بازدید 13423
۱

توضیحات امیر حاتمی درباره اعدام جاسوس

کد خبر: ۹۰۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 24 June 2019

وزیر دفاع درباره اعدام یکی از نیروهای قراردادی این وزارت خانه به اتهام جاسوسی گفت: این فرد از سال ۸۹ از وزارت دفاع جدا شده بود. در دوره بازنشستگی به سراغ وی آمده و متاسفانه این فرد را وادار به خیانت کرده بودند.

به گزارش «تابناک»، امیر امیر حاتمی در گفت‌وگو با ایلنا درباره نحوه واگذاری ۱۰۰ هزار واحد مسکونی که قرار بر این است با همکاری وزارت راه‌و شهرسازی به احداث برسد، گفت: نیروهای مسلح قشر زحمت‌کش کشورمان محسوب می‌شوند که مسئولیت خطیر برقراری امنیت در کشور را برعهده دارند و حداقل کار ما این است که بتوانیم دغدغه تامین مسکن را برای این نیروی ارزشمند انسانی و اجتماعی کشورمان رفع کنیم.

وی افزود: این 100 هزار واحد فقط به نیروهای صف وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح واگذار می شود و قرار نیست مدیران سهمی از این واحدها داشته باشند.

وزیر دفاع همچنین درباره اعدام یکی از نیروهای قراردادی این وزارت خانه به اتهام جاسوسی گفت: این فرد از سال ۸۹ از وزارت دفاع جدا شده بود. در دوره بازنشستگی به سراغ وی آمده و متاسفانه این فرد را وادار به خیانت کرده بودند.

امیر حاتمی ادامه داد: بارها تاکید کرده ایم سزای افرادی که خیانت کنند همین رفتاری است که سازمان قضاییه با این جاسوس انجام داد و بابت این اقدام ممنون سازمان قضایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه البته این اتفاق در داخل وزارت دفاع رخ نداده است ،‌گفت: این اتفاق با اینکه بیرون از دستگاه در حال انجام بود پس از دو سال روشن شد و این اقدام به موقع نشان می دهد که یک سپر امنیتی بسیار خوبی وجود دارد و حتی لایه های بیرون را مراقبت می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
ایکاش درعرصه اختلاس‌های صورت گرفته گذشته،حال واینده هم این برخوردها بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر