بازدید 7049
۳
وزیر ارتباطات:

مهلت سرویس دهندگان اینترنت تمام شد

کد خبر: ۹۰۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ 23 June 2019

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پایان مهلت بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی نوشت: توجیهات مدیران شرکت ها در این خصوص قابل قبول نیست.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد و توجیهات مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: آنها باید بیشتر تلاش کنند و هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند، چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روال‌ها شدند و ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان می‌کنیم.

وزیر ارتباطات پیشتر مهلتی دو هفته‌ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس‌دهندگان اینترنت داده بود تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند.

آذری جهرمی در یک رشته توئیت از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن ۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر خبر داده و از کیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شرکت‌ها انتقاد کرده بود: «پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.»

جهرمی در ادامه توئیت خود تاکید کرده بود که فقط دو هفته به سازمان رگولاتوری و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مهلت می‌دهد تا وضع را اصلاح کنند وگرنه شخصاً به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد. او این ضرب الاجل را با تاکید خاصی بیان کرده و تاکید کرده بود که در زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
اینترنت مخابرات و سرویس پشتیبانی 2020 خیلی از وضع مطلوب فاصله داره

دیروز 18 دقیقه معطل شدم تا جواب بدن و بعدش جواب درستی نگرفتم
حالا خوبه بابت پولی میدیم بابت همین adsl هیچ کیفتی ازش نمیبینیم چه برسه به قسمت پشتیبانی های فنی.چقدر بابت این اینترنت بی کیفیت از جیپمون پول رفت.اونم پولی که از کارگری و زحمت بدست آوردیم.
خب ! الان با پایان مهلت چه اتفاقی برای متخلفین افتاد ؟!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار