بازدید 12113
۱

روحانی: جنگ بدخواهان با ملت ما جنگ اراده‌هاست

کد خبر: ۹۰۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 18 June 2019

رئیس جمهوری گفت: امروز اساس جنگ بدخواهان با ملت جنگ امید یا جنگ اراده هاست ولی پیروز نهایی این جنگ و فشار ملت ایران خواهد بود.

‌به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از پایانه مسافربری سلام در فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: در این شرایط حساس که بدخواهان می خواهند بگویند توسعه ایران متوقف شده و مردم کشورمان را نسبت به آینده ناامید کنند، علیرغم همه فشارهای دشمنان شاهد تحرک تازه در اقتصاد و حرکت بزرگ اجتماعی در کشور عزیزمان هستیم و خواهیم بود.

وی افزود: امروز اساس جنگ بدخواهان با ما جنگ امید یا جنگ اراده هاست آنها می خواهند با توطئه و نقشه های شومشان ملت ایران را از توسعه آینده کشور ناامید کنند. ولی ملت بزرگ ما می خواهد امید و سرزندگی خود را نشان دهد و دشمن را نسبت به اهداف شوم آن ناامید می کند.

رئیس جمهوری ادامه داد: در این راستا اقدامات آنها برای فشار به ملت ایران افزایش یافته و البته عکس العمل ایران نسبت به آن فشارها نیز افزایش یافته است، پایان این نبرد پیروزی ملت ایران خواهد بود. زیرا طرف مقابل ما ملت نیست. ما با هیچ ملتی نمی جنگیم طرف مقابل ما یک عده سیاستمدار کم تجربه هستند اما این طرف داستان گروهی از مسئولان کشور نیستند بلکه تمام ملت ایران یکپارچه در این مبازره حضور دارند.

روحانی خاطرنشان کرد: دشمنی آنها به طور مستقیم علیه فرد فرد ملت ایران است. بی تردید در این مبارزه موفق نخواهند بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
40 ساله داريم از نوع صحبتها ميشنويم!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان