بازدید 6554
نتانیاهو در اظهاراتی خصمانه:

به‌ایران اجازه‌دستیابی‌به‌سلاح‌هسته‌ای‌را نخواهیم‌داد

کد خبر: ۹۰۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ 10 June 2019
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی گزارش دیدبان هسته‌ای سازمان ملل مبنی بر تسریع غنی‌سازی اورانیوم در ایران، مدعی شد که به تهران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو روز دوشنبه در پیامی ویدئویی ادعا کرد: به ایران اجازه نخواهیم داد سلاح‌های هسته‌ای بسازد که ما و جهان را در مخاطره قرار دهد.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان امروز در نشست خبری مشترک خود با هایکو ماس، همتای آلمانی خود در پاسخ به سوال خبرنگار آلمانی در ارتباط با مشکلات موجود در خاورمیانه و برخی از اظهارنظر‌ها در مورد نقش ایران در این ارتباط گفت: مشکل خاورمیانه سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و حمایت بدون حد و مرز ایالات متحده از این جنایت‌هاست. شما باید در مورد این موضوع از رژیمی سوال کنید که دارای سلاح هسته‌ای است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن در کنار نیروگاه دیمونا می‌ایستد و می‌گوید ایران را نابود خواهیم کرد. آن‌ها باید این سوالات را پاسخ دهند.

وی در ادامه تأکید کرد: البته هیچ‌کسی نمی‌تواند اقدامی علیه ایران انجام دهد چرا که در برابر هر اقدامی پاسخ قاطعی را دریافت خواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو در پاسخ به صحبت‌های ظریف با مظلوم‌نمایی مدعی شد: ظریف دروغ می‌گوید. این ایران است که به طور آشکار ما را به نابودی تهدید می‌کند. مقامات ایرانی روزانه اسرائیل را تهدید به نابودی می‌کنند. ایران در سوریه نفوذ کرده است و امروز نیز خبر رسیده که به این کشور به برنامه‌های هسته‌ای خود تسریع کرده است.

به گزارش ایسنا، ادعای واهی این مقام صهیونیستی در حالی تکرار می‌شود که تولید سلاح هسته‌ای از سوی ایران پیش از این به دستور رهبری حرام دانسته شده و مقامات کشورمان بار‌ها اعلام کرده‌اند که ایران هیچگاه به سوی تولید سلاح در برنامه هسته‌ای خود نخواهد رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار