بازدید 7542
۱

عامل تصادف منجر به مرگ خیابان آزادگان دستگیر شد

کد خبر: ۹۰۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۲ 04 July 2019

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری راننده‌ی جوان یک خودروی ساینا که پس از تصادف خفیف با یک پیرمرد ۷۰ ساله، از محل تصادف گریخته بود، خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان،سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر بیان داشت: ساعت ۲۱:۰۰ بیست و دوم اردیبهشت ماه امسال طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تصادف منجر به مصدومیت پیرمردی در خیابان آزادگان به کلانتری ۱۹۰ مجیدیه اعلام شد که تیمی از ماموران کلانتری مجیدیه به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که فرد ناشناسی با یک دستگاه خودروی سواری با پیر مرد تصادف و از محل متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه مصدوم بلافاصله به بیمارستان الغدیر منتقل شد، توضیح داد: متاسفانه مصدوم صحنه‌ی تصادف به علت شدت صدمات وارده فوت می‌کند که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای شناسایی راننده متواری به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: با انجام تحقیقات میدانی و بازبینی فیلم چندین دوربین مداربسته‌ی محل وقوع تصادف، مشخص شد که خودرو ضارب ساینا سفید رنگ بوده، ولی به علت تاریکی هوا پلاک انتظامی آن معلوم نبود.

وی افزود: کاراگاهان موفق شدند در پایش‌های اطلاعاتی پلاک انتظامی مالک خودروی ساینای سفیدرنگ که در همان محدوده سکونت داشت را به شماره انتظامی «ایران ۶۶ / * س **» را شناسایی کنند.

سرهنگ ولیپور گودرزی ابراز داشت: اولین متهم پرونده که دختری جوان ۳۳ ساله بود برابر هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به ادارده دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد که در تحقیقات کارآگاهان اظهار داشت خودرو در روز واقعه در اختیار وی نبوده و وی رانندگی نکرده است و اکنون خودرو وی سالم و بدون آثار تصادف در پارکینگ ساختمانشان موجود است.

وی افزود: با هماهنگی قضایی پدر و مادر این دختر نیز به پلیس آگاهی دعوت، ولی تحقیقات از آنان نیز نتیجه‌ای نداشت تا اینکه برادر مالک خودرو به پلیس آگاهی دعوت شد.

سرهنگ ولیپور گودرزی با بیان اینکه این متهم نیز در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتباط خود با تصادف بود، اما نهایتا با انجام تحقیقات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صریح به رانندگی با خودرو ساینا سفید رنگ در زمان تصادف عنوان داشت: شب واقعه خودرو ساینای خواهرم را امانت گرفتم و از منزل بیرون رفتم، در نزدیکی محل سکونتم در خیابان اشرفی در حالی که سرعتم پایین بود با یک عابر پیاده (مرد ناشناس) برخورد کردم، بدون توقف به مسیر خود ادامه دادم و، چون سرعتم پایین بود فکر نمی‌کردم که عابر حتی مصدوم شده باشد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با اعتراف صریح متهم، وی برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادیار شعبه ۱۴ دادسرای ناحیه ۴ تهران قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام، عجب خانواده محترمی براحتی قتلی را مخفی کرده اند. وای چه ملتی هستیم ما
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان