بازدید 4378

بیانیه ستاد اجرایی فرمان امام برای روزجهانی قدس

کد خبر: ۹۰۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 30 May 2019
بسم‌اللّه‌الرحمن‌الرحیم

وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ.
و ما بعد از تورات در زبور (داود) نوشتیم که البته بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد. (انبیاء/۱۰۵)

قدس تنها یک مکان مقدس و زیارتگاه نیست، بلکه نقطه تلاقی و برخورد جهان اسلام با تمام وجود آن و جهان کفر و استکبار با همه هیمنه و دارایی اش است.
ابتکار هوشمندانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به عنوان روز قدس، همه نقشه‌های استکباری نظام سلطه را در تسلط بر خاورمیانه بزرگ نقش بر آب ساخت و چراغ روشنی را در شب ظلمانی و تیره امت‌های اسلامی روشن نمود تا ضمن هوشیاری و مقابله با ترفند‌های جدید استعمار نو، نقشه راه مقابله را همواره مقابل چشمان خود داشته باشند.
روز قدس، فریاد رسای حق خواهی و عدالت جویی امتی مظلوم در برابر دستگاه‌های عریض و طویل استکباری و استعماری است، روز حق خواهی و حق طلبی و روز عزم و اراده برای بپا خاستن و قیام نمودن. ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) حمایت از مردم مظلوم فلسطین در باز پس گیری موطن اشغالی خود و محکوم نمودن هر گونه معامله و با هر عنوان برای زیر پا نهادن منافع یک ملت دربند، بار دیگر بر عزم و اراده خود در مبارزه با ستمگران و ظالمان جهانی را اعلام می‌دارد و در این روز‌های تحریم و تهدید و فشار، ضمن دعوت همه مردم و گروه‌ها به اتحاد و اتفاق کلمه در مبارزه و حق طلبی، با آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مبارزان آزادی خواه جهان تجدید میثاق نموده و با تأسی بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آحاد ملت آزاده و مسلمان ایران دعوت می‌کند تا در راهپیمایی وحدت‌بخش و یکپارچه روز قدس روز جمعه شرکت نمایند.
بدون تردید روز قدس امسال با توجه به بدعهدی دولت ایالات متحده آمریکا در برجام که بزرگترین حامی رژیم غاصب اسرائیل است رنگ و بوی حماسی‌تری خواهد داشت.

خجسته باد وحدت کلمه مسلمین و پایدار باد قدس شریف

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان