بازدید 5885

واکنش جالب پرسپولیس به مذاکره با افشین قطبی

کد خبر: ۹۰۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶ 08 June 2019

در حالی که خبر دیدار و مذاکره هفته گذشته محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس با افشین قطبی منتشر شده است، ایرج عرب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بدون آوردن اسم این مربی آمریکایی، همه چیز را تکذیب کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، عرب در واکنش به شایعات به وجود آمده در مورد مذاکره پرسپولیس با مربیان داخلی و خارجی که صراحتا منظور افشین قطبی بوده است، اظهار داشت: حواشی موجود در شبکه‌های مجازی و اخبار در خصوص مذاکره با مربیان داخلی و خارجی را به شدت تکذیب می‌کنیم. مدیرعامل پرسپولیس افزود: به هیچ عنوان این حواشی صحت ندارد و تنها فکر و ذکر ما تهیه منابع مالی و پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ است. ضمن اینکه با برانکو یک سال دیگر قرارداد داریم و برنامه‌های هدفمندی را برای فصل جدید تدارک دیده‌ایم.

عرب در مورد مذاکره با افشین قطبی نیز تصریح کرد: اینها شایعاتی است تا فاصله‌ای ایجاد کند بین باشگاه، هواداران و برانکو ایوانکوویچ، که ما آنها را به شدت تکذیب می‌کنیم و اعلام می‌داریم هیچ مذاکره‌ای در کار نیست جز همکاری با برانکو در فصل جدید رقابت‌های رسمی و رضایت خاطر هواداران‌مان که در هر شرایطی ما را تنها نگذاشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم