بازدید 8171

پرداخت بخشی از مطالبات شاکیان سکه ثامن

کد خبر: ۹۰۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 24 June 2019

وکیل مالباختگان سکه ثامن گفت: با تدبیر و پیگیری رئیس قوه قضائیه و موافقت رهبر معظم انقلاب مقرر شد بخشی از مطالبات شاکیان پرونده سکه ثامن به زودی پرداخت شود.

رسول کوهپایه زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس در رابطه با تعیین تکلیف مطالبات مالباختگان سکه ثامن اظهار کرد: با تدبیر و پیگیری آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر معظم انقلاب مقرر و موافقت شد که در مرحله دادسرا بحث رد مال صورت گیرد.

وی افزود: در طول تاریخ قوه قضاییه و دستگاه قضایی بی سابقه است که در مرحله دادسرا از اموال و وجوه توقیف شده از متهم پرونده به نسبت طلب و سهام شکات این وجوه بین مالباختگان توزیع شود و رد مال صورت گیرد چرا که اگر روال معمول می‌خواست طی شود باید تا زمان رأی دادگاه منتظر می‌ماندند و هم ارزش پول کاهش پیدا می‌کرد و هم وضعیت معیشتی مالباختگان در تنگنای بیشتری قرار می‌گرفت.

وکیل مالباختگان سکه ثامن در پایان گفت: موافقت رهبر معظم انقلاب که با پیگیری رئیس قوه قضاییه انجام شد در واقع گام بسیار بزرگی جهت احقاق حقوق بیش از ۴ هزار خانواده قلمداد می‌شود که بنده به وکالت از دوستان مالباخته نهایت تشکر صمیمانه خود را خدمت ریاست محترم قوه قضاییه و همینطور رهبر معظم انقلاب ابلاغ می‌کنم چرا که کار بسیار بزرگ و تاریخی‌ و هوشمندانه و منطبق با عدالت و انصاف در جهت احقاق حقوق عامه بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل