بازدید 10631
۱

دام والتر زنگا این بار برای پرسپولیس پهن شد!

کد خبر: ۹۰۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 22 June 2019

بعد از قطع همکاری برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه به دنبال انتخاب جایگزین برای این مربی کروات بودند و در همین رابطه یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده شهر خودرو مذاکرات جدی انجام دادند. البته باشگاه پدیده در این سه روز گذشته به طور جدی با این خواسته پرسپولیس مخالفت کرده است و از سویی باشگاه پرسپولیس هم دست از سر یحیی برنداشته با این حال مسئولان پرسپولیس همه فکر خود را روی گل محمدی نگذاشته اند و به دنبال گزینه‌های خارجی هم هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، در همین راستا از سوی برخی از فعالان و دلالان فوتبالی در امارات، به مسئولان باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شد که با والتر زنگا سرمربی ایتالیایی برای پذیرش هدایت پرسپولیس مذاکره کنند. او طی چند سال اخیر بارها به استقلال پیشنهاد شده بود و حالا این دام برای پرسپولیس پهن شده است.

زنگا که سابقه دروازه‌بانی در تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۱۹۹۰ را در کارنامه دارد، علاوه بر سرمربیگری تیم‌هایی مثل استوا بخارست رومانی و ستاره سرخ بلگراد؛ هدایت تیم‌های حوزه خلیج فارس همانند العین، النصر و الجزیره امارات و النصر عربستان را هم برعهده داشته است. این مربی نتایج خیلی خاصی در زمان مربیگری به دست نیاورده و فقط توانسته با تیم استوابخارست در سال ۲۰۰۴ به مقام قهرمانی لیگ کشور رومانی برسد و در سال ۲۰۰۵ قهرمان جام حذفی و سوپرلیگ صربستان با تیم ستاره سرخ بشود. این درحالی است که این دو تیم همواره برنده جام های متعددی در کشور خود بوده اند.

زنگا البته در سری آ. ایتالیا هم مربیگری کرده و هدایت تیم‌هایی مثل سمپدوریا، کاتانیا و کروتونه را هم برعهده داشته است اما آنجا هم عملکردش چنگی به دل نزده تا عملا کار در اروپا را ترک کرده و راهی کشورهای پرپول عربی حاشیه خلیج فارس شود.

حالا به نوشته فارس قرار است رزومه زنگا در باشگاه پرسپولیس بررسی شود و سپس در خصوص او تصمیم‌گیری خواهد شد. در خصوص مسائل مالی هم گفتنی است رقم پیشنهادی این مربی ایتالیایی نسبت به مربیان خارجی رقم پایین‌تری است و شاید این شانس را داشته باشد که بعد از استراماچونی در باشگاه استقلال، او هم به عنوان یک مربی ایتالیایی دیگر در فوتبال ایران مشغول به کار شود. نام زنگا به یکی از ایجنت‌های فوتبال ایران داده شده تا او این مسئله را با مسئولان باشگاه پرسپولیس در میان بگذارد و به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری در خصوص این گزینه ایتالیایی به زودی انجام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برانکو رو فراری دادن الان هم میخوان یک ایتالیایی با یک کارنامه افتضاح رو بیارن جاش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی