بازدید 3565
۲

تخلف تاکسیرانی در افزایش نرخ کرایه‌ها

کد خبر: ۹۰۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ 03 June 2019

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از تخلف تاکسیرانی در افزایش نرخ کرایه‌‌ها در برخی خطوط خبر داد و گفت: منتظر پیگیری‌ها در این زمینه هستیم.

به گزارش «تابناک»، محمد علیخانی، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، در مورد اعتراضات مردمی به نرخ کرایه‌های تاکسی، اظهار داشت: طبق مصوبه شورای شهر تهران که به تأیید فرمانداری رسید حداکثر نرخ کرایه‌های تاکسی در سال جاری 20 درصد است و دریافت وجه بیش از این میزان تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: گزارش‌ها و شکایت‌هایی در این زمینه به ما واصل شده که نشان می‌دهد تاکسیرانی در برخی از خطوط تخلف در این زمینه انجام داده است.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این مسئله را کتباً‌ به شهردار اعلام کرده‌ایم تا جلوی تخلفات گرفته شود و اکنون منتظر نتیجه شکایت‌ها و بررسی‌های آن هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
هرکس هرجا دلش می خواهد خدماتش را گران می کند مانند زمان حسینقلی خانی
اصلا برای برخی خطوط قیمت پایه مشخص نیست برای مثال فاصله تقاطع خیابان ولیعصر طالقانی تا میدان سپاه یا تقاطع خیابان ولیعصر مطهری تا سر بزرگراه صیاد میدان سپاه سید خندان به راحتی می شود با یک فرمول کیلومتر در مبلغ به اضافه یک مقدار ورودی برای همه خطوط نرخ کرایه را محاسبه کرد و حتی می توان خطوط را در چند رده مبلغی تقسیم کرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار