سرمون میشه نمیتونیم بریم فیشو ببینیم خاک تو سرتون کنه یکم فکر این باز نشسته ها باشید فقط بلدین کاه و یونجه خودتون اضافه کنید مگه خون این شرکت نفتی از ما رنگینتره
پارسال بازنشست شدم و حالا حقوق شاغلینا 65 درصد اضافه شده چه کسی عدالت میخواهد انجام بده بازنشسته صندوق کشوری هستم
سلام اصلا نمیشه وارد سایت فیش حقوقی رادید این چیه درست کردید
این حقوق ها جلو گدایی گرفتنه اگر بخدا اعتقاد دارید خدا جوابتان بده
ای وای برما به کجاها که نرفتیم شرم برما
این برنامه بسیار بدومشکلساز است
فیشحقوق
اینم یه نون دونی شده برای خیلیها اخه عملکرد قبلی که فقط شماره مستمری میخواست چه اشکالی داشت این سیستم ناقص که همش پیغام میده امکان پزیر نمیباشد وتا کی باید رفت کافی نت واقعا حق یه بازنشسته همین اندازه هست؟؟؟
سلام خسته نباشید تو را خدا من سر در نیاوردم که شما به مردم خدمت میکنید یا اعصابشنو داغون میکنید نرو حسابی بهترین برنامه بود برنامه قبلی دریافت فیش حقوق چه کار کردین شما هیچکس نمی تواند حکمش را دوست کند این چه برنامه ای هست آخر شما برای این بازنشسته های بد بخت نصب کردین
شما اگه آدمای دلسوزی برا این کشور بودین واگه همتراز با این ملت تو این شرایط زندگی میکردین درد مردم رو میفهمیدین
معلومه شما تو چه دنیایی هستین وما،،،،،،
با این سایت درست کردنتون!!!!
نیازی به چنین برنامه پیچیده ای نبود ، این یعنی لقمه را از پس کله دهان گذاشتن، انگار برای سازمان اطلاعاتی آمریکا برنامه درست کردن، چرا سرمایه افراد بیچاره را اینجوری هدر میدهید
باسلام من هرکاری کردم اصلا وارد سایت نمیشه و می نویسه خارج از جغرافیای نمی دونم چی هستین
شده یکبار کارهایتان درست باشه ناراضی هستم اصلا فیش حقوقی رامیزنیم چیز نامربوطی باز میشه
هرچه پولا زبابت این سایت که باز نشستگان فیش و حکم ازطریق این ترم افزار بگیرن
اگر وجدان کاری دارید ومسولیت پذیر هستید لطفا برای پدرت فیش حقوق واحکام را از ای سیستم که ابداع کردی دریافت کن.اگر نتوانستی این حقوق که دریافت میکنی حرامت!
چرا اینقدر به بازنشسته ها اذیت میکنید چهار ماه از سال گذشته هنوز حکم حقوق اعلام نشده چی ازاین براتون می مونه شاید هم ندادن بخشی از مستمری به مدت سه ماه !!!! آیا موقعیکه حق بیمه بازپرداخت میشد جریمه نمی گرفتید حالا هم دیر کردها رابا جریمه پرداخت میکنید!!!!!!
من که نتونستم وارد شم فکر کنم سرکاری باشد
سلام سایت به حال خود رها شده لطفا یا درست کنید یا رها کنید
عجیب است این همه اعتراض به برنامه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کسی گوش شنوا ندارد
فیش حقوقی
سلام شما را به خدا قسم لطف کنید این مردم افزار قبلی را نصب کنید بابا کشت ما را این برنامه شما دین مه مردم سالاری هست آخر شما نصب کردین فکری بحال بد بخت بیچاره ها خوردین برای دریافت فیش حقوق باید به کافی نت برویم پنج هزار تومان هم به آنها بدهیم با این کارتان فقط کار کافی تنها را خوب راه اندازی کردین جیب کافی جنتی ها را پر ‌ردین
اعصابم رو این سایت مسخره خرد کرد نمیشه که نمی‌شه
سلام
بنظر می رسد دیدن فیش حقوقی برای اکثریت مستمری بگیران بسیار سخت شده است، روش قبلی بسیار عالی بود ، اگر کسی کمی به رایانه و گوشی آشنایی داشته باشد براحتی در دسترس بود.
حالا طوری برنامه ریزی کرده اند که اگر کسی بخواهد فیش یا احکام را ببیند باید به کافی نت مراجعه کند مگر آنکه آنقدر به برنامه های سایت گوشی آشنا باشد تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید.
اگر نظر کاربران برای شما مهم است حتما" این برنامه را تغییر دهید ، برنامه ای را نصب کنید که هر بارنشسته ای با دادن مشخصات کلی خودش براحتی بتواند فیش حقوقی و احکام را ببیند واز جزئیات آن مطلع گردد. متشکرم
واقعا عجیبه که همه برای شفاف سازی سینه سپر میکنند و می گویند با مردم چیز محرمانه ای نداریم ولی الان حکم و فیش حقوقی مستمری بگیران شما محرمانه شده و باید نزد شما بیاییم و التماس کنیم تا فیشی تحویل دهید. متاسفانه سایت بی خود شما نه خودم تونستم فیش بگیرم و نه کافی نت لا اقل سایت چند سال پیش بهتر میتونستیم کاری انجام بدیم. خداوند بزرگ از سر تغصیرات برنامه ریز این سایت نگذرد.
واقعا مسخره کردید. اون از حقوق دادنتون انگار بچه گول میزنید مگر میشه 4 ماه ازسال رفته هنوز تکلیف مبلغ پرداختمشخص نیست .این هم ازسیستم الکترونیکتون که ی فیش حقوق نمیشه گرفت فقط ی عده رانت خور دارن از جیب مستمری بگیر بدبخت میخورن.انگار همه منکر معاد شدن چون شکمهای خود وزن وبچشون پرشده از مال حرام ! باشد که روز جزا خواهد آمد .امثال منه بازنشسته فقط نشستیم آقایونو نگاه میکنیم درحالی که ازخیلیهاشون هم بیشتر میدانیم ومیفهمیم ولی خداترسیم .اول قرار نبود که بسوزند عاشقان.....
امکان دیدن فیش وجود ندارد
این سیستم خیلی بد خیلی بد خیلی بد .....
آخه کسی نیست بگه عقل کل . چرا برای دیدن یه فیش حقوقی این همه پیچیدگی گذاشتین . قبلا خیلی راحت میشد فیش رو دید . چه بدی داشت که اینقدر سختش کردین . فکر کنم طراحش با زنش دعواش شده بود . لجش رو سر ما خالی کرد . می بخور منبر بسوزون مردم آزاری نکن
وقتی یک بازنشسته گوشی اندروید ندارد این چه کاریه ?
این مردم آزاری برای چیه ?
انصافا این همه نظر دادن یکی کارتون رو تایید نکرده
همون به شیوه گذشته بهتر بود وبا هرگوشی می شد فیش حقوق رو نگاه کرد .
هر کار کردم نشد فقط میگه کارکتر بزرگ اخه صدبار زدم هی می‌نویسد کارکتر بزرگ دیگر ولش کردم آقا خسته ام کرد
با10سال سابقه بازنشسته شدم حقوق خردادماه 1399مبلغ3515057ریال میباشد
یک عمر حقمون خوردی صدامون درنیمدوبعدازسالهای سال شنل غاز اضافه کردید حقومونه
واقعا مسخره است
بخدا عجیبه وقتی یک موضوع بارها بارها در نظر سنجی گفته میشه ولی هیچگونه تغییری نمی کنه چرا دوستان را می فرستی ودنیال نخود سیاه ترا به خدا به فکرآخرت خودتان باشید آخه چقدر اذیت می کنید نمی دانید با سر کار گذاشتن یک عده پیر مرد وپیر زن مریض و از کار افتاده چه چیزی نصیب تان میشود لطفا کمی فکر کنید .نوبت شما هم میرسه یک موقعی ماهم مثل شما جوان شاداب و سر زنده بودیم سرنوشته،تقدیر ما هم دست شما افتاد .چه کنیم فقط واگذار خدای ممنان می کنیم تا خودش تصمیم بگیرد .
با سلام لطفا مسئول این سایت بیاد بگه چطور میشه وارد شد و فیش حقوقی گرفت من نمیدونم بجای سهولت در ارائه خدمات همه چیو سختر و غیر ممکن کردین با این شیوه مگه غیر از مستمری بگیر که بخواد از این چند غاز دریافتی مطلع بشه شخص دیگه ایی هم علاقه داره بیاد و فیش بگیره رسیدگی کنید در ضمن همسان سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید چرا اهمیت نمیدید به فریاد ما بازنشسته ها تا کی باید وعده و وعید گوش کنیم از شما اگه پول ندارین و پولتون رو دولت ازاد نمیکنی خب راهی پیدا کنید با این چندرغاز واقعا چطور باید زندگی کردد۴ ماه از سال میگذره افزایش رو هم نریختید به کجا باید گفت این درخواستمون رو کو گوش شنوا
آخه اینها طبق دستوری که بهش دادن نمی خوان شما وارد سایت بشین وبدونی چقدر حقوق وافزایش حقوق در سال99 داری.که اگر بیشتر کسر کردن شما سر در نیارین..
واقعا مسخره است ساینتون سه ماهه میخوام با گوشی وارد شم فیش وحکم و ببینم حالا حالاها در حال انتقال به سایت مورد نظرم
دریافت حکم امکان داره ولی فیش حقوقی امکان نداره چرا
بنظر بنده تا تکلیف کامل متناسب سازی هاوهمسانسازیها روشن نشه وضع به همین منوال خواهد ماند.
از ددو دیو ملولم هنوز دراین میانه انسانم آرزوست
من میخواستم نظر ب دم که متاسفانه نظر دیگران را به خواندم و حق به آنها دادم لطفا همان برنامه قبلی را نصب کنید و بیش از این خودتان را ضایع نکنید
آخه اقای رئیس سازمان تامین اجتماعی سنوات زیاد بودکه هرفردبازنشسته خیلی راحت میتونست فیش حقوقش رابگیره وباهیچکس هم مشکلی نداشت نمیدونم علت اینکه باعث تغییردادنش شدید چیه که الان همه باگرفتن فیش حقوقی مشکل دارند آیا هنوزم نمیخواهید دراین خصوص اقدامی بفرمائید،
فیش حقوق می خواهم
بابا مگر چه میخواد بازنشیته ببینه که اینقدر سختش کردید خدا از سرتون نگدره
همش دروغه من حقوق تیر ماهم ۲۱۰۰ بوده الان برام ۳۵۰ اضافه همسان سازی اومده ولی اینا گفتن حقوق زیر ۲۸۰۰ نداریم تا کی دروغ از خدا بترسید از خشم مردم بترسید ۲۴۵۰ کجا ۲۸۰۰ کجا
خیلی سخته اصلا نمیشه فیش گرفت این چه کاریه باز نشسته شاید خودش بلد نباشه و یا کسی رو نداشته باشه براش انجام بده خیلی پیچ در پیچه مثل گرفتن فیش کشوری و لشکری کنید که خیلی راحته
فیش خقوقی
سلام نامنویسی در این سایت بسیار مشکل من بارها وارد و نامنویسی کردم نا تمام و نمیشه وارد شد مسیول عزی ی که این سایت وطراحی کردی بسیار مشکله راهی برای نام نویسی آسانتر طراحی کنید راحت بشه وارد شد و از فیش و قرداد وغیر بادخبر شویم البته اگر سرکاری نباشه .والسلام
Salam rouz bekheirl
Lotfan kalame gozar vaje ra barayeman
Mani konid man motvaje nashodam
Ba tashakor
خیلی سایت مزخرف و مسخره ای میباشد فکر کردن تمام ملت مدرک فوق لیسانس دارند
فقط میتونم بگم باعث تاسف است برای گرفتن فیش حقوقی انگار میخواهی وارد سایت هسته ای بشی
لطفاً این بساط الکترونیکی کردن فیش واحکام رو جمع کنید ومثل سابق که راحت میتونستیم احکام وفیش حقوقی رو دریافت کنیم، برنامه ریزی کنید.
میشنوید برای ما دسترسی به فیش واحکاممان سخت است.
آن سيستم قبلي بسيار راحت تر ازاين سيستم پيچيده بود من هشتادسالمه من كه سر درنميارم هيچي كارشناسان كامپوتر هم با اين سامانه مشگل دارند هر مدير جديد كه براي تامين اجتماعي بالاخره بجاي رفع گرفتاري مستمري بگيران وهمسان سازي حقوقشان مشگل جديدي بر مشگلاتشان اضافه مي كنند والي اين جدول همسان سازي باز هم براي مديران بازنشسته كه حقوق كلان ميگرفتند بهتر است نه براي حقوق هاي فرودستي كه درزمان باز نشستگي سقف حق بيمه را پرداخت نموده اند
سایت پاز نمیشود چرا
واقعا ازپیره زن 65ساله انتظاردارین برن دوره گوشی یا کامپیوتر یادبگیرن
امیدوارم ما حقوق بگیران را خرونادان بیشعور حساب نکنید اول یک میلیون گرانی میکنید بعد ثلث آنرا به اسم اضافه کردن حقوق میدید استعمار قشر زحمت کش مبارکتون فقط بدونید اگر مارا نفهم حساب میکنید خدای آفریدگار حتما جزای عمل شمارا خواهد داد فعلا سرگرم عمر کوتاه دنیای فانی باشید
اقای سالاری مابه هرکس که میگوییم حقوق ما این قدر است بعدااز 35 سال باورش نمی شود تعجب میکنم که چهجور است که شما نرخ تایین میکنیدخوردن حق ما حق الناس است به مسلمانی شما باید شک کرد کافر این کار را نمیکند
واقعا که برای دریافت فیش حقوقی خودمان باید اینهمه دردسربکشیم! منوباش به کی میگم؟
اگر میخواست یم به سازمان سیا نفوذ کنیم راحتی بود اخه کدام نادانی چنین برنامه ای پیشنهاد کرده
سلام باید به اطلاع شما دست اندرکاران محترم سازمان برسانم بنده با 35 سال بیمه با این حقوق نمی توانم زندگی کنم
چقدر دردسر داره گرفتن يه فیش مگه میلیارد ها دلار پول.
نفرین بر هر چی مردم ازار خدا لعنت کند این مردم ازاران را
سلام
میخواستم بفرمایید صندوق شخصی کجاست ؟
سلام خدمت شما عرض کنم یک راننده تریلی که سی ساال کامل بیمه پرداخت کرده وهیچگونه سختی کار
دریافت نکرده باید این حقوق و بگیره در صورتی که یک راننده در شرکت واحد که اگر یک تایر پنچر کنه از تعمیرگاه میان براش تعوض میکنن سختی کار میگیره
و حقوق باز نشتگیشم ازما بیشتره درروز حمل ونقل
از رانندگان تجلیل میشه ولی به حقوقشون اهمیت
داده نمی شه لطفا در این مورد راننگان را در نظر بگیرید
سلام
نمی دانم چرا نمیشه وارد سایت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی و احکامشان بشیم البته یک ماهی است مشکل ایجاد شده
لطفا رسیدگی شود سپاس
صفحه ثبت نام مشخصات باز نمیشود!!+
به من که سنم بالاست و از این چیزائی که اینجا نوشتین فقط بگین چطور میتونم بیمه تکمیلی بشم و چطور میتونم فیش حقوقیمو در یافت کنم قبلا راحت میرفتم تو سایت و فیش حقوقمو میدیدم چرا حالا اینقدر سختش کردید
فیش حقوقی مهر ماه
دیدن فیش حقوقی
سلام خیلی برنامه دریافت فیش راپیچیده طراحی نموده اید در صورتی که مشابه کارتهای بانکی با یک رمز یک بار مصرف براحتی کار انجام میشد.
چرا از طریق اینترنت نمیشه فیش حقوق را دریافت کرد دلیلش را بفرمایید
چرا نمیشه فیش حقوق را پیدا کرد همیشه به کارگر ظلم شده چون بیشتدر مسولان تامین اجتماعی بی سوادند
نمیشه فیش دریافت کرد خود کارمندان تامین اجتماعی شاید حوصله این پیچیدگی ها رو نداشته باشن
ارائه خدمات بهتر
سلام خدا وکیلی شما ریس تعمین اجتماعی خود شما می تونید فیش منو نشون من بدید من به شما ایمان میارم آقا قبول کنید باز نمیشه خیلی سخته
سلام چرا نمیشه حقوق وحکم ودید میگه بزن ربات نیستم ولی همچین گزینه ای وجود نداره
واقعا نمی دونم هر موقع که تواین مملکت میخواین کاری بهتر بکنین گند میزنین به همه چیز یک گرفتن فیش حقوقی که نباید این همه فیلم وسیانس داشته باشه چند وقته که همش سرکاریم و موفق به گرفتن یک فیش حقوق نمی تونیم بشیم
واقعا برنامه نویس فیش حقوق بازنشسته .بسیار عقده ای ونفهم تشریف دارند.یا خیلی رگ مهندسیش باد کرده این همه دنگ و فنگ واسه ی فیش.حقوق ......
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی