بازدید 6466

سومین گزینه مشهور و ایتالیایی سرمربیگری پرسپولیس

بعد از نام هایی، چون کرونوسلاو یورچیچ، الکساندر نوری و ماسیمو کاررا، ساعتی قبل سایت توتو مرکاتو وب مدعی شد باشگاه پرسپولیس با جیانی دی بیاسی نیز وارد مذاکره شده است.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ 23 June 2019

جیانی دی بیاسی، سرمربی ۶۳ ساله و ایتالیایی، جدیدترین گزینه مطرح شده برای نیمکت پرسپولیس است.

به گزارش تابناک ورزشی، در روز‌های اخیر و بعد از جدایی رسمی برانکو از پرسپولیس، نام‌های فراوانی چه داخلی و چه خارجی برای جانشینی وی مطرح شده است، اما عصر دیروز باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد جانشین برانکو خارجی خواهد بود و به همین دلیل در همین ساعات اخیر چند گزینه برای هدایت پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شده اند. بعد از نام هایی، چون کرونوسلاو یورچیچ، الکساندر نوری و ماسیمو کاررا، ساعتی قبل سایت توتو مرکاتو وب مدعی شد باشگاه پرسپولیس با جیانی دی بیاسی نیز وارد مذاکره شده است.

این سرمربی ۶۳ ساله در دوران مربیگری خود هدایت تیم هایی، چون ویچنزا، اسپال، برشیا، تورینو و اودینزه در سری آ. و همچنین لوانته و آلاوس در فوتبال اسپانیا را بر عهده داشته و آخرین تجربه سرمربیگری وی نیز آلاوس بوده است. وی در عرصه ملی نیز هدایت آلبانی را بر عهده داشت و بعد از جدایی آنتونیو کونته در سال ۲۰۱۶، نام دی بیاسی نیز به عنوان یکی از نامزد‌های احتمالی هدایت تیم ملی ایتالیا مطرح شد.

جیانی دی بیاسی در حدود ۲ سال است هدایت هیچ تیمی را بر عهده نداشته و حالا نام وی نیز به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس مطرح شده است. به نظر می‌رسد طی روز‌های آتی نام سرمربی پرسپولیس از بین گزینه‌های پیش رو معرفی خواهد شد و فصل آتی رسما برای این تیم آغاز می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر