بازدید 8124
۱
سوژه

وریا و حسینی با چندمیلیارد در استقلال ماندنی شدند؟

به نظر می رسد منزوی حد وسط را گرفته باشد اما اگر در مبلغ قرارداد هم همین کار را کرده باشد، یعنی استقلال حداقل چیزی حدود هشت میلیارد تومان برای حفظ این دو بازیکن کلیدی اش در خرج افتاده است.
کد خبر: ۹۰۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ 21 June 2019

یک مدافع و یک دروازه بان ناراضی تیم استقلال تهران بعد از مذاکره با عضو سرشناس هیات مدیره آبی ها، فصل آینده هم برای این تیم به میدان خواهند رفت اما مشخص نشد این دو بازیکن با چه رقمی تمدید کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، سید حسین حسینی (دروازه‌بان) و وریا غفوری (مدافع) که اختلاف شان با معاون باشگاه استقلال به رسانه ها کشید، پس از انجام مذاکرات با کامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، راضی شدند تا قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کنند. درخواست این دوبازیکن سالی سه میلیاردتومان بود و باشگاه رقمی بسیار پایین تر را پیشنهاد داد اما حالا گفته شده، حسینی قرارداد خود را با استقلال ۲ ساله تمدید کرده و وریا غفوری نیز پس از کش و قوس‌های فراوان، روز گذشته بعد از مذاکره با کامران منزوی برای تمدید قراردادش به توافق کامل رسید و قرار است برای ۲ فصل دیگر قراردادش را با آبی‌های پایتخت تمدید کند. وریا پیش از این خواستار تمدید سه ساله شده بود چون سنش بعد از دوسال به 33سالگی می رسد و احتمال پیدا کردن چنین مشتری برایش کاهش پیدا می کند.

گفته می‌شود پیش نویس قرارداد حسینی و غفوری از سوی منزوی به فتحی تحویل داده شد تا این ۲ بازیکن برای سال آینده قراردادشان را امضا کنند. به نظر می رسد منزوی حد وسط را گرفته باشد اما اگر در مبلغ قرارداد هم همین کار را کرده باشد، یعنی استقلال حداقل چیزی حدود هشت میلیارد تومان برای حفظ این دو بازیکن کلیدی اش در خرج افتاده است.

وریا و حسینی با چندمیلیارد در استقلال ماندنی شدند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چند سال ديگه با شكايت عدم پرداخت معوقات رقم دقيق مشخص ميشه! اين جوانها ماليات هم ميدهند!؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس