بازدید 31215
۷

خواهر رهبرکره شمالی در انظار عمومی ظاهر شد

کد خبر: ۹۰۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 04 June 2019

خواهر رهبر کره شمالی برای نخستین بار طی ۵۰ روز گذشته در انظار عمومی ظاهر شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حضور کیم یو جونگ، خواهر کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در انظار عمومی این گمانه‌زنی در رسانه‌ها را قوت بخشید که رهبری کره شمالی به وی دستور داده تا در پی شکست در نشست با واشنگتن حضور کمرنگ‌تری در انظار عمومی داشته باشد.

رسانه دولتی کره شمالی امروز (سه شنبه) تصویری از خواهر رهبری کره شمالی را در حالی منتشر کرد که در کنار برادرش، همسر وی و سایر مقام‌های ارشد این کشور در استادیوم ۱۵۰ هزار نفری May Day در حال دست زدن است.

خواهر کیم جونگ اون از مقام‌های ارشد حزب حاکم کره شمالی است و گمان می‌رود که از طرف‌های مورد اعتماد برادرش باشد. وی در نشست‌های برادرش با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی داشت، همراه وی بود و در المپیک زمستانی سال گذشته میلادی در کره جنوبی در کنار سایر مقام‌های پیونگ یانگ در بازی‌ها حضور داشت.

آخرین تصویر خواهر رهبری کره شمالی در نشست پارلمان این کشور در آوریل سال جاری میلادی توسط رسانه رسمی این کشور منتشر شد.

روزنامه چو سون ایلبو - چاپ کره جنوبی - اخیراً از قول منبعی ناشناس گزارش داد که کیم جونگ اون به خواهرش دستور داده تا در پی ناکامی نشست هانوی با آمریکا که فوریه برگزار شد، از نظر‌ها دور بماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
خواهرش نيست .فتو شاپه . باور کنيد. نماينده کره شمالي و خواهر کيم جون اون و تعدادي ديپلمات رو فرستاده براي خوراک شير و گرگ . مثل شوهر عمه خودش .
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
عه واقعا؟؟؟نمیدونستم
هیتلر کره ای دیکتاوری عامل روس است
فکر کنم اسم درستش کیم جونگ یو باشه،اسم برادرش کیم جونگ اونه
متنفرم از اون صحنه هایی که همشون باهم برایش گریه میکنند یا همشون باهم بخاطر خوشایندی خاطر این دکتاتور میخندند.خجالت هم نمیکشه اینقدر مردمشو استثمار کرده و مورد ظلم قرار میده.
به نظرم روابط ایران و کره شمالی باید الکی هم که شده در بالاترین سطح برقرار باشه. کره جنوبی رو به این وسیله میشه مهار کرد که به موقع پول صادرات نفت ایران پس بدن و نگه ندارن
نه خود این دیکتاتور واسمون مهمه نه فک و فامیلش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار