بازدید 3555
۱

سامانه برای رای دادن شهروندان به تاکسیران‌ها

کد خبر: ۹۰۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 04 June 2019

معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از مردم خواست با شماره گیری کددستور به رانندگان تاکسی رای دهند.

به گزارش «تابناک»، مهدی ابراهیمی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه در سازمان تاکسیرانی در راستای توسعه نظارت مردمی بر شبکه تاکسیرانی اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای برای رای دهی به رانندگان کردیم، گفت: پیش از این شهروندان برای آنکه بتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را به گوش مسئولان تاکسیرانی برسانند، با سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ تماس می‌گرفتند، اما حالا سامانه‌ای راه‌اندازی شده تا ارتباط مردم با مسئولان تاکسیرانی تسهیل یابد.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از طریق تلفن همراه خود کددستوری #۷۷۷*۱۳۷* را وارد کرد و با درج پلاک تاکسی، به راننده مربوط نمره بدهند، گفت: شهروندان می‌توانند در مورد آیتم‌هایی همچون سیستم گرمایشی یا سرمایشی، رفتار راننده، پاکیزگی خودرو و... رای دهند.

ابراهیمی با بیان اینکه امتیازات کسب شده برای رانندگان تاکسی بسیار مهم است چراکه می‌توانند به تناسب امتیازاتشان از باشگاه رفاه تاکسیرانی استفاده کنند، گفت: همچنین در جشن سالانه تاکسیران از رانندگانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، تقدیر خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک سامانه ای برای رای دادن به مسئولین ایجاد کنید اگر مسئولین کارشون درست باشد مردم درست کار هستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان