بازدید 8684

مادر ۴ شهید به دیدار فرزندانش شتافت

کد خبر: ۹۰۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 09 June 2019

همسر شهید حمزه سجادیان و مادر ۴ شهید به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حلیمه خاتون خانیان همسر شهید حمزه سجادیان و مادر شهیدان داود، ابوالقاسم، کاظم و کریم به آرزوی خود رسید و روح بزرگ این بانو پس از مقاومت در برابر بیماری از جسمش خارج و به همسر و چهار فرزند شهید خود پیوست.
شهیدان سجادیان اهل روستای جورد از توابع بخش رودهن بودند که پدر و چهار فرزند خون خود را برای کشور اهدا کردند.

جورد روستایی است که در قسمت شمالی رودهن قرار دارد و بیشتر اهالی این روستا را سادات تشکیل داده و چه زمان انقلاب و چه زمان دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، به‌طوری‌که شهید آوینی این روستا را به《روستای نزدیک آسمان》تشبیه می‌کرد.

بانو خانیان همچون اولیا خدا در سادگی می‌زیست و اهل تجملات و اشرافیت نبود، همیشه پروردگار را شکر می‌کرد که همسر و چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب و جمهوری اسلامی ایران کرده است ولی حسرت آن را داشت که چرا از این قافله عقب‌افتاده است.

مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان بارها به دیدن وی رفتند که دریکی از دیدارها، بانو خانیان به مقام معظم رهبری گفت: خوشا به حال خودشان؛ من که کاری نکرده‌ام.

نام من حلیمه است، از خانواده‌ من همسرم سید حمزه و چهار فرزندم سید کاظم، سید داوود، سید کریم و سید قاسم سجادیان به شهادت رسیده‌اند. هر بار که خبر شهادت فرزندانم را می‌آوردند درحالی‌که اشک شوق بر چهره‌ام بود و رو می‌پوشاندم تا مبادا دشمن‌شاد شود، دلم آرام بود و خوشحال بودم از اینکه خداوند متعال شهادت را نصیب خانواده‌ام نمود و هرگز فراموش نمی‌کنم آن روزی که خبر شهادت همسرم را به من دادند، وجودم پر از حسرت و اندوه شد، چراکه از غافله عشق جاماندم.

به گزارش فارس، اولین شهدای این خانواده سید داود و سید کاظم بودند که در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیدند؛ سید ابوالقاسم در عملیات خیبر، سید کریم در جریان اجرای عملیات والفجر مقدماتی و درنهایت پدر این چهار شهید بااینکه از بیماری زانو به دلیل کار زیاد در مزرعه رنج می‌کشید طاقت نیاورد و به جبهه اعزام شد و درنهایت در عملیات کربلای 5 شهید شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان