بازدید 8541

افزایش ۴۰۰هزارتومانی برخی مدیران ۳ میلیون شد!

کد خبر: ۹۰۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 04 June 2019

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: جای تعجب است که با معجزه دولت، ۴۰۰ هزار تومان مصوبه مجلس برای حقوق‌های پایین ۴۴۰ هزار تومان و برای حقوق‌های ۲۰ میلیون تومانی به ۳ میلیون تومان افزایش حقوق تبدیل شده است؟!

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی درباره تخلف دولت در حوه اجرای مصوبه مربوط به میزان افزایش حقوق کارمندان دولت و فرهنگیان اظهار کرد: جای تعجب است که با معجزه دولت، ۴۰۰ هزار تومان مصوبه مجلس وقتی به حقوق ۱۱.۱۲۳.۰۰۰ ریالی اضافه شده است، تبدیل به ۴۴۰ هزار تومان افزایش حقوق و هنگامی که به حقوق ۲۰ میلیون تومانی اضافه شده است، ۳۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش حقوق شده است!

وی تاکید کرد: براساس اطلاعات واصله حتی افزایش ۵ میلیون تومانی و بیشتر هم در حقوق‌های برخی (مدیران) اعمال شده است!

رییس فراکسیون فرهنگیان افزود: در حقوق‌های پایین گرچه افزایش خوبی صورت گرفته، اما حق این گروه از کارکنان شاغل و بازنشسته دولت ادا نشده است.

وی در تبیین موضوع گفت: سند ادعای من این است که به پیشنهاد من (در مصوبه مجلس)، تبصره‌ای با عنوان تبصره ۱۵۸ اضافه کرده‌اند که نه در صحن مجلس قرائت و نه قانونی شده است.

حاجی بابایی اظهار امیدواری کرد:‌ای کاش صدا وسیما مناظره‌ای بین مدافعین قانون مصوب مجلس در خصوص افزایش حقوق‌ها با نمایندگان دولت بگذارد تا با تبیین دقیق موضوع تخلفات آشکار شود.

وی تاکید کرد: باید یادآورشد نظر کمیسیون بودجه و محاسبات، فصل الخطاب نیست در این خصوص باید منتظر گزارش دیوان محاسبات و کمیته بررسی مجلس باشیم، زیرا اطمینان داریم که تخلفات قطعی است.

رئیس فراکسیون فرهنگیان بیان داشت: پیرو تاکیدات پیشین حداقل حقوق ۱۵.۶۳۰.۰۰۰ ریال دانشجو معلمان قانون است و باید اجرا شود.

وی یادآور شد: معلمان مشمول ماده ۲۸ مانند بقیه معلمان افزایش حقوق دارند، اما گویا مشکل خود آموزش وپرورش است.

حاجی بابایی گفت: متاسفانه اقدامات دولت در زمینه مصوبه مجلس بر پایه چه معجزه‌ای صورت گرفته است که هم افزایش حقوق ۲.۵ میلیون تومان و حقوق ۲۰ میلیون تومان ۱۸ درصد شده است؟ این ۱۸ درصد از کجا آمده است؟ علیرغم تصریح قانون با این تغییر و اجرای نادرست مصوبه ظلم بزرگی به حقوق‌های ۲.۵ تا ۵ میلیون تومان شده است؟

وی افزود: چرا باید علیرغم تصریح قانون به حقوق یک جهادگر بازنشسته ۴۴۰ هزار تومان اضافه شود و به حقوق فرد دیگری ۵ میلیون تومان افزوده شود؟!

وی گفت: در خصوص دانشجومعلمان نیز علیرغم وجود قانون احکام دانشجو معلمان با حداقل حقوق ۱۵.۶۳۰.۰۰۰ ریال صادر نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: برررسی‌ها نشان می‌دهد آموزش وپرورش علاقه‌ای به صدور احکام و اجرای قانون ندارد! در حالیکه آموزش وپرورش باید هرچه سریع‌تر احکام معلمان مشمول ماده ۲۸ رانیز براساس قانون صادر کند.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس متذکر شد: از کسانی که می‌گویند در صدور احکام افزایش حقوق‌های ۹۸ درست عمل کرده اند، بپرسید براساس پیشنهاد حاجی بابایی و تصویب و قانون شدن این پیشنهاد، در مجلس درست عمل شده یا چیزی که بعدا به این قانون مجلس به صورت غیرقانونی اضافه شده؟! ملاک درستی کدام است؟ آیا نباید قانون مصوب مجلس فصل الخطاب باشد و هرگونه تغییر در قانون تخلف است؟

وی تاکید کرد: نظارت بر اجرای دقیق قانون براساس آنچه که در مجلس مصوب شده است، آزمونی برای این است که آیا می‌تواند در راس بودن خود را اثبات کند یانه؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۶
تا مردم در صحنه هستند این تخلفات و سوءاستفاده ها ادامه خواهد داشت
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
دولت مدعی قانون مداری کسی مانند نوبخت را در راس کار بودجه و توزیع بودجه گذاشته که به صراحت اعلام کرده با قانون مجلس مخالف است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
قوانین مجلس دیگه گویا فرمایشی شدن. دولت هر کاری دوست داره میکنه.
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
بر دولت و دولتمردان مبارک بادا! علی برکت ا... مستضعفان دندشان نرم. آنها هم اگر میتوانند برای خودشان افزایش حقوق بنویسند. اگر نمیتوانیم هم دیگر خموش!
سلام.امیدوارم حق معلمان ماده 28 ضایع نشه و آقای حاجی بابایی با قدرت پیگیر اجرای قانون باشند
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
با قدرت !!!!!کدام قدرت؟پلیس به یه معتاد که حس حرکت نداشت گفت ایست بی حرکت ودوست معتادمون در جواب گفت کو حرکت !!!!!!!حالا شما میفرمایید با قدرت
حاجی بابایی انگار شغل دیگه ای ندارم, بین افزایش ۱۸درصد و افزایش ۴۰۰هزار تومانی باضافه ۱۰درصد هیچگونه اختلافی قابل توجهی بین این گروه دریافتی نیست برا حقوق ۳ میلیونی افزایش ۱۸درصدی برابر ۵۴۰هزار تومان میشه و با روش بعدی نزدیک ۶۴۰هزار تومان برا حقوق های ۴ و ۵ میلیونی این اختلاف ها بسیار کمتر هست انتخابات نزدیک هست هر کس داره تلاش خودشو میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
هجده درصد یعنی کسی که 100 میلیون میگیره مثل پزشکان 18 میلیون اضافه میشه و کسی که 10 میلیون میگیره مثل مدیران 1 میلیونو هشتصدهزار اضافه میشه و کسی که 1 میلیون میگیره مثل کارمندان هم 180 هزار تومن اضافه میشه.
جناب حاج بابایی یکی از پوپولیستهای کاربلد هست. شما وزیر آموزش و پرورش بودید چرا فرهنگیان را به یاد نداشتید و امسال که باید حقوقها را همه صددرصد افزایش می دادید و البته برای اقشار پایینتر خیلی بیشتر از این، آن هم بر روی 400 و ده درصد اصرار دارید. چرا نباید 400 و 30 درصد و یا 40 و ... باشد.
حرف نزن و عمل وبرخورد کن تاببینیم فقط حرف نیمزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حاجی بابایی به فکر باز نشسته نیستی
همشون یک مشت عوام فریب هستن اگرمرده فیش خودش روکنه
حاج بابایی دست از فریبکاری برای انتخابات بردار
اگر عرضه داری حقوقهای یک میلیونی را دویست درصد افزایش بده وحقوقهای بالا را ۲۰ درصد وگرنه دست از دغلبازی بردار
تقسیم فقر هنر نیست در فریب مردم لجاجت نکن مردم بسیار اگاه تر از این هستند که با حرفهای شما رو در روی هم قرار گیرند
به لطف مسئولین محترم سه قوه ...... واقعا نمایندگان مجلس چکار میکنند؟نمایندگان مردم نیستید؟؟؟ قوه قضاییه چه میکند؟چه کسی باید با این ظلم ها برخورد کند ؟؟؟ از خشم خدا نمیترسید؟؟؟بازنشسته بیچاره با 440 افزایش داره 2400 میگیره و اجاره خانه هم میدهد و شوهر هم ندارد و مسن است پسرش هم کارمنده و به زور کمکش میتونه بکنه بنده خدارو ..... اونوقت یک عده ..............
از مسئولین میخواهیم سریعتر رسیدگی و برخورد شود .....
حرف مفت زدن که کنتور نداره کلا مملکت رو افرادی پر کرده که تبحر خاصی در گفتن وعده های دروغین و حرف مفت دارند
انتخابات نزديك است
نمیدونم چرا به این روز افتادیم؟
قانون درستی وضع نمیشه که از مشکلات مردم کم کنه تازه به قوانین ضعیف و ناقص هم که تصویب شده، عمل نمیشه..
یا خدای جبار به دادمان برس.
حرف رایگان زدن آسان است!!!!!!40ساله که پدر ملت رو با این حرفهای رایگان درآوردید!!!!جالبه که رییس بازرسی کل کشور به جای برخورد قانونی ودستگیری متخلفین از خودرو سازها انتقاد میکند!!!!!خیلی جالب است "انتقاد"
حرف درست می زنه برای حقوق های بالای ۵ میلیون درصد افزایشی بیشتری لحاظ کردن با یکسری تبصره های خاص،سال پیش هم بعد از افزایش پلکانی یه تبصره خاص برای حقوق بالای پنج میلیون لحاظ کردن که بیش از ۲۰ درصد افزایش حقوق داشتند
این مجلس فقط و فقط حرف می زند. مردم اخر امسال تکلیف این مجلس پرحرف و کم کار را مشخص می کنند. ان شا ءالله که هیچیک از نمایندگان کنونی به مجلس بعد نرسند و مجلسی نو تشکیل شود تا شاید شاهد رویه ای نو در کشور باشیم.
البته اونایی که درآمدهای نجومی دارند، نباید هم دقدقه مردم را داشته باشند.....
علت اصلی نابودی کشور وجود مسوولین فوق العاده خدمتگزار و مردم‌دوست در دولت و مجلسه
واقعا باید به همگیتان جام طلای ناب داد.آمریکا شده بهانه ای برای چپاول این ملت بیچاره
شرم بر همه تون
به نظر بنده بین دولت ومجلس زیاد فرقی نیست چون اسم هیچکدامشان امیر کبیر نیست انها همه از مواجب بگیران این خوانند و چاقو هیچگاه دسته خودرا بخاطر بازنشستگان نخواهد برید
بابا حقوق کسی که پایین هست با 40 درصد رشد هم تفاوت زیادی نمیکند.ولی وقتی توی یه سازمان یا اداره دولتی و یا ... همون درصد رشد رو برای نجومی بگیر ها هم اعمال میکنند باز هم فاصله دریافتی ها چند برابر میشود.
موقع کار کردن که میشود همه با هم برابرند.
فکر میکنم یادمون رفته آرمانهای انقلاب رو !!!! عزیز فاصله ها رو باید کم کرد. 500 هزار تومن به حقوق من اضافه شد ولی به حقوق همکارم که فقط نوع قراردادش با من یکی نبود افزایش در حدود 3 میلیون بود.
آقا به نوبخت یک حقوق 10میلیون تومانی ماهانه علاوه بر حقوق خودش دولت بده تا دست از سنگ اندازی در حقوق کارمندان و بازنشسته های حداقلی بگیر دست برداره. واقعا که من با سه سال سابقه با مدرک فوق لیسانس 240میگیرم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان