بازدید 3107

سقف افزایش نرخ شهریه مهدهای کودک اعلام شد

کد خبر: ۹۰۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 20 June 2019

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از تعیین سقف افزایش نرخ شهریه مهدهای کودک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید منتظر شبر مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در جلسه ٢٧ خردادماه کارگروه تنظیم بازار با حضور سازمان بهزیستی در مورد شهریه مهد‌های کودک تصمیم‌گیری شده است، اظهار کرد: در این جلسه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان پیشنهاد داد تا شهریه مهد‌های کودک ۲۹ درصد افزایش یابد.

وی افزود: ‏این پیشنهاد به رأی گذاشته و مقرر شد تا به کارگروه تنظیم بازار استان‌ها این اختیار داده شود تا هر استان متناسب با شرایط خود تا حداکثر ۲۹ درصد شهریه خود را افزایش دهد. به این ترتیب میزان افزایش شهریه مهد‌های کودک در استان‌های مختلف، متفاوت است و از سوی کارگروه تنظیم بازار استان‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه افزایش نرخ شهریه مهد‌های کودک هنوز اعمال نشده است، تصریح کرد: منتظر هستیم تا مصوبه مذکور به شکل مکتوب به سازمان بهزیستی اعلام شود و بعد از اعلام کتبی، مصوبه افزایش نرخ مهد‌های کودک را به استان‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا در استان‌ها در کارگروه تنظیم بازار نسبت به نرخ شهریه مهد‌ها تصمیم‌گیری شود.

شبر از مدیران مهد‌های کودک خواست تا قبل از اعلام رسمی سازمان بهزیستی از افزایش قیمت شهریه مهد‌های کودک خودداری کنند، چرا که افزایش نرخ شهریه این مراکز در استان‌های مختلف، متفاوت خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل