بازدید 6878
۱

بیشترین موارد شکایت مردم از پزشکان

کد خبر: ۹۰۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 20 June 2019

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور اعلام کرد: بیشترین شکایات از قصور پزشکی در زمینه جراحی زیبایی و زنان و زایمان در کشور ثبت شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا ظفرقندی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران شیراز اظهار داشت: شکایت از جراحی زیبایی و قصور پزشکان در حوزه زنان و زایمان در رتبه نخست شکایت‌ها در کشور قرار دارد.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه به دلیل مشکلات فرهنگی در زمینه جراحی زیبایی و اینکه در هیچ کشوری این چنین تقاضای عمل وجود ندارد، افزود: این میزان اعمال جراحی زیبایی خارج از عرف دنیا است و در جهان رتبه نخست را داریم.

ظفرقندی گفت: برخی پزشکان بدون مجوز اقدام به عمل جراحی زیبایی می‌کنند که پیامدهای غیر قابل جبرانی را برای بیماران رقم می‌زند.

وی با ابرازی خشنودی از سازمان نظام پزشکی استان فارس، ابراز داشت: طبق ارزیابی‌های انجام شده این سازمان در تمامی ارکان توانسته موفق عمل کند.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور تصریح کرد: بر اساس مشاهدات انجام شده متاسفانه سالانه تعداد کثیری از دانشجویان پس از فارغ التحصیلی به دلیل مشکلات کشور، درخواست خروج از کشور را دارند که این آمار رو به افزایش است.

ظفرقندی با اشاره به نصب دستگاه کارتخوان در مطب‌ها و مراکز درمانی، بیان کرد: موافق این کار هستیم و این امر جهت تسهیل کار شهروندان انجام خواهد شد و متاسفانه این موضوع موجب جو سازی در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حوزه پزشکی شد.

وی گفت: اصلاح ساختار نظام سلامت، ارائه خدمات است و اقتصاد سلامت با هزینه و تعرفه و بیمه‌ها جبران می‌شود و اساس کار ما سرمایه اجتماعی است.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در پایان با تاکید بر اخلاق حرفه‌ای در حوزه پزشکی، تصریح کرد: اخلاق حرفه‌ای نقش مهمی در حوزه نظام پزشکی دارد و نیازمند برنامه‌ریزی است و این مهم باید در دستور کار قرار بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
دریافت مالیات از همه واجب است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر