بازدید 5971
۱

سپاهان و قلعه نویی منتظر فسخ پاتوسی با استقلال

قلعه‌نویی نمی‌خواهد در این ماجرا استقلالی‌ها دلخور شوند. او از باشگاه سپاهان خواسته تا درصورت منتفی شدن حضور این پاتوسی در تهران، به شدت پیگیر جذب او شوند. در گذشته سپاهان بازیکنانی نظیر جانواریو، خسرو حیدری و هاشم بیگ‌زاده را از استقلال گرفت
کد خبر: ۹۰۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 12 June 2019

چند روز پیش در خبری اعلام شد که آیاندا پاتوسی ستاره تیم استقلال که نیم‌فصل دوم به لیگ برتر ایران آمد، با پایان لیگ مدنظر باشگاه سپاهان قرار گرفته و حتی مذاکراتی با مسئولان این باشگاه اصفهانی داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، در این میان نکته جالب توجه چگونگی عقد قرارداد سپاهان با این بازیکن است. باشگاه استقلال باید مبلغی حدود ۲۴۰ هزار دلار بابت رضایت‌نامه دائم پاتوسی به باشگاه کیپ‌تاون آفریقای جنوبی بپردازد. در صورتی که این مبلغ پرداخت شود پاتوسی برای مدت ۲ سال بازیکن استقلال خواهد بود.

البته در شرایطی که استقلالی‌ها موفق به پرداخت این پول به باشگاه سابق پاتوسی نشوند، آن وقت هر باشگاهی توان پرداخت رضایت‌نامه این بازیکن را داشته باشد، می‌تواند به راحتی مقصد بعدی این ستاره شود. نکته جالب اینجاست که سپاهانی‌ها به شدت خواهان این بازیکن هستند و امیر قلعه‌نویی از مدیران باشگاه خواسته تا هرطور شده این بازیکن را به سپاهان بیاورند. با تعلل استقلال در پرداخت پول رضایت‌نامه به باشگاه آفریقایی، تقریبا حضور پاتوسی در سپاهان قطعی می‌شود، چرا که هم قلعه‌نویی این هافبک بازیساز را می‌خواهد و هم سپاهان توان مالی پرداخت رضایت‌نامه را دارد.

البته امیر قلعه‌نویی نمی‌خواهد در این ماجرا استقلالی‌ها دلخور شوند. او از باشگاه سپاهان خواسته تا درصورت منتفی شدن حضور این پاتوسی در تهران، به شدت پیگیر جذب او شوند. در گذشته سپاهان بازیکنانی نظیر جانواریو، خسرو حیدری و هاشم بیگ‌زاده را از استقلال گرفت که هواداران این تیم را ناراحت کرد. با تجربه قبلی، سرمربی سپاهان که همواره خودش را استقلالی می‌داند، به‌رغم علاقه به این بازیکن خارجی نمی‌خواهد حاشیه‌ای برایش ایجاد شود و هواداران استقلال از او آزده خاطرشوند.

Image result for ‫پاتوسی + سپاهان‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خاكبرسر استقلال
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار