بازدید 22998

ضربه صداوسیما به نیروی انتظامی در قتل میترا استاد

کد خبر: ۹۰۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 01 June 2019

علی علیزاده، فعال رسانه‌ای و تحلیل‌گر خارج از کشور، پوشش خبری قتل میترا استاد ‌را از بدترین عملکردهای ده سال اخیر صداسیما دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، پوشش خبری صداوسیما از ماجرای قتل میترا استاد و دستگیری محمدعلی نجفی، همچنان زیر ذره‌بین نگاه رسانه‌ها و تحلیل‌گران این عرصه قرار دارد.

در همین ارتباط، علی علیزاده، فعال و تحلیل‌گر عرصه رسانه، در توییتی نوشت: «پوشش خبری قتل استاد ‌از بدترین عملکردهای ده سال اخیر صداسیما بود: ‌به اعتماد عمومی به قوه قضاییه و نیروی انتظامی ضربه زد و باعث وهن نظام و ایجاد ده‌ها شبهه در افکار عمومی شد. مجلس و‌ نهادهای نظارتی باید مدیران صداسیما را احضار و توبیخ کنند و عاملان این عملکرد فاجعه‌بار باید اخراج شوند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۸
از وقتی آقای عسگری رییس صدا و سیما شده حاشیه ها بر متن پیشی گرفته و هر روز یک مسئله جدید مورد اعتراض عموم قرار میگیره . نمیدونم ایشان رییس بالاسری نداره که توبیخ یا اخراجش کنه ؟
هم صدا و سيما هم نيروي انتظامي بايد توبيخ شود
موافقم
این تحلیل کاملا درست است اما کو گوش شنوا!!!
صدا و سیمای میلی...
کلت جای اینکه دست پلیس و مراجع قضایی باشه دست خبرنگار سیما بود داشت فشنگها رو می شمرد خیلی خنده دار بود لحظه ورود نجفی به کلانتری و خوش آمد گویی حاضرین هم که نق مجلس همه شده بود
اتفاقا کار بسیار خوبی صدا و سیما برای شفاف سازی کرد قاتل هر کسی باشه در برابر قانون یکسان است چرا این تکریم و احترام شامل بقیه قاتلین و جنایتکارها نمیشه اگر قانونی است و اگر نوازش و احترام ویژه به قاتل و جنایتکار غیر قانونی است چرا در خصوص آقای نجفی تبعیض قائل شدید
شما هم ادم از موجه تر پیدا نکردید روزی 100 تا از این ادما داره تو رسانه های مجازی مطلب می نویسه که شما بهش توجه نمی کنید ک اصلا ً این ادم الان چی گفت دلیل ضربه زدن رو گفت ؟ الا این انتقاد برای چی بود؟ چه چیزی باعت این حرف بود ؟ این فرد اصلاً ایران نیست و سالهاست که خارج از کشور و در انگلیس زندگی می کنه . هر از گاهی هم یه مطلبی می پرونه که از سرو ته ماجرا هم خبر نداره ولی همتون حمول می شید و اونو باز نشر میدید!!! چزا ؟؟؟
اوه اوه استاد سخن گشودن
هر چند که این خبر شبیه به یک سناریو از قبل آماده شد بود . ولی رسانه یعنی همین برنامه و بروز و آنلاین بودن . منکه از این کار و عملکرد رادیو و تلویزیون خوشم اومد.
چه خبر أز قاتل؟يعني قتل فاجعه نبود و فقط عملكرد صدا و سيما فاجعه بود؟
منتظر بودیم ایشون بگن. مگه مردم در داخل ایران نه عقل دارند و نه صداشون رسانه ای داره که ایشون باید اظهار فضل بفرمایند.
اون شمردن فشنگ های اسلحه توسط خبرنگار صدا و سیما ی جناحی خیلی جالب بود!!!!!!!!!!!!!
خسته نباشند در این تسویه حسابهای سیاسی و جناحی....................
به ظر من یکی از بهترین عملکردهای صدا وسیما پوشش خبری قتل میترا نجفی بود .همه میدانند که موضوع قتل یک موضوع ملی بود که فکر تمام ایرانیان را مشغول ساخته بود .وصدتا وسیما وخبرنگاران با مصاحبه مستقیم با نجفی راه تمام شایعات را سد کردند و واقعیت ها را برای مردم اعلام کردند. وامروز شاهد هستیم که شایع سازی در خصوص این قتل بسیار کم وشاید اصلا وجود نداشته باشد چرا که همه چیز شفاف بیان شد ومردم درجریان ماجرا قرار گرفتند.
جالبه بیشتر یک جریان رسانه ای کشور به این فرد مقیم لندن تریبون داده اند کمی هم شک نمی کنند طرف از لندن و از شبکه من و تو در حال نفوذ است.
یعنی صدا و سیما مستقل عمل کرده؟چرا پلیس شکایت نکرده؟چرا به دادگاه موبایل برده شده.پس هر سه با هم هستن.تفکیک نکن دوست لندنی
ایشون بیخود کردن
این آقا تشریف بیارن ایران، بعد دستور العمل تجویز کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار