بازدید 15018
هشدار حدادعادل به احساس تکلیف کننده‌ها؛

اصولگرایان امید بسیاری به پیروزی دارند/ کار به التماس برای کاندیدا نشدن کشید

البته اصولگرایان که در چندین انتخابات اخیر نتوانستند بخش یا بخش هایی از این جریان را همراه خود بکنند، همچنان نگران وحدت شکنی عده ای در درون خود هستند و جدی ترین مانع خود در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آتی را احتمالا همین مسأله می دانند، از این روست که یک عضو شاخص جریان اصولگرا یعنی «غلامعلی حدادعادل» روز گذشته در این خصوص هشدار داده است
کد خبر: ۹۰۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 01 July 2019

اصولگرایان کار خود را برای انتخابات مجلس یازدهم خیلی جدی شروع کرده اند و تلاش می‌کنند این انتخابات را به مقدمه پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ تبدیل کنند. آن‌ها پس از چند دوره واگذاری انتخابات به رقیب، خیلی مصمم هستند که بتوانند اکثریت کرسی‌های قوه مقننه را در انتخابات اسفند از آن کسانی بکنند که با مارک و آرم اصولگرایی در این انتخابات حاضر می‌شوند.

به گزارش «تابناک»؛ جریان اصولگرایی پس از آنکه بعد از پایان کار دولت دهم و مجلس نهم فرا رسید، تقریبا در هیچ یک از انتخابات‌های برگزار شده نظیر ریاست جمهوری، مجلس و شورای شهر نتوانسته به توفیق دلخواه و متناسب با ظرفیت‌های خود برسد و هر بار نتیجه را به ائتلافی مرکب از اصلاح طلبان، اعتدالگرایان و بخشی از اصولگرایان میانه رو که حاضر نشده اند در قالب ائتلاف اصولگرایی حضور پیدا کنند، واگذار کرده است.

البته آن‌ها در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم توانستند با تشکیل یک ساز و کار انتخاباتی جامع علیرغم دلخوری‌هایی که برای برخی اصولگرایان نظیر «محمدباقر قالیباف» به سبب کناره گیری از عرصه انتخابات به وجود آمد، توانستند تا حدود زیادی امیدوار به نتیجه گیری در انتخابات‌های بعدی بشوند؛ هرچند با وجود ائتلاف نسبتا فراگیر رقیب در نهایت توانست کار را به اصلاح برای خود در بیاورد، نارضایتی‌های ایجاد شده از عملکرد دولت، می‌تواند پلی برای پیروی اصولگرایان در انتخابات بعد باشد.

این را هم باید اضافه کرد که بخش زیادی از حامیان کسانی که توانستند در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس قبلی به پیروزی برسند، دل خوشی از عملکرد افرادی که به آن‌ها رأی داده اند، ندارند و از طرفی سنت همیشگی تقسیم قدرت توسط مردم که فرصت‌های هشت ساله را در اختیار دو جناح می‌گذارند نیز این بار مسیر رأی آوری جریان اصولگرا را پررنگ‌تر می‌نمایاند.

البته اصولگرایان که در چندین انتخابات اخیر نتوانستند، بخش یا بخش‌هایی از این جریان را همراه خود بکنند، همچنان نگران وحدت شکنی عده‌ای در درون خود هستند و جدی‌ترین مانع خود در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آتی را احتمالا همین مسأله می‌دانند، از این روست که یک عضو شاخص جریان اصولگرا یعنی «غلامعلی حدادعادل» روز گذشته در این خصوص هشدار داده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه گفت: خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه‌های مشترک هموار شود.

غلامعلی حداد عادل در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، شرط اول در انتخابات را اخلاص و کار کردن برای خدا دانست و گفت: در هر دوره تعدادی از عزیزان وارد میدان می‌شوند و همه اظهار می‌دارند، به خاطر احساس تکلیف شرعی وارد رقابت انتخاباتی شده‌اند و این تعدد کاندیدا در جبهه نیرو‌های ارزشی باعث تقسیم آرا و موفقیت رقیب می‌شود، خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه‌های مشترک هموار شود.

حداد عادل در ادامه شرط موفقیت نیرو‌های متدین و انقلابی را وحدت، تلاش برای بسیج اجتماعی و داشتن گفتمان مناسب ذکر کرد و طرح دوگانه جنگ و صلح یا جنگ و مذاکره را انحرافی دانست و بر گفتمان مقاوت یا تسلیم تأکید کرد.

به نظر می‌رسد، روی سخنان رئیس مجلس هفتم با آن دسته از اصولگرایانی است که همواره در انتخابات مختلف مدعی حضور در عرصه هستند و دلیل این اقدام خود را احساس تکلیف و اینکه عنوان می‌شود، بر اساس تکلیف شرعی به این نتیجه رسیده اند که جامعه به آن‌ها نیاز دارد است که بخشی بسیاری از این افراد را می‌توان در جریاناتی نظیر پایداری و نواصولگرایان مشاهده کرد.

از قرار معلوم اصولگرایان امید زیادی به پیروزی در انتخابات اسفند ماه ۹۸ برای مجلس یازدهم دارند و آن را پلی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هم می‌دانند، البته به این شرط که این بار بتوانند احساس تکلیف برای کاندیداتوری در میان خود را به حداقل ممکن برسانند و زمینه را برای ایجاد وحدت فراگیر بین تمامی نیرو‌های منتسب به این جریان فراهم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۹
دور قبل با آوردن احمدی نژاد گفتید ایران را ژاپن اسلامی میکنید اینبار چه ترفندی دارید منتظریم آقای دکتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
ما در ایران حزبی نداریم که در جهت منافع مردم حرکت کنه.
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
مشکل مملکت اصول گرایان هستند و با سریش هم نمیتوان آنها را بهم وصل کرد و نتیجه درستی گرفت .
بگذارید مهندس موسوی کشور را از بحران بیرون بیاورد و یا به همه پرسی رو آورید!
معلم ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اگه اصلاح طلبان و مستقلهای شجاع متخصص و باتجربه تایید شوند امثال حداد و دوستانش هرگز رای نخواهند اورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
من که هرچه در اطزافیان می نگرم می بینم آنهایی که بیشتر از همه دشمن احمدی نژاد شدند همانهایی هستند که هرچه به دست آوردند همان دوره او به دست آوردند... همه کار و کسبها رونق داشت. هم چرخ سانتریفیوژ می چرخید هم چرخ زندگی مردم از اقشار پایین تا بالا..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اصلاح طلبان که با صدها وعده دروغ ازجمله حل کردن مشکل آب خوردن مردم با تسلیم ذلیلانه دربرابر کدخدا رای مردم را گرفتند چه ترفندی دارند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
البته بهتر استاصولگرایان امتحان پس داده ،زمینه را برای حضو افرادجوانتر ،کارآمدتر وکوشافراهم سازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
ما یک مشت رعیت هستیم هر کس نماینده ما شود ولی نعمت ما هست و اصلا همینکه اجازه میدهند ما رای بدهیم کافیست. و ما باید تلاش کنیم با یک وعده غذا و سیر شوین و مقاومت کنیم تا فرزندان ولی نعمت های ما در خارج تحصیل و زایش کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
انکه تسلیم کدخدا شد اعتدالیون بودند نه اصلاح طلبان
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
جمعیت ایران 1700000است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
وقتی که ترامپ به کمک اصولکرایان می آید . یعنی اگر برجام دچار مشکل نمیشد باز هم اصول گراها حرفی برای زدن داشتند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
شما هم شعار دادید کشور را از مشکلات فراگیر نجات می دهید اما صد حیف و رحمت به همان دوره احمدی نژاد
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
بفرض محال که پیروز شدید چه می خواهید بکنید
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
البته لطف شورای نگهبان و عدم شرکت مردم
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
یعنی شما میخواهیدمنتظر بمانید؟
احزاب در ایران با انتخابات اعلام موجود می کنند و فردای بعد از انتخابات دنبال منافع شخصی و حزبی رفته و مردم را فراموش میکنند.
در کل حزب در ایران چه اصلاح طلب چه اصولگرا یعنی نون به نرخ روز خور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
اصلاح طلب از اصولگرا بدتر- اصولگرا از اصلاح طلب بدتر- هر یک از دیگری بدتر
دلیل پیروزی محافظه کاران سلب اعتماد مردم از مسئولان و اصلاح طلبان است بالام جان چه فرقی می کند رییس جمهورمحمد خاتمی باشد یا محمود افغان! در هر صورت تصميم گیر نهادهای دیگر و شخص دیگری است....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
اعتماد مردم را ژن های خوب، فساد های گسترده و زنجیره ای امثال ذخیره های نظام شما و رفاه زدگی اصلاحاتچی ها سلب کرده است بالام جان
راست میگه اکثر مردم که در انتخابات شرکت نمیکنن

طرفدارهای اصلاحطلبا هم که با گندی که دولت بنفش به کشور و زندگی مردم زده هم که نقره داغ شدن و بعید میدونم دیگه آبرویی براشون مونده باشه که بخوان رای بدن

میمونه اصولگراها که نماینده هاشون با 700 یا 800 رای راحت وارد مجلس میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
التماس برای کسب قدرت . یادم هست بعد از انتخاب روحانی گفتند که آیا فکر دل ما را هم کردید ما هم دل داریم .....برای اینکه بشود به مردم خدمت کرد نیازی به قدرت نیست چه خدمتی بهتر از اینکه پول زبان فارسی را میگیرید یک مراسم با شکوه هم برای پدر زبان پارسی فردوسی غریب بگیرید چون بودجه صد میلیاردی برای واژگان فارسی .‌‌...در صورتی فردوسی سی سال زحمت هیچ نگرفت . چون سیاسی فکر نمیکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
بهر حال توصیه می کنم مردم در انتخابات شرکت کنند جون بهر حال عده ای واردمجلس می شوند چه بهتر که لااقل امثال مطهری در انجا باشند اگر نگاهی به کارنامه مجالس قبلی داشته باشید هر جا مردم پای صندوق نرفتند فاجعه بار ترین مجلس ها را داشتیم برای نمونه در مجلس قبلی قانونی مصوب شد که متهم سیاسی امنیتی در جند ماه اول وکیل داشته باشد و فقط می تواند وکیل معرفی شده از دستگاه قضاییه داشته باشد بله دوستان راه دموکراسی سخت و ارام و بزحمت است و ثبات قدم و تحمل می خواهد از امیرکبیر و مصدق و .... تابه الان افراد زیادی برای ان تلاش کردند و جان و ابرو دادند براحتی همه را به یک چوب نرانید
حداد عادل بهتر است ادای دلسوزها را در نیاورد. هنوز آنقدر ها نگذشته که مردم فراموش کنند برنامه ی نود چرا تعطیل شد و یا چگونه در نظرسنجی انتخاب بهترین برنامه ی شبکه ی سه تقلب شد. ایشان اگر دلسوز بودند نمی گذاشتند زیر نامشان کسی اینگونه گردن کلفت کند. این ها گوشه ای از آنچه در کل کشور می گذرد را نشان می دهد. آقایان نفس ایران و ایرانی را بریدند و تازه در کسوت دلسوزی و خیر خواهی هم ظاهر می شوند.....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اول فامیلهای در جه یک را در صدا و سیما میفرستند تا روی دهن مردم در پیش مقدمه قبل از انتخابات کار کنند سپس با روش مهندسی دور بعد از انتخابات و کسب اعتماد مردم اهداف سیاسی خود را به پیش ببرند . در صورتی به دمکراسی از ته دل اعتقادی ندارند .
کاش منم فرزند حداد بودم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
ابن آدم های مانند حدا د چهل سال تمام مملکت را به باد دادند وحالا هم حرف می زنند ناهاشمی ونه روحانی ونه سایر مسولین به مملکت خدمت نکردند تنها همان احمدی نژاد بود که به مردم خدمت کرد ودرود بر او که عالی بود
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
برایت متاسفم
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
احمدی نژاد هم یکی از اصولگراهای نا موفق بود که کشور را به لبه پرتگاه کشاند
مهندس موسوی که دلسوز این انقلاب و مردم است را اجازه فعالیت بدهید اکر میخواهید نجات یابید! .
عامل بدبختی مردم همینا هستن و همچنین حزب رقیبشون
این چه رای و انتخاباتی هست که نتیجش میشه بدبختی و فقر و گرانی و ...
انتخابات چه نکته مثبتی تو معیشت و فرهنگ و زندگی مردم داره
بخدا نباشع بهتره
اولاً که اصلاح طلب ، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا!
دوم اینکه ، اصولگراها هر موقع که میدونن مشارکت مردمی پایین هست ، شانس خودشون رو بالا تصور می کنند و تصورشون هم درست هست چون اگه اکثریت مردم در انتخابات شرکت کنند و بخوان بین بد و بدتر به بد رای بدن ، اصولگراها هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارن، مگر در شهرهای کوچک و دورافتاده!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
برای من اصلاح طلب روشنفکر و با تجربه علمی و عقلی تمام نشده . من هر فردی را اصلاح طلب نمیدانم . اصلاح طلبی اولین شاخص سیاسی آن . اعتقاد به آزادی بیان . قلم و عقیده هست . دوم حق انتقاد و باور به دمکراسی و احترام به رای مردم و خصوصی سازی اقتصاد اگر این چند شاخص و تعریف را نداشته باشد اصلاح طلب نیست بلکه همان اندیشه گذشته هست
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
راه واقعی اصلاحات است ولی نه آنهایی که ادعا دارند و توانایی ندارند.
جمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
تئورسین اصلاح طلب آقای تاجزاده که نظرش دقیقا بلعکس شماست ایشان در مصاحبه با روزنامه جمهوری با وقاحت تمام چارچوب اصلاح طلبی را تشریح کردند یه نگاه بنداز به اون مصاحبه
اصولگرایان در این انتخابات هم از اصلاح طلبان شکست میخورند. هیچ شکی نیست. مجلس بعدی حداقل ۶۰ درصدش اصلاح طلب خواهند بود.
ببینید کی گفتم...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اصولگرایان در همه ارکان و ادارات کشور و لشکری و نهادها و تلویزیون حضور دارند و بودجه دارند من نمیدونم برای چی برای تصاحب قدرت دست پا میزنند حداقل سه بخش از امور سیاسی مثل ریاست جمهوری و مجلس و شورای شهر را فقط جهت رحم به ملت خالی بگذارند در صورتی که همین سه بخش از ایدولوژی خودشات تبعیت میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
کی شرکت میکنه که اینا شکست بخورند؟
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اگر انتخابات شفاف و بیطرفانه باشد حق با شماست ولی اصولگراها میخواهند بمانند وبه هر طریقی در نتیجه انتخابات و شرکت مردم برایشان اهمیت ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
بزک نمیر بهار میاد
خیلی زیادی امیدواری با افتضاحاتی که در طول تاریخ بی نظیر بوده چه توقعاتی دارید
همه باختند
اصلاحطلبان و اصولگراها همه باختند

اکثریت مردم به انتخابات فکر نمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
دقیقا
آقای دکتر خوب فهمیده اند ایندفعه نه اصولگرایان و نه اصلاح طلبان. شانسی نخواهند داشت. این ژست گرفتن ها نوعی فرار به جلوست. اتفاقا نتایج همه را غافلگیر خواهد کرد. الیس الصبح بقریب(آیا صبح پیروزی نزدیک نیست؟). نتایج تهران لیستی 30 به صفر که یادشان نرفته؟؟؟؟؟
رای بدیم ؟!! خخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
ویژگی اصولگرایان : 1.خود مردم پندار 2.متوهم 3.فاقد هر گونه جذابیت برای نسل جوان4..تابع قوانین گذشته 5 .تحریم آینده 6.تحریم تکنولوژی مدرنیته اینترنت 7.تحریم تمام جهان
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
ایشان خیالشان راحت باشد که اکثریت مردم در انتخابات شرکت نمی کنند
و شاید اینطوری بشود که تکلیفشان را روشن کنند
همه اش مال خودتان و ما را به خیر هیچکدامتان امیدی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
این آرزوی اصولگراهاست که مردم رای ندهند تا آنان براساس همان تعداد اندک رای سنتی برنده شون
در یک میدان بی رقیب امید دیگه چی معنی می ده؟! هر وقت به اطلاح طلبان فعلی فکر می کنم یاد این جمله معروف می افتم که سرخپوست خوب، سرخپوست مرده است ... خلاصه: فعلاً تفاوتی بین اصولگرایان و اصلاح طلبان فعلی نیست. فقط اتفاقی که افتاده اینه که دقیقاً به همین دلیل، حامیان اصلاح طلبی برعکس طرفداران اصولگرایی دیگه به کسی رآی نخواهند داد!
چون کسی امسال شرکت نخواهد کرد مجددا اقلیت ۱۰ درصدی امیدوار به رای حداقلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
علت شرکت نکردن هم گندکاری های مدعیان دروغین اصلاحات
ایشان خودشان کی از 250 شغلشون دست میکنند؟
با این مشکلات اقتصادی مردم حواسشان به همه جیز هست الا رای به عده ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
مردم را فقط شما ها خوب میفهمید؟
رطب خورده منع رطب نتوان کرد.
یک کتاب میشه نوشت بنام کمدی.
در جایی که مردم روز بروز دارند از مسئولان بیشتر فاصله میگیرند ، افرادی که اساسا باعث مشکلات برای مردم شده و میشوند امید دارند مردم رای بیشتری به اونها بدهند! یک ضربالمثل هست که میگوید : تو اول برادریت را ثابت کن ،بعد ادعای ارث و میراث کن! حالا جریان اصولگرایان شده! اول ثابت کن که اصلا مردم رای میدهند!؟ بعد بگو امید زیادی به پیروزی در انتخابات داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
به زودی حضور پرشور مردم را خواهید دید مثل انتخابات 90 که تحریم کردید ولی مشارکت کاهش نیافت
گل اصول گرایان آقای حداد چقدر در دور قبل چقدر رای آورده که حالا صحبت بز پیروزی می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
یادتون رفته روحانی آن هم با نقاب اعتدال و نه اصلاح طلبی با هفت دهم درصد آرا
پیروز شدیعنی270 هزار رای
همه تون امتحان پس دادید،چپ و راست هم نداره.
اگر ملت بخواهد کسی را انتخاب کند که برای مردم نه برای خدا کار کند چکار باید بکنند اقا من نمیخواهم مردان خدا مردان مردم میخواهم چهل سال مملکت دست مردان خدا بود بسه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
حرف حق را زدی
حالم از اصولگرایان پر رو و دگم و اصلاح طلبان بی عرضه به هم می خوره .
رییس ستاد انتخاباتی اصولگرایان دولت آقای روحانی است.
و اعضای ستاد انتخاباتی آنان شورای شهر تهران و لیست امید مجلس.
چون اصلاح طلبان با بی برنامگی در عملکرد، به ویژه عملکرد اقتصادی، اصولگرایان را بسیار امیدوار کرده اند.
5 سال از احمدی نژاد بد گفتند ولی حتی یک پنجم او کار اقتصادی نکردند و غرور ملی را نیز حفظ نکردند
بعد چهل سال واندی هنوز دنبال نیروی انقلابی می گردین . نیروی انقلابی در زمان شاه وتغییر رژیم معنی ومفهوم داشت . بعد انقلاب قائدتا این اصطلاح کاربردی ندارد . درضمن بعد از چهل سال نیرو های انقلابی دیگه کارآمدی خودشان را ازدست داده اند مثل همین آقای حداد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
تنها نظر کارشناسی که خواندم همین نظر هست براز اینکه بعد از هر انقلابی به هرحال شعارها باید به قانون تبدیل شود و دوم اینکه ماندن انقلابیون برای همیشه در قدرت سیاسی هم بین خودشان دچار چالش و تنش میشوند و هم این اختلافات به سطوح اجتماعی مردم رسوخ میکند و این مشکلات و اختلافات ماندگار خواهد ماند . دمکراسی این حسن را دارد که میگوید با رفتن افراد از گردونه قدرت اختلافات سیاسی انها هم از حوزه سیاسی کنار خواهد رفت و مردم راحت میشوند
از اصول گرایان عزیز خواهشمندم با قدرت در صحنه حاضر شده و تمام کرسی های مجلس را قبضه کنند و تیر خلاص را بر پیکر نحیف و بی رمق مردم زده و آنان را خلاص کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
تیر خلاص را دوستان پر ادعای اصلاح طلب شما زده اند الان زمان احیاء و امید به زندگی است
ما رای بده نیستیم
سلام. دوران اصولگرایان و اصلاح طلابان و حزب ها گذشته است. همه شما امتحان پس دادید و مردود شدید. ای کاش کسانی بیایند که فارغ از حزب و منافع حزبی به فکر خدمت به مردم بیچاره و مستضعف باشند.
دلیل امید اصولگرایان 2 چیز است: اول اینکه پیشبینی می کنند با تخریب آخرین امید مردمسالاری دینی که حسن روحانی بود مشارکت مردم در انتخابات بسیار پایین باشد و محدود به 5 تا 10 درصد هواداران جناحشان شود. امید ثانی شان هم نظارت استصوابی است. بنابراین، چرا امیدوار نباشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
مجید دلیندم پاشو از خواب
اتفافا این احساس اگر در جناح جنابعالی انشااله رخ ندهد شاید گامی رو به جلو باشد
بشینید ما رای بدیم
اقای حداد درست میگوید این مردم هستند که دولت ومجلس را با عدم نارضایتی درهردوره 8ساله به روش سنتی در اختیار 2جناح مخالف قرار میدهد تاکید کرد دراین دور به اصولگرارایان میرسد ولی به اصل قضیه که اهمیت دارد توجه نکرد مردم برای فرار ازاین بدبختی هاکه دولتها برایشان به ارمغان اورده اند وبه جهت نداشتن افراد مورد دلخواه ازمیان بد وبدتر بد را انتخاب وحق انتخاب حقانیت نداشته اند واگر رای بر ازادگی وتوانایی باشد یقین یک سوم نمایندگان فعلی رای نخواهند آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
دوست عزیز حداد عادل درست نمیگوید . شما نیاز به مطالعه زیادی در باب حکومت و ملت ها و اشنایی با دیگر حکومت های جهان دارید . در دمکراسی تعریفی بنام اینکه من بشما معرفی میکنم شما انتخاب کنید . شما وقتی مثل مثلا ترکیه و المان و ژاپن و ایتالیا حزب نداشته باشی واقعا تعریف این روش چگونه هست . الان تمام تقصیرها با مردم هست ؟ انهای که این افراد را گل چین کردند باید جوابگو باشند . ایران نیاز به اصلاحات شدید سیاسی و ساختاری نیاز دارد .
ايا اصول گرايان هم در پرستوبازي دستي داشتن .
انتخابات سال 1376 که با تاکید ریاست جمهور وقت شفاف وبدون حاشیه برگذار گردید نشان داد که اصلاح طلبان به چه میزان از اصولگرایان از نظر تعداد بیشتر هستند وپس از آن همیشه اصولگرایان دغدغه داشته اند تا بنوعی از آراء مردمی عقب نیافتند وپر واضح است در طول اینهمه سالها اصلاح طلبان رشد بیشتری داشته اند لذا برای پیروزی اصولگرایان یا باید اصلاح طلبان از شرکت در انتخابات خودداری کنند ویا اینکه اصولگرایان موقتا ومصلحتا جامه اصلاح طلبی بپوشند" مانند آقای روحانی " والا همیشه وهمیشه از نظر تعداد اصلاح طلبان بیشتر هستند وهر انتخاباتی را چشم بسته خواهند برد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اصلاح طلبی از زمانی بوجود امد که مردم با درخواست و التماس نتوانستند خواسته های خود را از طریق رای و نمایش دمکراسی و مصالمت جویانه و منطقی به گوش حاکمیت برسانند بنابراین طی ۲۰ سال سکوت در بین همان تایید صلاحیت شدگان افرادی را که به شعار و مطالبه مردم توجه داشتند رای دادند بنابراین اصلاحات چون بر امده از قشری خارج از قدرت و ثروت و باند بازی و جناحی هست همیشه برنده خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
سی سال هست که دولت و ثروت و قدرت دست شما اصلاح طلبان همیشه طلبکار بوده بسه دیگه فریب پروگاندای تبلیغاتی و هوچی گری های مظلومانه شما را نمی خوریم
اول چاله رو بکن بعد منار بدزد
اول ببین کسی اصن رای میده بعد بیا اصول طلب !اصلاح گرا کن ! خخخ
حتما ۶۲درصد مردم در انتخابات شرکت می کنند یا ممکن هست ۲۶درصد. شرکت کنند
امید بر جوانان عیب نیست! :-)
یعنی در این مملکت بجز این چند نفر رجال سیاسی دیگه ای نداریم؟ این جوان ها که می گن باید بهشون بها داد پس کی نوبتشون میشه؟
تنها راهی که امکان داره باعث شرکت مردم در انتخابات بشه برداشتن نظر استصوابی شورای نگهبان از انتخاب نمایندگان هست. تنها این ترفند می تونه کارگر باشه و احتمالا از همین ترفند استفاده خواهید کرد.
ای کاش اینهایی که سالها در مناصب بالا هستند از هر حزب و گروه
می فهمیدند که تکلیف خود را بیشتر از حد هم انجام داده اند و بروند کنار جا را برای افکار تازه تر خالی کنند.
الان یه سریا میان میگن اگه ما رای ندیم تندروها کرسی هارو میگیرن پس بریم رای بدیم یا کاری نکنیم دشمن شاد بشه بریم رای بدیم . هههههههههه ایرانه دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
هر کی بیاد فرق نمیکنه کشور دست همین تندروهاست
نتیجه انتخابات چپ و راست ، اصولگرا و غیر اصولگرا فقر و بدبختی مردم است مجلس بی کفایت نتیجه ان مشخص است
نمایندگان و رئیس جمهور آینده با کلیک کردن ضمنی و مبهم روی ضد ارزشها رای جذب می کنند و انتخاب می شوند.
با سلام
به نظرم کسانی که به نظرات مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری قدرت وبه کارگیری جوانان عمل ننموده وحداقل نیمی از شغلها ومناصب خود را به جوانان واگذار نمی کنند
نبایستی امیدی به جامعه جوانان جهت پشتیبانی ویا متابعت از نظر اتشان داشته باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
دوست عزیز شما با این فرمایش بطور ضمنی میفرمایید
مسولان به حرف مقام معظم رهبری گوش نمی کنند این یک توهین است چرا که اگر چنین مسولی هست چرا الان
سر کار است واخراج نشده و اگر نیست نعوذبلله شما میفرمایید رهبری پس موافق هست که اقدامی نمیکند؟
جناب حداد أصول گراها در اين چهارسال كه نماينده كمتري در مجلس داشتند جز كارشكني در دولت ومجلس كار ديگري انجام دادند
کلا اصلاح طلب و اصول گرا تو این چهل سال فقط به فکر بچه هاشون بودن تا ملت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
دقیقا
با این تورمی که روحانی چپوند تو پاچه مون فکر کنم موقع انتخابات هر برگه فرم رای خداد تومن آب میخوره . بعد می بینن تا پایان وقت پشه پرونیه و 90 درصد برگه ها سفید و استفاده نشده باقی موند
اصلاح طلب و اصول گرا دو روی یک سکه هستید.
شک نکنید اصول گراها برنده انتخابات میشن چون مردم دیگه شرکت نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
نتیجه مدیریت قاجاری اصلاح طلب نماها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
دقیقا
اصلاح طلب و اصولگرا هیچ فرقی با هم ندارند
همه ویژگی اصولگرایی در احساس تکلیف کردن است. اگز این احساس نباشد اصولگرایی با اصلح طلبی تفاوتی ندارد
یکی با دلیل بفرماید مجلس مستقل . و در راستای خواسته های مردم. است وفرمایشی نیست.
میگم اصلا انتخابات را بی خیال بشین شما میگین برنده ما هم میگیم برنده شدین ان همه اصراف هم در انتخابات الکی نمیشه
اقای حداد ترا خدا شما یدفعه احساس تکلیف نکنید
مردم عادی اگر اصلاح طلبها رای بیاورند فقیرتر می شوند و اگر اصول گراها رای بیاورند باز فقیرتر می شوند در واقع سطح زندگی ما مردم عادی به نتیجه انتخابات بستگی نداشته و روز به روز فقط فقیرتر و بیکارتر و ... می گردیم
اصلاح طلب و اصوالگرا همش قصه هست. روزگار مردم رو سیاه کردن. حالا هم دنبال رای هستن. مواظب باشید یه وقت یه انسان از اطرافیونتون برای اینکه خودشو بندازه سر زبون ها نره کاندید بشه و بعد هم تایید صلاحیتش بکنن، اون وقت بگید قوم و خویش هست برید رای بدید. امروزه باید دسته جمعی و ملی فکر بکنیم. اینا فقط میگن یه انتخاباتی برگزار بشه، دیگه نتیجش برای مردم چی هست مهم نیست.
اقای حدادعادل لطفا به هم حزبیهاتون بگین من ۱۹ اسفند ۵۵میلیون برای فروش فوری ساینا تحویل ۴۵ روزه به حساب ... واریزکردم الان ۱۱۳ روز گذشته اصلا هم جوابگو نیستن
پیگیری کنند شاید دل ما هم خوش شد دلگرم شدیم رای بدیم
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پدر مردم دراومده جناب حداد دیگه کافیه یه سر به ادارات کشور بزنید وبببینید که چگونه در حال کاستن حقوق پرسنلند یا در حال تعدیل
اگر خود مقام معظم رهبری نمایندگان را انتخاب نمایند بهتر است تا اینکه کار به لیست های خاتمی برسد
ایشون فکر میکنن سطح فکر مردم خیلی پایین اومده ؟یا جدیدا کار خاصی کرده اند ؟ یا دلشون برای مردم بیشتر از بقیه میسوزه و یا .....
کاش آقای حداد اجازه میداد کسان دیگر که نیروی جوانی نیز دارند خدمت کنند ،اجرکم الله آقای حداد
اصولگرایان تنها امیدشان شورای نگهبان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
اصلاح طلبان هم تنها امیدشان حمایت بی بی سی و من و تو است
پیشنهاد میکنم ابدا به لیستها از هر دو طرف رای ندهیم برویم مثلا دنبال بی تجربه ترین و بدترین گزینه ها و آدم هایی که ابدا سواد و تجربه ندارند و گمنامند. نباید گذاشت حتی یک نفر از لیستها رای بیاورد
کسی که ادعای تکلیف میکند ، قصدش این است که به هیچکس جوابگو نباشد و هرچه دلش خواست انجام دهد و به قانون پایبند نباشد.بلاخره در یک قرار داد کار کسی که دستمزد میدهد حق نظارت باید داشته باشد . سابقه چنین رفتاری را نشان نمیدهد.
اقای حداد کوپنیش کنید
من هم انشاء الله اگر همسانسازی حقوق بازنشستگان اجرا شد در انتخابات شرکت میکنم و به غیر اصولگرا و اصلاح طلب رای میدهم
پس به امید اجرا شدن همسانسازی حقوق بازنشستگان
شخصی میگفت شاید کی از علائم آخر زمان توافق اصولگرایان و جبهه پایداری بدر انتخبات باشد
چپ یا راست هر دو طرف فقط جیب خودشونو میبینن
وقتی نظرات رو میخونم پی به میزان محبوبیت اقای حداد عادل نزد مردم میبرم ! خخخخخخ
اقای دکتر عادل یکی از کسانی که باید التماسش کنیم سمت انتخابات و حکومت و نظام نیاد شما و اعضای خانواده پرشمار شماست.
اصولگرایی پلی است به سوی جنگ فلاکت فقر چپاول
از آقای تکرار نژاد چه خبر!
جناب دکتر برو شعرت را بسرای. لطف کن سیاست و اقتصاد رو بده دست تحصیل کرده های متعهد این رشته انصافا دکتر جان تو دوران مجلس نشینی چه کاری برای قشر محروم کردی من تا عمر دارم بابت اصرارت بر تغییر ساعت و داستان یارانه ها تو رو نمی بخشم.
آقای حدادعادل...چرادست برنمیداری ازاین اظهاروجودکردنت؟...پدربیامرز...نسخه های شماهادیگه به درداین ملت وکشورنمیخوره..چندصباحی کشوردست خودتونم بوده...هیچ گلی به سرملت نزدی..دوست داری بدوبیراه بشنوی؟
همه ارگانهای انتخاباتی در خدمت این آقایونند.وقتی کسی بجزاینهاتاییدنمی شودانتظارداریدمردم نماینده ای داشته باشند؟
من بازنشسته اصلا رای نمی دهم تا مشروعیت آقایان اساسا زیر سوال برود. مگر باهنر نگفت رای کم تر از نصف به منزله رفراندوم مشروعیت است!! ؟؟ خب ما رای نمی دهیم تا دستگیرتان شود تا تغییراتی اساسی در نحوه نگرش اصولگرا و شورای نگهبان بوجود نیاید مشروعیت هم نخواهید داشت. ضمنا ما را از روی کار آمدن اصولگرا نترسانید . همین حالا هم سر کار هستند. صدا و سیما ، شورای نگهبان ، قوه قضائیه ، نیروی انتظامی ، .......... همه دست خودشونه. ما فقط بازیچه هستیم برای مشروعیت دادن به آنها در هر انتخاباتی. پس دیگر رای نمی دیم. والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
آفرین کاملا درست گفتی همیشه مملکت دست اینا بوده
از اصول گرایی دم می زنی ، مگر اصولی هو باقی مانده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار