بازدید 16777
نقوی حسینی در گفت‌وگو با «تابناک»؛

اصولگرایان در انتخابات میدان‌داری خواهند کرد/ مردم به کسی جز اصولگراها رأی نخواهند داد!

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید، در صورتی که مشارکت مردم در انتخابات قابل توجه باشد، باز هم به اصولگرایان رأی می‌دهند، گفت: طبیعی است که به اصولگر‌ایان رأی بدهند، چون اگر به اصولگرایان رأی ندهند، به چه کسی می‌خواهند رأی بدهند، باید به اصولگرا‌ها رأی بدهند.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 28 June 2019

اصولگرایان در انتخابات میدان‌داری خواهند کرد/ مردم به کسی جز اصولگراها رأی نخواهند دادبیش از هشت ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان مانده، ولی جناح‌های سیاسی از هم اکنون مقدمات کار را برای حضور هرچه بیشتر در انتخابات حاضر می‌کنند؛ البته هنوز زمان زیادی تا داغ شدن تنور آن باقی مانده، ولی فعالیت جناح‌های رقیب در حال شکل‌گیری است.

به گزارش «تابناک»؛ هرچند تکاپو در میان جناح‌ها برای انتخابات آغاز شده، اثری از آن در جامعه به چشم نمی خورد. به اعتقاد برخی افراد سیاسی، مشکلاتی که در دو سال اخیر پدید آمده و همچنین عدم موفقیت دولت و جناح اصلاح‌طلب در پیشبرد اهداف خود، باعث شده تا کشور با احتمال مشارکت پایین مردم در انتخابات روبه رو شود.

البته در این میان، برخی طرفداران جناح رقیب اصولگرایان، بر این باورند که برخی اصولگرایان از میزان مشارکت پایین استقبال می‌کنند و همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مشارکت را در حد ممکن کاهش دهند. به اعتقاد این افراد، پمپاژ خبر‌هایی از جنس ناتوانی دولت، باعث کاهش اقبال مردم از جناح رقیب خواهد شد که این عامل خود باعث تقویت جبهه اصولگرایان می‌شود.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با تابناک اظهار داشت: مشارکت در انتخابات به پیش زمینه‌های بسیاری بستگی دارد؛ مشارکت مردم، اتحاد و انسجام جبهه‌ها و گروه‌ها و انتخاب گزینه‌های انتخاباتی از جمله مواردی است که بر انتخابات تأثیرگذار است.

وی گفت: فضای جامعه، اما معمولا به این شکل است که اگر حزبی روی کار باشد و نتواند موفقیت‌های لازم را کسب کند، اقبال مردم درباره آن حزب کم می‌شود و حزب رقیب میدان‌داری می‌کند. در حال حاضر هم وضعیت در کشور ما به همین شکل است و چون اصلاح طلبان، نتوانستند رضایتمندی کسب کنند، اقبال به سمت اصولگرایان است.

این نماینده مجلس افزود: مردم ما از شرایط موجود در کشور بسیار ناراحت و عصبانی هستند؛ بنابراین، طبیعی است که اصولگرایان و جریان رقیب از این وضعیت بهره خوبی ببرند.

وی در پاسخ به این که اگر مردم نخواهند به اصلاح طلبان رأی دهند، رأی خود را به صندوق اصولگرایان خواهند ریخت نیز گفت: قطعا مردم به اصولگرایان رأی می دهند. خرداد ماه سال ۷۲، ۱۷ میلیون در انتخابات ریاست جمهوری به سیدمحمد خاتمی و ۷ میلیون به ناطق نوری رأی دادند؛ اما در سال ۸۴، اوضاع برعکس شد و مردم در مقابل هاشمی رفسنجانی و کروبی و معین، رأی خود را به احمدی نژاد دادند. به هر حال، فضا این گونه است و وقتی اصلاح‌طلبان موفق نشوند، مردم رأی خود را به اصولگرا‌ها می‌دهند و زمانی هم که اصولگرایان موفق نیستند، رأی‌ها به سمت اصلاح‌طلبان می‌رود و این پروسه همچنان ادامه خواهد داشت و انتقال قدرت در جناح‌ها تکرار می‌شود، که البته در همه جای دنیا نیز به همین صورت است.

این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: اینکه گفته می‌شود، اصولگرایان روی رأی ندادن مردم حساب ویژه باز کرده اند، درست نیست. ما خواهان افزایش مشارکت هستیم و تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا مردم پای صندوق‌ها بیایند.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید، در صورتی که همه مردم بخواهند در انتخابات مشارکت کنند، باز هم به اصولگرایان رأی می‌دهند، گفت: طبیعی است به اصولگر‌ایان رأی بدهند، چون اگر رأی ندهند، به چه کسی رأی می خواهند بدهند، باید به اصولگرا‌ها رأی بدهند.

وی در پاسخ به این که برنامه اصولگرایان برای پس از انتخابات چیست تا باعث استقبال بیشتر مردم شود نیز گفت: من سخنگوی اصولگرایان نیستم، ولی طبیعی است، زمانی که جریانی نتواند رضایتمندی ایجاد کند، جامعه به سمت مخالف آن می‌رود، چون عملکرد آن‌ها قابل دفاع نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۷۷
انتشار یافته: ۲۳۴
اصولگرا و اصلاح طلب فقط دوتا کلمه برای گول زدن مردم و رسیدن آقایون و آقازاده هاشون به ثروت و رانت و خالی کردن جیب مردمه. هیچ فرقی هم نمیکنه کی نماینده بشه یا رییی جمهور از چه طرفی باشه. مردم هرروز فقیرتر میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
به همین خیال باش . قطعا بشما رای نخواهم داد . برای اینکه اصلا شما احزاب را قبول ندارید هنوز تعریف از سیاست و اقتصاد ندارید . سیاست و اقتصاد شما با حساب تفکر کدخدامنشی هست . با زرنگ باشی با نطارت استصوابی برای اینکه جناح اصلاحات پیروز نشود اولا کاندیدش را رد صلاحیت کردید دوم با اوردن روحانی و با زرنگ بازی و تصرف شعار اصلاحات با این ترفند اصلاح طلبان واقعی را هم پیش مردم ضربه زدید که برای همیشه از این طریق از دست جناح رقیب راحت باشید . من به هرحال از این خواب بیدار خواهند شد . متاسفانه شما حزب سوم که برامده از مردم باشد را هم قبول ندارید ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
کیسه هر دو تا جناح به تن ملت خورده و نتیجه اش این اوضاعیه که داریم میبینم
من که برای اولین بار واقعا هیچ انگیزه ای ندارم برای شرکت در انتخابات
معلم ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
خواب زده بیدار نمیشه
سلام
| Germany |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
ملت باید مقاومت بکنن. مقاوت هم هزینه داره. من ک نه اجاره خونه. میدم. دغدغه شغلی هم ندارم. محل کار وزندگی من یکجاست مشکلی ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
من هم می خواستم همین ها را بنویسم
دقیقا همینطوره
ما رای می دیم که یه عده بشن نماینده یا رئیس جمهور و بخورن و بچاپن ولی سیاستها اصلا تغییر نمی کنه
ما هر روز ضعیف تر و فقیر تر می شیم و اونها آقازاده هاشون را می فرستند آمریکا و بلند تر شعار مرگ بر آمریکا سر می دن
دست همه رو شده از اصلاح طلب تا اصولگرا تا مستقل
همه از یک فیلتر رد می شن و همه قلبا یک اعتقاد دارند که اتفاقا رفع درد و رنج مردم ایران جزو تعهد و اعتقادشون نیست
کی ما را از مستاجری و بیکاری و فقر نجات می ده ؟؟هیچ کس
چون اونها به دنبال آرمانهای خودشون هستند که هیچ ربطی به آینده و رفاه و زندگی ما ملت ایران نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
خلاصه، هر دو سر و ته یک کرباسند
جهان آرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
بادرودجناب حسینی بزرگوادی بفرمائید کارراآسان بفرمائید درمجلس طی یک مصوبه انقلابی ثت نام برای انتخابات مجلس آینده رابرای غیراصولگرایان ممنوع کنند انشاالله شورای نگهبان هم مساعدت می فرمایند یاازحالا اعلام کنند صلاحیت غیراصول گرایان ردشده عنایت بفرمائید انشاالله اجرکم عندالله. معجور باشید اصلاچرا دراین شرایط اقتصادی این همه هزینه بهکشور تحمیل شودبدون برگزاری انتخابات مجلس اصولگرا یان عزیز پیروز انتخابات معرفی شوند دعاگوخواهیم شد
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
اتفاقا من انتخابات بعدی شرکت میکنم تا ثابت کنم دمتون گرم با این تورمتون . دمتون گرم که دیگه نون خالی هم بزور میخوریم . دم اون رقصیدنهاتون گرم با روبان و ساپورتهای تنگ بنفش که برسیم به اقتصاد ونزوئلا . آره هزار بار شرکت میکنم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
اگر روزی اقا در انتخابات شرکت کنه من فقط رای میدم وگرنه هرگز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
مردم اصلا رای نمی دن دیگه!!!!!!! بفهمید!!!!!
هاشم رجایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
یه کلمه توی این تیتر آشناست مردم
جمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
اصولگرا واصلاح طلب چیه کدومه صابون هردو به تنه مردم خرده ما فقط به انقلابی رای میدیم فقط انقلابی فقط انقلابی مردم بگردین انقلابی پیدا کنید فقط انقلابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
من به یک کاندید اصلح رای میدم کاری به برچسب و جناح اون ندارم چون جناح و حزب تو ایران واقعیت نداره
"مردم فقط به اصول گراها رای خواهند داد "
این خودخواهی ریشه دار است .مردم نه به اصلاح طلبان اعتماد دارند نه به اصولگراها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
احسنت... من که دیگه رای دادن رو توهین به شعور خودم میدونم
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
چهره اصولگرایان برای مردم کاملا شناخته شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
بخصوص اصولگراها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
نه قم خوبه نه کاشون
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
تعداد معدود خودتانید که به خودتان رای می دهید مردم دیگر رای به منتصبین شما نخواهند داد ،پس مطمعنا با رای کم وارد مجلس خواهید شد....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
مهم نیست که مردم به کی اعتماد دارند. مهم این است که مردم در همین نیم چه انتخابات به هر کسی هم رای بدهند نتیجه نهایی یکی است. نمونه آن هم رئیس جمهور که بالاترین مقامی است که به اصطلاح مردم او را انتخاب می کنند اما خود رئیس جمهور می فرماید من یک تدارکاتچی (آبدار چی) بیشتر نیستم.
کاملا درست میفرمایند چون اونهایی که به اصلاح طلبان رای میداند میخواستنند آخرین راه نجات را امتحان کنند که دیدیم نشد آنچه مردم انتظار داشتند پس این دوره اصلا شرکت نمیکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
و شرکت نکردن یعنی برنده شدن اصولگراها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
بسیاری از سیاست مداران دچار توهم میشوند و آن ناشی از ظعف تحلیل جامعه،جدا ماندن از جامعه،و سرمست بودن از قدرت است.اما احتمالا از این دوره به بعد مردم شوک شدیدی به این سیاستمداران در انتخابات ها وارد میکنند شاید از خواب بیدار شوند.آقایان باید بدانند که بعضی شوکها خطرناک است،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
من به روحاحی رای دادم ، چون آخرین امیدم به اصلاحات بود. الان هم دیگه رای نمی دم. اونهایی که به روحانی رای دادن خیلیهاشون دیگه رای ننی دن. این دوره مشارکت پایین هست و اصولگراها برنده هستتد.
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
دوست عزیز ناظرین صندوق چه گناهی کردن از صبح تا شب پشه بپرونن ؟ تورم 2000 درصدی و گرسنگی رو عشق است . باید رای داد به صادرات تا آخرین ذره و هست و نیست مواد غذایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
خطاب به 1423

این طور اظهار نظر کردن ، یعنی دعوت مردم به پای صندوق .

ما در این سالها با گوشت و پوست و استخوان خود درک کردیم که نه اصلاح طلب و نه اصولگرا درد مردم رو نمی فهمند . من رای نخواهم داد . هر کس هم رای میاره بیاره ، مهم نیست .
خواب خوشی دیده اید!
اصولگرایان و توهم پیوند جدانشدنی
مگر مردم چاره ای دیگر هم دارند ، فکر کردین شورای نگهبان به امثال تاجزاده اجازه حضور خواهد داد ، وقتی تمام نهادهای حاکمیتی چه مادی و چه معنوی در خدمت حضرتعالی باشند و مردم هم انگیزه نداشته باشن باید هم برای رقیب گری بخوانی ؟؟! هر چند در سه انتخابات اخیر تهران ۳۰ بر صفر بازنده شدید .و دلخوش به شهرستانهای کوچک بودید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
شورای شهر تهران و خیلی شهر های دیگه بدون نظارت استصوابی افتاد دست اصلاح طلب ها نتیجه شده فقط تغییر نام چند تا خیابون اصلاح طلب ها فقط خوب حرف میزنن البته خیلی از به اصطلاح اصول گرا ها هم همینطور ولی به طور نسبی کافیه شهر دا ی قالیباف با شهر داری اصلاح طلب ها مقایسه بشه
"آش ماش، تو همین خیال باش"از کجا نشات گرفت؟
من موندم این مردمی که اینا میگن کی هستن .اما اون مردمی که من میشناسم توی انتخابات شرکت نخواهند کرد
رای مردم ؟!!!!
واقعا هنوز بايد راي بديم؟؟؟؟ بس نيست ديگه اين همه مصيبت؟؟؟؟
راست میگین نظارت استصصصصوابی راحذف کنید تانمایندگان واقعی مردم بیان . اون موقع می فهمین چندمرده حلاجین.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
دقیقاااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
کدوم نماینده؟ همین آقای روحانی و مرحوم هاشمی سابقا اصولگرا تشریف داشتن! آقای عارف که اصلاح طلب بود اونقدر روحانی رو برتر از خودش میدونست که به نفعش کنار کشید، اصلاح طلبها با بهترین مهره هاشون اومده بودن به انتخابات. فرافکنی نکنید.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
اره راست میگه نظارت استصوابی رو حذف کنید نتیجه میشه یه چیز شبیه شورای تهران که بدون نظارت استصوابی یکی مثل نجفی بشه رئییس جمهور
تو راست می گی!
مشخصه که ایشون درک درستی از جامعه ی ایران ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
ایشون اصلا درک ندارن
من به هيچ كدام راي نمي دهم. دفعه قبل هم به هيچكدام راي نداده بودم
مردم دیگر گول امثال شما را نخواهند خورد.
یعنی تفسیر رو حال کنیم.....
دیگه تمومه ماجرا.دنیا این ندای مردم ایران را شنیده اما متاسفانه گوشهای شما بسته است.
من به هیچ فردی رای نخواهم داد. اصولگرا = اصلاح طلب
با سلام
صحبت های ایشون بوی فتنه ۹۸ رو میده
من که از رای دادن خسته شدم هی سعی کردیم به رای دادن اوضاع کشوربهتر بشه . ولی هررروز بدترازدیروز . من الان ناراحتم که من هم با رای خودم مسبب این روزهام . پس رای نخاهم داد
سلام، بدیهی است که در کشور تا انجایی آزادی داریم که یا به اصلاح طلب رای بدیم یا به اصولگرا....والسلام
البته با کمک بسیاری از نهادها اگه نتونید وارد مجلس بشین واقعا خیلی بی عرضه هستید ، خدا جناب جنتی رو براتون حفظ کنه ؟! کسی که در انتخابات اخیر نفر آخر انتخابات خبرگان تهران بود ؟؟! شده رییس خبرگان رهبری ؟؟! خدا رحمت کنه نفر اول رو ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
این اصولگرایان اگر حمایت نهادهای انتصابی را نداشته باشند و هزینه سیاسی و مالی نکنند در ته جدول لیست احزاب قرار دارند . یعنی رفتلر سیاسی انها با افکار عمومی اکثریت جامعه در تناقض هست
اگرراست می گید شورای نگهبان اصلاح طلبان را رد صلاحیت نکند تا بقهمید چقدر در ایران با شما هستند اره در نبود اصلاح طلبان شما بیشترین رای می اورید
پاسخ ها
پویا
| Germany |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
در انتخابات شورای شهر که عملا نظارتی وجود نداره
دیدیم این اصلاحطلبان چه کار کردند!! دیگه در انتخابات شورای شهر که نمی تونین بگین شورای نگهبان اصلیا رو رد صلاحیت کرد و ما با تیم دوم و سوم وارد شدیم
نفهمیدن نعمت بزرگی است
البته اگه ۱۵ درصد مردم در انتخابات شرکت کنند حتما اصولگراها رای می اورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
مثلا الان که بیشتر رای دادند چه گلی به سرشون زده شده، بین ایندو دو تا چه فرقی هست، راست وچپ ، حالا چه ۱۵ بیاد رای بده چه ۱۰۰طرف داره میاد،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
بیشتر از این هم شرکت کننده نداریم. چون عموم مردم شرکت نخواهند کرد. میماند 15 درصد جامعه که فرصت طلبان و تمامیت خواهان اصولگرا هستند
این دو گروه در مدیریت و عقاید یکی هستند فقط برای بدست اوردن قدرت از هم دیگر جدا شدهاند اگر گروهای دیگری وارد میدان نشوند شرکت در انتخابات کاهش محسوسی خواهد داشت
اصلاح طلب ، اصول گرا ، دیگه تمومه ماجرا
اگر منظورتان از مردم همان اقلیت تمامیت خواه است، حق با شماست.
واقعا فکر می کنی کسی رای میده؟
کی رای میده دیگه؟! اصولگرا چیه؟ اصلاحطلب کدومه. جمع کنید این بساط رو.
مردم خیلی خوب می دانند که مسبب این وضع چه کسانی هستند شما فقط با نظارت استصوابی و حذف رقیب پیروز می شود فرضا که چنین بشود با این شرایطی که خودتان بوجود آورده اید چه می خواهید بکنید
کل کشور دست اصولگرایان است دیگر نگران چه هستید همه مشکلات فعلی هم ناشی از عملکرد شما است
رای به اصولگرایان یعنی رفتن به اغوش جنگ ...عقب ماندگی ایران....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
البته با هم فرقی ندارن
آقای نقوی پیاده شو با هم بریم. در ضمن زرشک هسته داره ولی هسته اش کوچیکه
من در انتخابات شركت ميكردم و به اميد اصلاح به اصلاح طلبان ( كه در هر شرايطي آنها را بهتر از اصولگرايان ميدانم) راي ميدادم.
اما الان تقريبا از اصلاح كشور به دليل كارشكني نهادها و رقبا و اصولگرايان نا اميد شده ام ! پس راي نميدهم!
آقايان اصولگرا رايي كه به اصلاح طلبان داده نشود به شما داده نميشود بلكه تحريم ميكند!
شما اصولگرايان ده درصد راي سنتي داريد كه معمولا پيروانتان به دليل تكليف ! به شما راي ميدهند و به عملكرد شما كاري ندارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
آفرین. چقدر زیبا گقتی
مردم به جریان جدید و جوانی رای خواهند داد که مدعیان اصلاح طلبی و اصولگرایی رو به تاریخ بفرسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
مردم اصلا دیگه رای نمیدن! من تا حالا خودم را جر میدادمکه هم را تشویق به رای دادن کنم. حالا به هر کی برسم میگم ابله نشو رای نده که رای تو تایید مشروعیت اصولگرایانی است که از مردم نیستند
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
اصولا رای ندادن بهترین کاره!!!
حنای دو گروه دیگر رنگی ندارد
نه پس میان به امثال (تَکرار) رای میدن.
ان شاء الله مردم فارغ از این باندبازی ها، به افرادی جوان، متعهد و مجرب رای خواهند داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
این هایی که گفتید هیچ وقت تایید صلاحیت نمی شوند که بخواهیم به ایشان رای دهیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
هرچی توو بیست و سی میگن رو طوطی وار تکرار نکن. خودت یکم فکر کن. این همه رای دادیم چی شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
حیف که زرشک گرونه و هسته اش هم خیلی ریز!؟!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
این جوانانی که میگی اقازاده ها هستن و از مردم خودشون پس به حال مردم عادی فرقی نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
دوست عزیز

میشه چند نفر از این افراد جوان و متعهد و مجرب رو نام ببرید ؟

از این همه تبلیغات بی نتیجه و بدبختی آور خسته نشده اید ؟
به همین خیال باشید که به اصول گرا ، چپ و راست ، اصلاح طلب رای بدهیم مجلسی که کارایی نداشته باشد بهتر است بسته باشد . راستی از گرانی ، بیکاری تورم ، رکود ، اقا زاده ها ........... چه خبر ؟؟؟؟.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
من به گروه سیاسی یا طیف سیاسی یا فردی که دلش برای ایران و ایرانی باشد رای میدهم . منتها رای برای اصلاحات فراگیر .. اصلاحاتی که برای رونق اقتصادی و دوری از تنش های بین المللی باشد به نقوی و گروه فکری انها رای نخواهم داد چون وقتی در انتخابات اخیر بازنده شدند با هر روشی که بود خواستند با نهادهای انتصابی و تهدید رای مردم را بی اثر کنند . هر کس شعور سیاسی و فکری دارد براحتی میفهمد . انها پس از بازنده شدن در انتخابات هر روشی دلشان خواست در داخل و خارج از کشور تنش افرینی میکنند هر حرف یا نطری که مجلس و دولت و رییس جمهور میزنند در هر روز و هر هفته پرس میکنند . اینها اول تکلیف رای که مردم به روحانی و مجلس دادند مشخص کنند بعد امثال نقوی اینقدر سخنان شکیل بر زبان بیاورند . رای مردم چی شد ؟
مگر کسی بجز اصول گراها در انتخابات گزینش وشرکت می کند!!!!!!!!
من که عاشق اصولگراها هستم
اصلاح طلب واصولگرا
ادامه اش غیرقابل انتشاره
انتخابات را در این کشور آزمودیم آن هم بار ها بی فایده بود نهاد های منتخب مردم قدرت ندارند پس بدانید که افت بسیاری در مشارکت خواهد بود آنهایی که در همه دوره ها رای دادند این دوره پس می نشینند. تنور شما هر چقدر هم داغ باشه به سود ملت نیست برادر
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
برادر جان کاملا درست هست . دورله بیشتر ندارد یا کلا ملت در انتخابات شرکت نمیکنند و خود اصولگرایان به صورت سبستمی گزینش شوند و اگر هم‌به مقام‌اجرای دولت و مجلس رسیدند مشکلات را اگر خودشان حل نکردند مردم مقصر نباشند . امثال صفوی بگوید مردم مقصر هستند .
طبق روال معمول جناح اصولگرا همیشه درگیر تحلیل های غلط خود است و نشان داده است هنوز واقعیات را درک نکرده اند. یکی از واقعیت ها همین است که اگر اصلاح طلبان از شرایط جاری رضایت نداشته باشند هرگز گرایشی به سمت اصولگرایان نخواهند داشت. بهتر است عقلای این جناح درک درستی حاصل نمایند و زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنند.
آن وقت که همه رای می دادند اصولگرایان رای نمی آوردند حالا که دیگه وضعیت معلومه ،
البته انتخابات سال ۸۴ و ۸۸ که اگر بر هیچ کس معلوم نباشد بر من و مرحوم رفسنجانی آشکار بود و هردو هم به خدا واگذار کردیم
بک انتخابات بی رونق و با مشارکت بسیار پایین حتی کمتر از دوره هفتم در پیش است که این خود زمینه کاهش بیشتر اقتدار ملی و در نتیجه منفعت جویی بیشتر شرکا و رقبای منطقه ای ایران خواهد بود دیگه فقط مگر خدا خودش کمک کن از این جناحها کاری بر نمی اد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
اگه توو کل کشور هزار نفر هم برن رای بدن بیست و سی و صدا سیما جوری وانمود میکنن و خبر درست میکنن که هرکی رای نداده هم فکر کنه رای داده. نتیجه هم که مهم نیست پس باز هم بازنده مردمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
حتما خیر ملت در همین رای ندادن است. کاری که از دستشان بر نمیاد، با این رای ندادن اعتراضشان را اعلام می کنن. به ندیدن مردم و رای آنها اعتراض می کنند
باز زمان رای گیری شد و دل آقایون واسه ملت کباب .
اگر منظورت از مردم ما ها هستیم این رو بدونید که دیگه رای نمی دیم
چی زدی برادر ؟

انتخابات بای بای
اگه بگذارن مردم هیچکدوم شما رو انتخاب نمیکنن .
یعنی واقعا ملت هنوز حاضرند تو انتخابات شرکت کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
محاله
به نظرم اين بيماري توهم ايراني و يا خارجي نمي شناسه ، ترامپ ، نقوي حسيني ، اصلاح طلب. و٠٠٠٠٠همگي دچار اين مريضي شدند، منشا اين مريضي چيه ، خدا ميداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
منشا اون حرص قدرت و تمامیت خواهی اصولگرایان است
اصلاحطلب و اصولگرا نداره

همه به تاریخ پیوستند

مشروعیت هر دو طیف زیر سوال رفت

چهار دهه برای اثبات بی عرضگی تان کافی بود .
ظاهرا آقایان ارزیابی صحیح از تحولات اجتماعی ندارند و بشدت از جامعه جدا افتاده اند.بزرگترین چالشی که مسئولان با آن مواجه خواهند شد ،میزان مشارکت مردم در انتخابات های آینده خواهد بود که آنها را ممکنست از خواب بیدار کند و اگر نکند،که اشتباه جبران ناپذیری برایشان خواهد بود. روشهایی که تا بحال برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات داشتند،همه توسط مردم شناخته شده است.
شما کاندید بشو ببین خودت رای میآری .
اصلا دیگه شرکت نمیکنیم
یا اعتماد به نفست در حد لالیگاست یا از پس پرده با خبری
چهل ساله که بیشتر پست های حساس و مهم مملکت دست اصول گراهاست . چه دسته گلی سر این ملت زده اند ؟ اصلاح طلبها هم خیلی از جاها از اصول گراها بدتر و بی خاصیت تر بوده اند . ملت دیگه فریب نمی خورند . شتر در خواب بیند پنبه دانه ! ...............‌
خجالت بکشند هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبها
نه به مردم خدمت کردید
نه مطیع رهبر بودید
و نه در راه اسلام قدم برداشتید.
مشتی جاه طلب....
متاسفیم برای شما
نه برای اسلام کاری کردید و نه برای ایران
مردم به کسانی رای میدهند که
اولا در خط رهبری باشند
دوما خداشنلس باشند
سوما عاشق وطن باشند.
در یک کلام رهروان شهدا باشند.
که شما دو گروه فریبکارید و دنیا خواه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
معنی دموکراسی که ما به خاطرش رای داریم این سالها اینه که مسئولین مطیع خواست و رای اکثریت مردم ایران باشند
این وسط از آب گل آلود ماهی نگیر شما
این چهل سال تنها چیزی که حاکم نبوده و بی اهمیت بوده خواست و نظر مردم بوده
بسیاری از سیاست ها را مردم انتخاب نکرده اند ولی به خاطرش دارن تاوان می دن
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
یکی به میخ می زنی یکی به نعل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
مردم از شعار هم خسته اند
این همه شعار نده چون این شعارها اصلا به معنی رای اکثریت مردم نیست و بوی استبداد می ده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
با اغلب شرایطی که شما مطرح کردی مخالفم
فقط خواست و نظر اکثریت مردم مهمه
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
همه این شرایط رو که گفتی دوستان دارند و البته خود شما
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
تو اصلا نطر ندی خیلی سنگین تر هستی . حداقل یکبار دیگر فواید مردم سالاری یا دمکراسی را سرچ کن . برگرد به بخش قانون اساسی و تشکل احزاب را بخوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
داداش تو عضو باشگاه خبرنگاران جوان نیستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
جوابت را گرفتی از کامنتها؟! در لفافه حرف نزن و از پشت نقاب بیا بیرون. تو خودت یک اصولگرای متبد و تمامیت خواه نشون میدی که خودت با رای خودت مردم را هم همسوی خودت کرده ای! مردم شعور و درک دارن و خودشان بهتر بلدندن چکار کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
نه برادر ؛ خواست مردم از همه چی و همه کس ارحج تره .
چی میگی بابا؟..دلت خوش...بایدبه اصولگراهارای بدن؟روچه حساب؟مگه سالهای سال دولت ومجلس وارگانهادست شمااصولگراهانبود؟به چه دردی خوردین؟غیرازاینکه باافکارلجوج ویکدندگی وشعارهای توخالی باعث بدبختی بیشترمردم شدید...حاصل دیگه ای هم داشتین؟
جالبه جناب نقوی مسئله رو حل شده فرض کردند
و مهمتر اینکه مسئله اصلی که شرکت در انتخابات هست رو حل شده تصور کردند و جایگاه خودشونو هم محکم !!
هردم از این باغ بری میرسد !
جناب نقوی امیدوارم از این خواب به زودی بیدار شوید و ببینید در این چند سال مگر جز بدبختی و عقب گرد چه ارمغانی برای موکلانتان به ارمغان آوردید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
ایشان می دانند که علیرغم شرکت به احتمال زیاد بسیارپایین مردم در انتخابات باز تلویزیون اعلام
خواهدکرد ملت بزرگ ایران حماسه آفریدند.
مردم رای نمیدن گلم.اصولگراها و مهر لازم ها رای میدن.پس اصولگراها میرن داخل
هه هه ! اره مشاركت بالا و راي به اصولگراها . مگه اصلاح طلب و اصولگرا با هم فرق دارن ؟؟؟
برادر گرامي ! بازار گرمي نكن، مردم به شما اصولگرايان هم راي نخواهند داد. مگه چه گلي تا حالا به سر مردم زديد كه حالا سهمتون از قدرت رو خواستاريد ؟!
اگر اصولگرایان به محبوبیت خود باور دارند نظارت استصوابی را تعطیل کنند. آنوقت خواهیم دید که در انتخابات آزاد چقدر میدان دار خواهید بود. با رقیب کت بسته که میدان داری کاری نداره.
کسی گوشش بدهکار نیست متاسفانه که
کشور در دوره انتقالی است و
ما در دوره حساسی هستیم
جناح های سیاسی کمی داریم که
درد مردم را درست درک نمیکنند
اصلاح طلب ؛اصول گرا دیگه تمومه ماجرا
پدرجان خواب دیدی خیر باشه... جنابعالی اصولگرا در این چند سال یک ادرس بدهید که در مورد مرگ تدریجی مردم اقدام عملی کرده باشی... برو بابا حالت خوب نیست خدا شفات بده... هندوانه زیر بغل مردم نذار... و از طرف مردم حرف نزن.
من که رای نمیدم. هر کی میخواد باشه.
نقوی حسینی مثل طیف احمدی نژاد سخنان زیبای میزند ولی به همان سخن خودشان هم باور ندارند یعنی سخن این افراد فقط مصرف سیاسی دارد ولی افکار عمومی را قانع نمیکند . وقتی حزب مداری تعریف از جمهوری بی معنا هست . تمام مشکلات کشور از تفکر افراطی شماست که تمام دنیا را میخواهید حسینیه کنید این حرف خود شماست . بنابراین مدت چهل سال دگر اندیشان و حتی خودیهای که شعار مرگ و نفرین شما را قبول نداشتند ز گردونه قدرت به بهانه اینکه عرب گرا هستند و کشور بسمت لیبرالیسم میرود از حکومت جدا کردید . در شرایط فعلی هم مثل اش خاله هست یعنی تمام‌تنش ها دستاورد خود شماست . بن بست در سیاست خارجی و اقتصادی .‌‌ترامپ با تحریک دول غربی اول تحریم اقتصادی کرده و بعد تحریم نطامی و سپس زدن پایگاهای ایران در ممالک دیگر . بعد شما در فکر تصرف انتخابات از طریق انتخابات هستید . با رای مردم و اعتماد مردم سو استفلده کردید برای اینکه اصلا گفتمان شماها دمکراسی را قبول ندارد دارید فیلم سیاسی بازی میکنید . متاسفم
کلا فقط سنگ اندازی کردین تو این ۸ سال که اصلاح طلب هارو ناکارامد کنین....موفق هم شدین...اما خیالتون راحت! دوره اقتدار خودتونم هیچ چیزی نبودین! اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا!!!!
رای ندادن مردم به اصلاحطلبان به معنای پذیرش روش و منش اصولگرایان نیست. بلکه به معنی نومیدی کامل از جریانهای سیاسی است! تا دیر نشده بفهمید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
فکر میکنن ،مردم اگه از اصلاح طلبان نا امید شده اند ، به سمت اصولگرایان منعطف خواهند شد !!!!!!!؟

زهی خیال باطل .
اصلا ببینید درانتخابات شرکت میکنن مردم؟ دیگه گذشت اون زمان. با این اصولگرا واصلاح طلب و ..... دیگه مردم گول نمیخورن.
گرفتن سمت در این روزها یعنی قربانی شدن خشم مردم
باز هم جای شکرش باقیست که نگفته اگه به اصولگراها رای ندید با اسلام و امام زمان مشکل دارید،چون اینها همیشه خودشون را تو بهشت می بینند و می خواهند مردم را ولو به زور به بهشت ببرند.
به شما و طیف شما رای بدهم که چی شود چکار میخواهید انجام دهید . نه سیاست خارجی و نه اقتصاد علمی و نه سیاست داخلی .... روز و شب کارتان شده تبلیغ حجاب اجباری . اقتدار در مقابل رای مردم ...چماق بر سر انتقاد گرفتن نه زبان و منطق ...شما چه گلی میخواهید بر سر مردم بزنید . در همه امور از ابزار زور استفاده میکنید در صورنی در اداره کشور در سیاست احترام به دمکراسی و رای مردم ملاک هست و در سیاست خارجی دور کردن تنش ها و حسن همجواری و احترلم و در سیاست هم اقتصاد خصوصی .... ماشالاه که شما قبول ندارید برای چی بشما رای دهم که دوباره به ریش و سبیل مردم گیر دهیید
این دفعه دیگه مردم گول سیاسی بازی شماها رو نمیخورند و مطمئن باشید نه به اصلاح طلب و نه اصولگرا رای نخواهند داد
اگر زیباکلام،تاجزاده،ابطحی،خاتمی و ...... در تلوزیون پخش زنده التماس کنند و از مردم بخوان بیایند و رای بدهند تا وضعیت را درست کنیم ،کسی حرفشان را باور نمی کند و مردم رای نمیدهند
اصول گرایان از عدم مشارکت مردم در انتخابات سود میبرند. چون رای اونها مشخصه. علاوه بر این در هیچ دوره ای عملکرد خوبی نداشتن. به همین دلیل جمع کثیری به هزار ترفند و تکرار به امید بهبود شرایط به اصلاح طلب ها رای دادن. اما بازم شرایط تغییر نکرد. یعنی مردم رو‌ بیچاره کردین. ادم نمیدونه چیکار کنه!! به اون رای بده یه گرفتاریه. به این رای بده یه گرفتاریه دیگه. عججججبب وضعیتی درست کردین.....
بجای خودت حرف بزنی بهتره چون مردم دیگر فریب چپ و راست را نمیخورند آقای نماینده
به همين خيال باش
صد در صد اصولگرایان برنده اند چون اکثریت رای نمی دهند از نظر مردم اصول گرا و اصلاح طلب یکی شده....
خخخخ...نخیر دیگه مردم به هیچ جناحی اعتماد ندارن تمام شد
آن دختری که پلیس با طرز غیر اخلاقی برخورد میکند از همین تفکر شما اصولگرایان هست . اخلاق سیاسی شما در حد حرف هست و ارزش؟شنیدن حتی ندارد . این کلمات زیبای که از مروت و مهربانی و انسانیت و مدارا و جوامردی و گدشت که روز شب در تمام روزمامه ها و رسانه های اصولگرایان از اخلاق حرف میزنید فقط یک ابزار سیاسی هست در صورتی اصلا بهش باور ندارید بلکه به عنوان یک پله برای عبور و جلب اعتماد مردم استفاده میکنید . رفتار شما در برخورد با مردم غیر قابل تحمل هست
مردم باید به اصولگرایان رای بدهند!!! مردم به احمدی نژاد اصولگرا رای دادند!!!! عجب پر رو و مغرور مردم به هر که دلشان میخواهد رای میدهند شما هم میتواند به همین مردمی که نه بزرگ به شما گفتند بر چسب انگلیسی بدهید طوری با ابهامات وارده از سوی همین اقایان مردم تهران را انگلیسی خواندند که پایتخت انگلیس یعنی لندن جمعیتی با این امار ندارد..احمدی نژاد وقتی برگشت و پاچه همین ها. ا گرفتند او را به هر گروهی منتسب کردند الا اصولگرا
مگر با هم فرقی هم دارند؟
به قول رهبر معظم: "شتر در خواب بیند پنبه دانه!"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
بقول خود مردم!؟
تا وقتی که اصول گرایی چ اصلاح طلبی فقط به رنگش است مملکت در گرانی و نا امیدی خواهد بود
بعد از امضای برجام جناح اصول گرا وقتی دید اصلاح طلبان در مجامع بین المللی و همچنین در داخل قدرت و هویت گرفته دست به کار شدند و با زدن دو موشک سعی در تخریب برجام و همچنین تضعیف اصلاح طلبان کردند و همچنین به کشورهای دنیا گفتند ما موشک داریم میتوانید ما را از جنبه موشکی اینبار تحریم کنید و دلیل ان ایست که تجارت پر منفعت در زمان تحریم هم در داخل و هم برای چند شرکت خارجی وجود دارد
انتخابات؟
شرکت؟
هاهاها
شاید اون قسمت" به کسی جز اصولگراها " باید حذف بشه .اون وقت شما درست میگید
دولت فعلی بنام اصلاح طلبان به کام اصول گراها
کی گفته اتفاقا به اصلاح طلبها رای میدن به چند دلیل . تورم تکرقمیشون الآن شده سه رقمی دور بعد بیان میشه شش رقمی . فقط نون رو صادر نمیکنن دور بعد همونم صادر میشه بجاش برگ درخت میره تو سفره ها . بعد از خالی کردن سفره ها رقص و قر کمر رو بجای غذا گذاشتن تو بشقابها ایندفعه چنان سنگ تموم بذارن برات که حال کنی . همایشهای لوکس و حرف و حرف و حرف و حرفشونم هر کدوم با میلیاردها هزینه و خواننده و شیشلیک برگزار میشه دور بعد کل چرخ اقتصاد کامل خوابید روزی 1000 تا همایش لاکچری برات میذارن حال کنی . البته نوع رنگ روبانهاشونم تو دور بعد متالیک انتخاب میکنن تا تنوع باشه
مردم یک بار هم که شده باید عاقلانه فکر کنند و یک نه بزرگ به انتخابات بگن تا مسئولین بدانند که ملت از عملکرد هر دو گروه خسته شده و امیدی به هیچ گروهی نیست هر یکی از یکی دیگه بدتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
احسنت. این جان کلام است
اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا
دیگه مردم احساس نمی کنند رای آنها دیده میشود. خواست مردم در نحوه اداره جامعه خودشان، بی تاثیر است. اگر از مردم رای می خواهید، باید نظرشان را اعمال کنید. اگر نمی کنید، جامعه مال خودتان.
که چی بشه ؟
پس معلومه هیچ کدام موفق نیستین همون بهتر رای ندهیم
سیاسیون باید آموخته باشند که برای جلب مشارکت مردم در انتخابات باید برنامه ی قابل اجرا داشته باشند مخصوصا در حوزه‌ی عدالت اجتماعی ، توزیع عادلانه ی فرصتها و امکانات ، مبارزه با فساد ، اشتغال ، مسکن و سرپناه ، مقابله با تورم و غیره . ولی اگر به این امید باشند که رقیب با اقبال عمومی مواجه نیست پس بناچار آنها را انتخاب خواهند کرد این طرز فکر منطقی نیست . مردم انتظار دارند جناههای سیاسی و نامزدها خودشان را وقف خدمت به ملت و کشور بکنند نه اینکه به روز مره گی مشغول باشند . رکود و تورم و اشتغال مشکلات جدی هستند که حل آنها تلاش شبانه روزی دولت و مجلس و سایر دستگاه‌ها را می طلبد.
آقای نقوی اولا ملت میخ خود را در سال 96 کوبید ودیگر اصولگرایی وجود خارجی ندارد ثانیا اصلاحطلبان هم چون نتوانستند خواسته ملت را اجابت نمایند لذا ملت باتوجه به تجربه تلخ سه دهه گذشته دیگر در انتخابات شرکت نخواهدکرد
نقوی تصورکرده مردم همه جا مانند ورامین هستند وچشم بسته به وی رای خواهندنه هرگز دیگر اصولگرایی واصلاحطلبی مفهومش راازدست داده وملت دنبال راه دیگری هستند تاازاین وضعیت نجات یابند
جان ؟؟؟؟؟؟؟
شرکت درانتخابات ادامه وضعیت فلاکت بارفعلی است واکثریت ملت ازاین وضعیت ناراضی هستند
جنتی با ماست ؟؟؟؟!! خدا با ماست ؟؟! کشور واسه ماست ؟؟! ماست واسه ماست ؟؟! شتر با بارش واسه ماست ؟؟؟؟
ایشان اشاره ای هم میفرنودتد به معجزاتی که باعث شد معجزه هزاره سوم حتی در دوره اول رای بیاورد در دور دوم که دبگه نیازی به اثبات نداره
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
داداش خیلی سر حالی بگو چه زدی تو رگ
چه عملکرد مثبتی داشتید که انتظار رای داری
اصلا کی رای میدهد!
اگر پیروز هم شوید باحداقل رای
ایشون نفهمید که مردم در ۸۴ هاشمی را نماد سیاستهای نظام میدونستن و به رقیبش رای دادن مثل تمام انتخابهای دیگه؟؟؟؟متاسفم برای ایشون و امثال ایشون که اینقدر از نظر مردم دور و بی اطلاع هستن
شرکت نکردن که نمی شه، چون بالاخره یه نفر رای میاره! که خب چه بگه اصول گراس چه بگه اصلاح طلبه، می تونه خلاف اون چیزی که ما می خوایم باشه. رای رو باید داد. منتها لیستی و حزبی رای ندین خب! کار خودتونو راحت نکنین اگه می خواین بعدا کارتون راحت شه! به جوونا، به انقلابیایی که حزب حزب نمی کنن رای بدین (نگین پیدا نمی شه. بگردین! اینجا درست انتخاب کنین حله ها!)
به نظر من شرکت کنندگان در انتخایات کم می شوند ولی چون در شهرهای کوچک رقابت مجلس بیشتر قومی و قبیله است عده ای شرکت می کنند ولی اوج عدم شرکت در صورتی که گشایشی رخ ندهد در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.
ما مردم شرکت نمی کنیم.
وقتی به اسم اقتصاد مقاومتی و. حمایت از تولید داخل همه چیز تحریم است در صورتی که اصلا کالا در داخل تولید نمی شود مردم را در فقر بدبختی و بیکاری به سر می برند شامل همه گروه ها است هم اصول گرا و هم اصلاح طلبان .....هیچ کس شما را نمی خواهد به مردم مراجعه کنید انوقت برای ریاست هاتان میز بچینید....
به احتمال فراوان انتخابات با ریزش رای کسانی که دفعه قبل به اصلاح طلبان رای دادند همراه میشه و اصولگرایان از این موقعیت نهایت استفاده را میکنند و با سبد ارای نه چندان سنگین خود کنترل مجلس را در دست میگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
نه چندان سنگین؟! اصلا این سبد این دوره در بی وزنی کامل است! راستی میدونی آقای کوچکزاده دو دوره قبل با چند تا رای نماینده تهران شد!؟ باعث شرمندگی است و در مقایسه با دوره فعلی قابل ذکر نیست
اگه به اصلاح طلب رای ندم .اصلا رای نمیدم
اولا در سال ۷۲ نبود و ۷۶ بود ثانیاً رأی خاتمی ۱۷ میلیون نبود و ۲۰ میلیون بود. ایشان هنوز آمار کاملاً مشخص گذشته را اشتباه میگوید ، چگونه میتواند آینده را پیش بینی کند؟
این برگوار خوشحال ار این است که رقیبشان نتوانسته اند مملکت را مناسب اداره کنند و ملت مجبور خواهند شد به این ها رای بدهند. خدا آخر غاقبت ما را به خیر کنذ.
متاسفانه اکثرشما ها نمایندگان قشر مرفع و بی درد ها هستید و امیدوارم مردم به هیچ کدام از شما ها رای ندهند تا شما ها یک مقداری به خودتان بیایید واز من من ها بیرون بیایید
سلام اتفاقا ایشان درست میگن بیشتر مردم دیگه انتخابات شرکت نمیکنن بجز عده ای خاص که حتما به اصولگرا رای میدن که هدف این گروه از اول هم همین بوده نه شرکت مردم در رای گیری
رای؟؟؟ من؟؟؟؟؟
حرف رایگان زدن آسان است!!!!!
شتر در خواب بیند پنبه دانه............
بیدار شو عمو اصحاب کهف شدی
سالهاست که اصولگرا و اصلاح طلب نزد مردم فسیل شدن ..
بهترين انتقاد واعتراض به امثال نقوي حسيني راي ندادن است
وقتی که کارگزاران در کلیه قوا درفکر رفاه واسایش خود هستند وانواع ظلم واجحاف برمردم روا می‌شود ،فریادرسی هم نیست با اینگونه تبلیغات ناجوانمردانه یکبار دیگر مردم بینوا را به پای صندوقهای می کشند .
نماینده ای که دردل جامعه و مردم نیست اصلا نمی داندویا نمی خواهدبداندحرف دل مردم چیست ازاینرو دچاروهم وخیال می شود.خیالبافی بس است .مردم به روحانی رای مثبت ندادند.به اصولگرایان رای منفی دادند.مردم خاتمی واحمدی نژاد رانمی شناسند مردم اصولگراواصلاح طلب نمی شناسندمردم حرفشان را با رای منفی می زنند ولی شما متوجه نمی شویدخواب بس است.خوش خیالی بس است.مسئولین آنقدر ازجامعه فاصله می گیرندکه متوجه سیل ویرانگرنمی شوند
مردم دیگه رای نخواهند داد که بخوان به اصول گرا یا اصلاح طلب رای بدن... خدا عاقبت این کشورو با وجود این مسئولین به خیر کنه...نشر کنین
باید به اصولگرا‌ها رأی بدهند. باید نداریم اگر باز هم لیست تحمیلی باشد اصلا رای نمی دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
لیست که تحمیل نیست! اصولگرایان هم دور قبل لیست دادن. منتهی تا دو روز قبل انتخابات داشتن هم را پاره میکردن و هی لیست عوض میشد!؟ اما نکته اینه که تو چرا از انتخاب مردم زورت میاره جناب اصولگرای تمامیت خواه!؟ لیست تحمیلی است اما نظارت استصوابی تحمیل نیست؟! واقعا حال امسال شما افسوس خوردن داره
اصولگرا ، اصلاح طلب هردو نقطه نظر مشترکی دارند
مال اندوزی از بیت المال
مردم در بینش آنها لا یعقلون هستند و علم و عقل در انحصار عده ای خاص
آره جون خودت! اگر مردم انگیزه ای برای پای صندوق آمدن داشته باشند یقینا جای شما پشت در مجلس هم نخواهد بود! حیف که انگیزه و امید ما مردم فعلا به یاس و نا امیدی تبدیل شده است. شما هم چون میدان را خالی می بینی رجز میخوانی جناب نقوی حسینی!!!!
سک توی ماشین باشه توقیف
بی حجاب تو ماشین تقیف
اولا مردم در سال 76 به خاتمی رای دادن و بعدش هم 20 میلیون رای دادن به خاتمی نه 17 میلیون.نماینهد مجلسی که این امار درست رو ندونه چطور ادعای تحلیل سیاسی می کنه
باید خواب ببینید دیگه مردم بیان رای بدن. اصلاح طلب و اصول گرا همش قصه هست. نتیجه کاراتون وضعیت اسفناک امروزی هست
ملت شدن مثل طور والیبال...که توپ یک دفعه از این طرف بش برخورد میکنه و یک دفعه دیگه از طرف دیگر..بعصی وقتا ضربه محکمتر از هر طرف میخوره..حالا ملت همون طور والیباله هستن...بس کنید این اصلاح طلبان و اصول گریان رو....بابا ملت را دریابید ..گرانی گرانی..امان مردم پاره شد....
برای اولین بار در انتخابات شرکت نخواهم کرد چون به این نتیجه قطعی رسیدم که فرقی نداره
عزیزم خواب دیدی خیره.من با بیکاری و بی پولی و مستاجری و تورم صد در صدی هنوز بی وجدانی به خصوصیاتم اضافه نشده که برم رای بدم.شماها خودتون به خودتون رای بدید خودتونم پولارو بین خودتون تقسیم کنین(غنائم).منم پای تلویزیون میشنم تخمه میشکنم و براتون دست تکون میدم.با این وضعی که برای مردم همین شماها درست کردید روتون میشه گدایی رای از ملت کنید؟؟اصلا وجدان میدونید یعنی چه؟؟
نقوی بهتراست به میان ملت بیاید وحرف دل ملت رابشند تا توهم نداشته باشد ملت زیرفشاراقتصادی لجام گسیخته در حال ازبین رفتن هستند ودیگر نای پای صندوق رفتن راهم ندارند با گرفتن حقوق کلان ودرنازونعمت کامل بودن وشکم سیری وادارمیکند توهم یزنی وفکر کنی همه ملت مانند شما دررفاه هستند نه 80درصد ملت زیر فشار اقتصادی درحال له شدن هستند
اولين راي دادنم در دوره دوم اصلاح طلبان بود با هزار شور و شوق براي اصلاح و سازندگي كشورم. آخرين راي دادنم دوره دوم آقاي روحاني بود با آخرين اميدها براي كشورم. اما ديگه در هيچ انتخاباتي شركت نخواهم كرد.
کسانی که میگن دیگه رای نمیدیم عموما به همین دولت رای دادن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
مردم عملکرد این مجلس اصولگرای فعلی توی این شرایط را هم فراموش نمی کنند
با سلام. آقایون مسئولین تدبیر و امید، احمدی نژاد، کارگزاران، اصولگرا، اصلاح طلب..... آیا این درست است که با بی تدبیری به خرمن امید و اعتماد مردم آتش افکندید؟ تو رو خدا کامنتهای این ستون در خصوص عدم مشارکت فعال در انتخابات اینده رو ملاحظه کنید، که تازه مشتی از خرمن است. چرا باید اینجوری باشد؟ آیا کشور و نظام اسلامی حیف نبود و نیست؟ به خدا دلم میخواهد خون گریه کنم از دست شما .
من فکر میکنم این آقا اگه این نظرات رو بخونه و آدم منطقی باشه خودش دیگه تو انتخابات کاندید نمیشه.
به همین خیال باش که مردم به اصولگراها رای بدن.
مردم که از هردوگروه تبری جسته اند مگر برای ظاهر سازی عدهای اورده شوند مردم ازا این به بعد با گرسنگی قرار حمایت گذاشته
اصلاکسی شرکت نمیکنه که بخوادبهتون رای بده
من نه اصولگرام و نه اصلاح طلب . من واقع گرام.
" مردم به کسی جز اصولگراها رأی نخواهند داد!"
خدا رحمت کند چارلز برونسون را ، در این جور مواقغ یک کلمه می گفت:"چائیدی!"
خیلی خوش بین نباش من به عنوان یکی از این مردم نه به اصولگرا رای میدم نه اصلاح گرا همه از یه قماش هستن.هر روز زندگی سخت تر شده و نا امید کننده
از جوادآباد و دوستانتون چه خبر آقای نقوی حسینی؟؟؟؟
مثلا رای بدیم که چی، هر روز خبر پرشدن جیب یک عده رو بشنویم و افسوس به حال خودمون بخوریم. مجلس چه اختیاری داره و چه گلی له سر ملت زده، عیر از پر و پیمون کرد جیب و مسکن و...خودشون
با این عملکرد مسئولان احتمالا میزان مشارکت کنار از سیار صد خواهد بود حالا این سی در صد هم همین حقوق بگیرهای نجومی وخانواده آنها و مسیولیم خستند
اصلاح طلب و اصول گرا نداریم دیگه فقط منفعت طلب داریم. که من دیگه رای بهش رای نمیدم بازم به زمان انتخابات نزدیک شدیم آقایون راه افتادن. منه جوون دیگه به هیچکس رای نمیدم
حتی اگر پدرم کاندید مجلس و یا ریاست جمهوری باشد رای نخواهم داد. به خدا رای نخواهم داد.
راستی اینهمه مجلس شورا در این چهار دهه چه مشکلی از مشکلات مردم ایران را برطرف نموده اند ،؟،،،،
اصول گرا و اصلاح طلب، وقتی هر روز ما بدتر از دیروز ماست، وقتی آینده ی قابل ترسیمی متصور نیست، چه فرقی میکند چه کسی باشد.
حداقل پیام من را بخشی از آن را سانسور میکردید و انتشار می دادید نه اینکه کلا نگذارید. بالاخره خلاصه آن پیام این بود مشارکت هر وقت رفت بالا اصولگرایان در دم مجلس هم نرسیدن پیروزی آنها در عدم شرکت بنده است و مبارک باد پیشاپیش دردشان به مجلس آینده
اصولگرا و اصلاح طلب چیه مردم محتاج نان شب هستند در مملکتی که در یک سال ونیم همه چی 10 برابر شده و حقوق اکثر 20 در صد بالا رفته هیچ کدام کارامد نیستید
بشینید تا رای بدهیم .
اگر در تمام تایید صلاحیت شده ها یک اصلاح طلب باشد به هنان یک نفر رای می دهم و بقیه جاهای برگه رایم را می بندم تا مورد سو استفاده قرار نگیرد
رفتم شناسنامه ام را عوض کردم ، قول دادم مهر انتخابات نخوره . آدم جوی هم نیستم . تلویزیون هم اصلا نگاه نمیکنم بدون شک به قولم وفا دار میمونم .
مگر مردم خیلی نااگاه باشن که بازهم بخوان مجددا در انتخابات شرکت کنن! مگر چه گلی به سر مردم زدین که انتظار دارین مردم هم ازشما حمایت کنن؟
هرکس رای ندهد بیشه را برای خائنین خالی کرده،انسان مومن باید رای داد نه به القاب و جناح
اکثریت مجلس فعلی هم اصولگراست. چه گلی به سر ملت زدید!؟
اصول گرا و اصلاح طلب دو واژه لوس و بی‌معنی شده اند
چقدر دلم به این اصولگرایان میسوزد چون رمز موفقیت و امید خودشان در نا امیدی مردم می جویند. هر وقت ملت نامید شود و در انتخابات شرکت نکنند اصولگرایان جشن میگیرند.
مگر فضا به عللی بسته شود وگرنه همواره در رقابت آزاد، عزیزان اصولگرا بازنده بوده اند.
طرفداران ایشان به دلایل مختلف جدیتر از طرفداران اصلاح طلبان هستند. در سمت ایشان تابعیت نقش مهمی دارد و در سوی دیگر اندیشیدن و نقد.
آنچه از اندیشه و نقد بیرون می آید برخلاف خروجی تابعیت محض، خیلی قابل محاسبه نیست. ولی هرچه باشد، برای ما محترم تر و پدیرفتنی تر است.
اصول گراها به چه اصولی معتقدند . سرانشان چه کسانی هستند . چند طرح و پیشنهاد موثری که در کشور انجام داده اند کدام است و ....دیدگاه عموم مردم به آنها چگونه است . با توجه به عملکردشان به چه دلیل به پشتیبانی مردم امیدوارند .
به نظر من رای ندادن هیچ چیزی رو عوض نمی کنه.... ما باید با شناخت کامل شرکت کننده ها به مردمی ترین کاندید چه در مجلس چه در ریاست جمهوری رای بدیم، مشکل ما اینه شناخت پیدا نمی کنیم وبا چشمانه بسته در رای گیری شرکت می کنیم...فقط و فقط شناخت پیدا کنیم بعد رای بدیم
انتخابات از طرف مردم تحریم نخواهد شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر